چه مدت می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زندگی می کنند در صورت امتناع دیالیز

دو شنبه 8 مهر 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زندگی می کنند در صورت امتناع دیالیز

چه مدت می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زندگی می کنند در صورت امتناع دیالیز

چه مدت می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زندگی می کنند اگر امتناع DialysisIn طور کلی، زمانی که شرایط ایجاد نارسایی کلیه، پزشکان بیماران خود را درمان دیالیز توصیه خواهد کرد. با این حال، حقیقت این است که هیچ یک بیمار بیماری کلیوی می خواهند به تجربه دیالیز و یا استراحت خود را از زندگی به یک ماشین سرد است. اگر امتناع از درمان دیالیز، چه مدت می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زندگی می کنند؟

نارسایی مزمن کلیه به معنی کاهش شدید عملکرد کلیوی، در حالی که دیالیز می تواند جایگزین بخشی از عملکرد کلیه به حذف مواد زائد و مواد مضر از بدن، بنابراین حفظ زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. همانطور که به این سوال که چه مدت می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زندگی می کنند اگر آنها حاضر به درمان دیالیز، تعداد دقیق که نمی تواند داده شود.

هنگامی که پزشکان توصیه درمان دیالیز، اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هنوز خروجی ادرار تقریبا طبیعی است و هیچ علایم شدید و یا عوارض مانند تنگی نفس، مشکل قلبی، ادم شدید، و غیره وجود دارد، سپس آنها می تواند دیالیز خودداری کنند، و این تاثیر نمی گذارد امید به زندگی از نارسایی کلیه، با این حال، اگر برخی از علایم شدید و یا عوارض و یا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد در برخی شرایط خاص مانند پتاسیم سرم بیشتر از 7mmol / L است؛ سطح BUN بیش از 54mmol / L، pH کمتر از 7.25 و غیره است ، درمان اورژانسی دیالیز باید آغاز شده است، نتیجه در غیر این صورت شدیدتر ممکن است ایجاد می شود. بنابراین اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امتناع دیالیز در این زمان، عمر خود را می تواند به شدت تهدید می شود.

اگرچه درمان دیالیز بسیار ضروری است که گاهی اوقات، آن است که یک روش طولانی مدت نیست. بدان سبب است که کلیه ما بسیاری از توابع، در حالی که درمان دیالیز تنها می تواند جایگزین بخشی از آنها. از از دست دادن تدریجی خروجی ادرار با درمان دیالیز، ما می توانیم عملکرد کلیه است که به تدریج از دست داده است.

برای تعمیر آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیوی تنها راه برای جلوگیری از دیالیز است، همچنین در حال حاضر به تضمین ایمنی یک درمان خاص. اگر شما کمبود اطلاعات مربوط به راه های طبیعی برای بهبود عملکرد کلیوی، شما، استقبال پیام به ترک زیر و یا به طور مستقیم مشورت کارشناسان آنلاین.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه, دیالیز, چه مدت می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زنده اگر دیالیز زباله,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.