درمان برای پروتئین در ادرار در بیماری های کلیوی ناشی از دیابت

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

درمان برای پروتئین در ادرار در بیماری های کلیوی ناشی از دیابت

درمان برای پروتئین در ادرار در بیماری های کلیوی ناشی از دیابت

پروتئین در ادرار نشانه معمول از disease.It کلیوی ناشی از دیابت است یک شتاب دهنده قابل توجهی در بدتر شدن function.What کلیه است درمان را برای پروتئین در ادرار در بیماری کلیوی ناشی از دیابت است؟

علل پروتئین در ادرار در بیماری کلیوی ناشی از دیابت

کلیه بسیاری از عروق خونی کوچک که زباله فیلتر و مایع اضافی را از خون شما است. در همین حال، مواد موثر خواهد بود در بدن مانند پروتئین باقی می ماند. با این حال، قند خون بالا از دیابت می تواند این عروق خونی را از بین ببرد. با گذشت زمان، کلیه ها قادر به انجام کار خود را به عنوان خوب. به عنوان یک نتیجه، مقدار زیادی از پروتئین را از طریق رگ های خونی کوچک عبور و در نهایت در ادرار، بنابراین در پروتئین در ادرار و در نتیجه. بعد از آن ممکن است کار به طور کامل متوقف شود. این است نام Failure.If کلیه پروتئین اضافی در ادرار وجود دارد، ادرار کف آلود رخ خواهد داد.

درمان برای پروتئین در ادرار در بیماری کلیوی ناشی از دیابت

سازمان دیده بان چقدر پروتئین شما eat.Eating بیش از حد بر روی کلیه ها شما سخت است و می تواند پروتئین در urine.If را افزایش می دهد شما دچار بیماری کلیوی ناشی از دیابت، محدود به چه مقدار پروتئین می خورند ممکن است به شما کمک کند حفظ کلیه function.You می تواند به ما آنلاین پزشکی حرفه ای صحبت کنید در مورد چه مقدار پروتئین بهترین راه حل برای شما است.

مهارکننده های ACE و داروهای ARB داروهای کلاسیک برای کنترل pressure.Also خون بالا هستند، هستند و نقش مهمی در کنترل پروتئین در ادرار ایفا می کنند. حتی اگر بیماران دارای فشار خون بالا، مواد مخدر نیز استفاده می شود به کنترل پروتئین در ادرار.

به عنوان پروتئین در ادرار در بیماری کلیوی دیابتی از آسیب به عروق خونی کوچک در کلیهها، هدف اساسی از درمان است برای بازگرداندن اختلال عروق خونی کوچک در کلیه. اگر رگ های خونی کوچک قابل بازیابی می باشند، آنها را قادر به متوقف کردن پروتئین در خون از نشت به ادرار است. بنابراین، پروتئین در ادرار در بیماری کلیوی ناشی از دیابت خواهد شد اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی ناشی از دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.