چگونه به معکوس بیماری های کلیوی

پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه به معکوس بیماری های کلیوی

چگونه به معکوس بیماری های کلیوی
بیماری های کلیه، معکوس می تواند بیماری کلیوی را معکوس ؟ بیمارانی که از این مشکل رنج می برند همیشه در یک پازل در مورد این موضوع . با این حال ، بیماران مختلف ممکن است پاسخ های مختلف برای شرایط خاص خود را دارند . ( وضعیت فعلی شما چیست؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )
تحت شرایط عادی ، بیماری مزمن کلیوی را به پنج مرحله بر اساس GFR های مختلف تقسیم شده است. از آنجا که جبران قوی کلیوی که شاخص های مختلف مرتبط هستند قادر به حفظ حالت عادی سطحی که آسیب کلیوی کمتر از نیمی کلیه در مراحل اولیه است . در اکثر موارد، آن را در حال حاضر به مرحله 3 وارد شده زمانی که بیماران مبتلا به بیماری های خاص کلیه با محسوس کاهش GFR از 30 ~ 59ml/min که نشانه ها و عوارض مختلف شروع به نظر می رسد در اندام های متعدد و سیستم تشخیص داده شده است . با این حال، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند هنوز هم می تواند با درمان به موقع و موثر معکوس .
با این حال، کسانی که ورودی که مرحله 4 بیماری کلیه آنقدر خوش شانس است ، که بسیار دشوار است به طور کامل درمان نمی شود. علاوه بر این، بدون درمان موثر و کافی ، بیماران گام اجتناب ناپذیر در پایان مرحله بیماری کلیوی است که تهدید کننده زندگی است . بنابراین درمان مناسب نقش مهمی را در این دوره حیاتی ایفا می کنند.
درمان های طبیعی از جمله درمان های مناسب به عقب بیماری کلیوی کاملا در مراحل اولیه ، به طور موثر ارتقاء سطح امید به زندگی بیماران پیشرفته و بالا بردن کیفیت زندگی خود را، که قادر به بازیابی نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا ، در نتیجه درمان علل ریشه ای و معکوس کلیه بیماری تا حد امکان .
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های طبیعی ترجیح داده است که اعمال می شود را به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading است، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و به طور موثر به طوری که به عنوان معکوس بیماری های کلیوی به طور طبیعی .
علاوه بر این، آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون نیز ، درمانهای قابل توجه هستند . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ مشخص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: های کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.