صفحه اصلی راه حل برای کاهش کراتینین چه هستند

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

صفحه اصلی راه حل برای کاهش کراتینین چه هستند

صفحه اصلی راه حل برای کاهش کراتینین چه هستند
درمان خانگی ، پایین کراتینین کراتینین کمتربهداشت و درمان به ظاهر ساده در برداشت بسیاری از بیماران است ، با این حال ، آن را یک پیشرفت نسبتا پیچیده ای است که نیاز به اقدامات سیستمیک است. به جز درمان های پزشکی در بیمارستان ، درمان خانه چه هستند؟ ( میانبر حرفه ای برای مشاوره . )
در واقع، این یک دردسر واقعی برای بیماران به کاهش کراتینین به طور کامل به دلیل قسمت از آن تکرار و وابستگی به مواد مخدر قوی است که با درمان های پزشکی ناکارآمد و ناکافی باعث است. بنابراین، داروهای خانگی به عنوان درمان کمکی است که به شرح زیر است خواستار شده است .
داروها علمی :
آسیب کلیه ناشی از مواد مخدر یکی از عوامل نفوذ که باعث آسیب کلیوی است . همانطور که کمتر که ممکن است به از داروهای نفروتوکسیک مانند مسکن درد استفاده زمانی که کراتینین غیر طبیعی بالا می رود .
پیشگیری از عفونت فعالیت:
عفونت، عامل تاثیر آسیب کلیوی ، نیز ممکن است مانع پیشرفت کاهش کراتینین . بیماری های عفونی است که نسبت به صدمات کلیوی مانند عفونت سیستم ادراری و سرد هستند باید به منظور محافظت از کلیه های خود را از صدمات بیشتر اجتناب شود.
رژیم غذایی به شدت کنترل شده :
بیماران با کراتینین بالا باید یک رژیم غذایی به شدت کنترل نور با خوردن پروتئین با کیفیت بالا ، محتوای خاصی از نمک و مصرف پورین ، و غیره ، بنابراین به عنوان به کاهش کراتینین . ( محتوای جزئیات بیشتر لطفا کلیک کنید: چگونه برای کاهش کراتینین بالا در رژیم غذایی )
ورزش های مناسب :
ورزش مناسب نرم و خواب فراوان داروهای خانگی ضروری برای بیماران به کراتینین کمتر است . علاوه بر این، آیا نمی ماند تا دیر وقت بیدار و بیش از توان خود کار می کنند .
به عنوان یک ماده در واقع ، داروهای خانگی می توانند کراتینین به درجه خاصی را کاهش دهد، با این حال، اثر کمی در مقایسه با درمانهای پزشکی مناسب .
به جای روش های سنتی که در تسکین علائم به طور موقت هدف ، بیماران باید ترجیح داده درمان طبیعی مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی است که برای بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه به موقع و به طور موثر استفاده ، در نتیجه درمان بیماری کلیه از ریشه آن باعث می شود توسط تعمیر آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که به کاهش کراتینین اساسا .
اگر شما می خواهید برای دریافت درمان های طبیعی مناسب ترین در حالی که داروهای خانگی برای کراتینین کمتر ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر برای سوالات خاص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هستند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.