درمان نارسایی کلیه با کراتینین 480

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

درمان نارسایی کلیه با کراتینین 480

درمان نارسایی کلیه با کراتینین 480

وقتی کلیه نتواند به درستی کار می کنند ، مواد زائد و دیگر به کراتینین در بیماران body.The ساخت خواهد شد بسیاری از ناراحتی با کراتینین 480 تجربه و complications.How جدی نارسایی کلیه است درمان برای بیماری چیست ؟

نارسایی کلیه با کراتینین 480

کلیه ها یک جفت از ارگان های مهم در body.One از مهم ترین عملکرد کلیه است برای فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.In علاوه بر این ، آنها می تواند کمک به حفظ فشار خون تحت کنترل ، تولید هورمون های خاصی شرایط درست etc.In ، فوق العاده کراتینین خواهد شد از بدن توسط کلیه ها حذف خواهند شد. بنابراین، کراتینین در یک سطح ثابت بین حدود 45-90 با mol / L برای زنان نگه دارید و 60-110 با mol / L برای men.For ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ، سطح کراتینین را افزایش نمی دهد تا عملکرد کلیوی نصف شده است .

کراتینین 480 به عنوان بالا به عنوان چند برابر سطح نرمال است . بدیهی است، شما می توانید ببینید که چگونه جدی صدمه به کلیه ها است . برخی از بیماران ممکن است دیالیز بوده است و یا خواسته برای شروع دیالیز .

چه زمانی باید دیالیز شما شروع اگر شما بر روی آن در حال حاضر ؟ مشورت با دکتر آنلاین ما برایپاسخ در حال حاضر !

درمان نارسایی کلیه با کراتینین 480

دیالیز است که اغلب استفاده می شود برای درمان کلیه failure.It می تواند خون را فیلتر ، در نتیجه کاهش سطح کراتینین و سایر مواد زائد در body.However شده ، آن است که هیچ درمانی برای نارسایی کلیه در همه است. متوسط ​​امید به زندگی مردم در دیالیز تنها بین 5 ~ 6 سال است.

اگر درمان تهاجمی است به تصویب رسید، بیماران نیاز به کنترل dialysis.To نارسایی کلیه با کراتینین 500 به طور کامل و اساسا ، گام اول درمان است برداشت مواد زائد از بدن برای ایجاد یک محیط درونی خوبی برای درمان زیر treatment.The بعدی است که به بازگرداندن بافت کلیه اختلال و بهبود function.To کلیه رسیدن به اهداف درمان فوق ، درمان ترکیبی از داروها میکرو چینی Osmotherapy و درمان آلودگی خون توصیه می شود. هنگامی که کلیه بومی به خوبی ترمیم، عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد. اگر چنین است، دیالیز خواهد شد در همه مورد نیاز نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , کلیه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.