بیماری کلیوی: خارش پوست، درد شکم، و استفراغ

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

بیماری کلیوی: خارش پوست، درد شکم، و استفراغ

بیماری کلیوی: خارش پوست، درد شکم، و استفراغ
مباحث: کلیه بیماری خارش پوست جزئیات درد شکمی: مرد 64 ساله و من از خارش پوست، درد شکم و استفراغ به علت بیماری کلیوی رنج می برند. لطفا توصیه بهترین راه حل دیگر از دیالیز. با تشکر از شما
کارشناس AnswerDr.Shan سلام، الیور، ما باید تحقیق و خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن مشاوره برای تسکین ناراحتی های خود شما. در مرحله اول، ضروری است به علت نشانه های شما روشن است. کلیه ارگان های ضروری برای تمیز کردن زباله های سمی را از روی سیستم می باشد. با بیماری کلیه، عملکرد کلیه خود را دچار اختلال، مواد زائد در بدن ساخت، و در نتیجه خارش پوست و استفراغ. درد شکم شما ممکن است از عفونت کلیه، سنگ کلیه، PKD، کیست های کلیوی، و غیره به منظور کمک به شما خلاص شدن از شر یک از این نشانه ها، ما نشان می دهد یک روش سیستماتیک برای جلوگیری از وخامت بیشتر بیماری خود را پیدا کنید و بازگرداندن عملکرد کلیوی طبیعی است. فقط در این راه، شما می تواند به طور کامل بهبود می یابند. در سال 2013، آخرین درمان برای بیماری های کلیوی به عنوان آلودگی درمانی خون شناخته شده است. این ترکیبی از طب غربی و تکنیک های پیشرفته طب چینی است، بنابراین بیماران می توانند اثرات درمانی رضایت بخش دریافت کنید. اگر شما یک درمان جامع را یافت نشد، این درمان به عنوان مرجع خود توصیه می شود. هر گونه پیگیری سوالات، لطفا احساس رایگان برای ایمیل فرستادن به ما در ckdstage@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.