گرفتگی عضلات پا در مشکل کلیه

پنج شنبه 11 مهر 1392
ن : lafee

گرفتگی عضلات پا در مشکل کلیه

گرفتگی عضلات پا در مشکل کلیه

گرفتگی عضلات پا در گرفتگی عضلات ProblemLeg کلیهاز شکایت شایع در مورد کلیه problem.In جدی است ، می توانداز بیماران بسیار دردناک است و حتی قادر به walk.Why با مشکل کلیه بیماران از گرفتگی عضلات پا رنج می برند ؟

علل گرفتگی عضلات پا در مشکل کلیوی

یک تعدادی از عوامل منتسب به گرفتگی عضلات پا در کلیه problem.Knowing این علل می تواند کمک به بیماران مدیریت وضعیت سوال effectively.Any وجود دارد ؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برایپاسخ در حال حاضر!

عدم تعادل الکترولیت

کلیه هانقش مهمی در حفظ تعادل مواد معدنی مختلف در بدن مانند سدیم، پتاسیم ، فسفر و غیره با این حال ، مشکل کلیه ، کلیه ها نتوانند به درستی کار نکند ، کلیه ها می توانید از توابع انجام نمی به طور معمول برای نگه داشتن سطوح مختلف مواد معدنی در استاندارد کلسیم خون level.Low و سطوح پایین پتاسیم می تواند به گرفتگی عضلات پا در مشکل کلیوی کمک می کند.

عوارض جانبی داروها

انواع داروها برای درمان گرفتگی عضلات problem.Leg کلیه می توانداثر نامطلوب داروهای تجویز خواهد شد . دیورتیک ها معمولا استفاده می شود برای درمان ادم در بیماری های کلیوی و ممکن است گرفتگی عضلات ساق پا رخ می دهد اگر مهارکننده improperly.ACE استفاده می شود به طور معمول استفاده می شود برای درمان فشار خون بالا شود . با این حال، ممکن است باعث شود پتاسیم اضافی به تجمع در بدن، که ممکن است منجر به cramp.If پای شما دچار این مشکل ، شما باید به پزشک آنلاین ما صحبت می کنند و او / او می تواند به شما کمک کند تجزیه و تحلیل آن است که اگر به هر داروها مرتبط است .

فساد خون در اشخاص مبتلا به بیماری قند

اسیدوز می تواند مشکل کلیوی رخ می دهد و آن را به افزایش اسیدیته در خون و سایر بافت ها در body.It ، اشاره نیز می تواند باعث گرفتگی عضلات پا در مشکل کلیوی شود .

نکاتی برای مدیریت گرفتگی عضلات پا در مشکل کلیوی

در ابتدا ، مهم است که برای بیماران به کشف کردن علت خاصی و پس از آن را از راه حق به مقابله با آن .

اگر گرفتگی عضلات پا با عدم تعادل الکترولیت در ارتباط است ، بیماران باید عرضه مواد معدنی به عقب عدم تعادل را تنظیم کنید.

شما می توانید به طور منظم ورزش کشش، که ممکن است به تسکین گرفتگی عضلات پا در طی ورزش nighttime.Stretching کمک باید قبل از رفتن به رختخواب انجام شود را انجام دهد.

علل و راه هایی برای مدیریت گرفتگی عضلات پا در مشکل کلیه . برای اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علائم CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.