چه دارو باید من را اگر دارای درد در سمت کلیه با توجه به کیست

سه شنبه 26 شهريور 1392
ن : lafee

چه دارو باید من را اگر دارای درد در سمت کلیه با توجه به کیست

چه دارو باید من را اگر دارای درد در سمت کلیه با توجه به کیست
چه مواد مخدر باید من اگر دچار درد در طرف کلیه به علت کیست CystsRenal به کیسه های کوچک و یا جیب بافت نازک است که یا ممکن است با هوا، مواد نیمه جامد یا مایعات پر مراجعه کنید. برخی از افراد مبتلا به این اختلال ممکن است درد در سمت کلیه را تجربه کنند. چه دارو را برای درمان این علامت؟ چت با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان.
اگرچه کیست های کلیوی یک بیماری علاج ناپذیر است، گزینه های درمانی موجود برای مدیریت درد در سمت کلیه ناشی از کیست وجود دارد. دفعات بازدید در تاریخ برای کسب اطلاعات بیشتر.
در مرحله اول، آن است که لازم است برای تعیین علت درد است. ممکن است در موارد عفونت، گسترش کیست یا خونریزی کیست ها رخ می دهد. تا زمانی که علت ایجاد ناراحتی خود را شناخته است، مواد مخدر و یا گزینه های درمان را می توان به شرح زیر داده شده است.
درمان عفونت های اساسی. افراد مبتلا به کیست های کلیوی هستند بیشتر احتمال دارد که از عفونت های دستگاه کلیه، مثانه و ادرار رنج می برند. اگر عفونت رخ می دهد، پزشکان آنتی بیوتیک برای از بین بردن این مشکل تجویز کند. سپس درد را کاهش می دهد.
ب. ایجاد تغییرات در شیوه زندگی. یک رژیم غذایی کم است که در پروتئین، پتاسیم، سدیم و فسفر. سیگار را ترک کنید. آیا ورزش کردن به طور منظم. کنترل فشار خون و به منظور به کم کردن سرعت از گسترش و رشد کیست، در نتیجه جلوگیری از درد احتمالی در آینده است.
ج. دریافت درمان موثر برای جلوگیری از بزرگ شدن کیست و آنها را در اندازه کوچک. این راه حل اساسی برای درد کلیه است. درمان طبیعی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بالینی نشان داده شده است با چنین اثرات درمانی موثر است. هنگامی که کیست کوچکتر و در اندازه های کوچکتر می شوند، درد اساسا ناپدید خواهند شد.
روش فوق برای درمان درد پهلو در کیست های کلیوی استفاده می شود. اگر شما می خواهم برای دریافت اطلاعات بیشتر، لطفا ایمیل ما در kidney-support@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.