آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مصرف فراورده های لبنی

شنبه 6 مهر 1392
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مصرف فراورده های لبنی

آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مصرف فراورده های لبنی

آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مصرف لبنیات کلیه ProductsHealthy می تواند فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از بدن که به طور عمده از آنچه می خوریم و drink.However ، نارسایی کلیه ، کلیه ها بیماران properly.The عملکرد باید توجه بیشتری به رژیم غذایی خود پرداخت آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مصرف محصولات لبنی ؟

محصولات لبنی باید برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه به علت مواد معدنی آهن، فسفر، پتاسیم، و کلسیم موجود در آنها محدود شده است.

استخوان بیشتر از کلسیم ساخته شده است و کلیه phosphorus.When خوبی عمل ، آنها قادر به نگه داشتن این مواد معدنی در تعادل در خون و bones.However ، زمانی که کلیه ها کار نمی کنند و ، فسفر اضافی در blood.If ساخت سطوح فسفر در خون بیش از حد بالا ، کلسیم در استخوان ها خواهد شد از جیبش ، بنابراین در استخوان problem.In علاوه بر این نتیجه ، فسفر اضافی در بدن نیز می تواند به خارش پوست کمک می کند.

بنابراین ، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید از مصرف از لبنی products.Usually محدود ، افراد مبتلا به بیماری های کلیوی با متخصص تغذیه خود خواست برای محدود کردن محصولات لبنی مصرف ، معمولا نیم تا یک فنجان شیر ، نصف فنجان ماست یا یک اونس پنیر در هر روز .

پتاسیم یک ماده معدنی مهم در body.It مهم است که به حفظ تابع عضلانی ، اگر سطوح بالای پتاسیم در بدن ، می تواند باعث ضعف عضلانی ، احساس سوزن سوزن شدن ، نارسایی قلبی، و حتی مرگ .

به دلایل فوق ، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید جایگزین را انتخاب کنید به شیر در diet.Calcium ، فسفر، پتاسیم و پروتئین محتوای آنها باید در نظر گرفته در هنگام انتخاب یک alternative.The شیر جایگزین شیر برای نارسایی کلیه عبارتند از: شیر برنج ، خامه های غیر لبنی حاوی میزان ، سویا شیر و شیر بادام است .

علاوه بر محدود کردن غذاهای پر فسفر و پتاسیم ، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند نیز توصیه می شود برای محدود کردن غذاهای پر پروتئین و سدیم در diet.However روزانه خود را ، به عنوان شرایط بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، یک رژیم شخصی باید ساخته شود است. شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل به یک برنامه رژیم غذایی منحصر به فرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه رژیم غذایی شکست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.