سرفه و سرماخوردگی برای نفریت لوپوس بیمار چگونه به درمان

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

سرفه و سرماخوردگی برای نفریت لوپوس بیمار چگونه به درمان

سرفه و سرماخوردگی برای نفریت لوپوس بیمار چگونه به درمان
سرفه و سرماخوردگی برای نفریت لوپوس بیمار چگونه التهاب کلیه ناشی از SLE به نفریت TreatLupus است، با آسیب به کلیه ها و از دست دادن پیشرونده عملکرد کلیه برجسته. معمولا، افراد مبتلا به این اختلال کلیه، سیستم ایمنی بدن به خطر بیافتد. از این رو، آنها بیشتر از دیگران به سرماخوردگی یا آنفولانزا. هنگامی که بیماران از سرفه و سرماخوردگی رنج می برند، مهم این است که درمان فوری. برای مشاوره شخصی، احساس رایگان برای چت با پزشک آنلاین ما.
افراد مبتلا به نفریت لوپوس معمولا توصیه می شود که بدون چک کردن اول با nephrologists خود هیچ دارو. این است که اغلب یک ایده خوبی برای مردم به صحبت می کنند به یک متخصص کلیه و یا هر یک از پزشک خود در مورد انتخاب مناسب ترین دارو برای سرفه و سرماخوردگی است. بسیاری از داروهای حاوی عوامل است که می تواند به کلیه ها اختلال، مانند داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (شامل ایبوپروفن و ناپروکسن) مضر است.
علاوه بر این، برخی از داروهای سرفه و سرماخوردگی ممکن است تداخل با بیماران داروها برای بیماری کلیوی. بنابراین، آن را به شدت توصیه می شود که بیماران داروهای دقت به عنوان توسط پزشک تجویز می شوند.
به غیر از مصرف داروها، اقدامات دیگری که بیماران مبتلا به نفریت لوپوس می توانید به دنبال مقابله با سرفه و سرماخوردگی نیز عبارتند از:
* کاهش فعالیت در فضای باز. هنگامی که خارج از آب و هوا بیش از حد سرد و یا بارانی، جلوگیری از خارج از منزل تا آنجا که ممکن است، حداقل در طول زمان بیمار.
* دریافت استراحت به اندازه کافی. اطمینان حاصل کنید که به خواب کافی (8 ساعت) و خود را در فعالیت های های جسمی استرس زا مانند ورزش در هنگام بیماری شامل نیست.
* سیگار نکشید. سیگار کشیدن استرس بیشتری را به ریه ها قرار داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.