چگونه به بهبود امید به زندگی از 10 عملکرد کلیه

یک شنبه 11 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود امید به زندگی از 10 عملکرد کلیه

 

چه مدت می تواند به کسی که با عملکرد کلیه تنها 10 یا آنچه که امید به زندگی از 10 عملکرد کلیه زندگی می کنند؟ در اینجا ما کمک خواهد کرد که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی حل سه سوال: چه معنی 10 عملکرد کلیه، چه امید به زندگی از 10 عملکرد کلیه و چگونه می توان به افزایش امید به زندگی خود است.
10 عملکرد کلیه چه معنی است؟
10 عملکرد کلیه به معنای وضعیت شما در حال حاضر به پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD)، آخرین و شدید ترین مرحله بیماری کلیوی مزمن، همچنین ما می توانیم آن را مرحله 5 بیماری مزمن کلیه است. در این مرحله، بیماران به احتمال زیاد رنج می برند بسیاری از علائم یا عوارض، به عنوان بسیاری از عملکرد کلیه از بین رفته است. بنابراین 10 عملکرد کلیه باعث می شود که درمان دیالیز یا پیوند کلیه، راه درمان خواهد بود.
امید به زندگی از 10 عملکرد کلیه چیست؟
هیچ پاسخ دقیق به امید به زندگی از 10 عملکرد کلیه وجود دارد، آن را از موارد فردی متفاوت است و می تواند توسط عوامل، مانند بسیاری از بیماری اولیه خود را تحت تاثیر قرار، درمان شما را دریافت می کنند و اینکه آیا برخی از عوارض آشکار و به همین ترتیب وجود دارد. به طور کلی، بیماران با به 10 عملکرد کلیه در حال حاضر تجربه درمان دیالیز. برخی از تحقیقات نشان می دهد که بیماران دیالیزی فقط می تواند به مدت 6 ماه زندگی می کنند، در صورتی که سطح GFR کمتر از 10 برای یک تا دو سال بوده است، و امید به زندگی به طور متوسط ​​برای بیماران دیالیزی 4.25 سال است. در مقایسه با دیالیز، پیوند کلیه موفق می تواند امید به زندگی از 10 عملکرد کلیه تا حد زیادی طولانی تر، اما هنوز تعداد دقیق وجود ندارد. بیماران مبتلا به ESRD تنها ممکن است برای هفته ها یا ماه های شدید زندگی می کنند در صورتی که هیچ درمان وجود دارد.
چگونه به بهبود امید به زندگی از 10 عملکرد کلیه است؟
امید به زندگی از 10 عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته در صورتی که عملکرد کلیه را می توان بازیافت به تدریج. چینی داروهای گیاهی شده است ثابت کرد که توابع از تعمیر آسیب کلیه و افزایش عملکرد کلیه است. آنها توابع گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، تامین تغذیه مناسب برای کلیه ها آسیب دیده است. در علاوه بر این داروهای گیاهی چینی، داروهای غربی و روش های تصفیه خون نیز مورد نیاز است.
شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خود را از طریق ایمیل به ما بگویید، کارشناسان تجزیه و تحلیل آن را برای شما و به شما توصیه های پزشکی برای کمک به بهبود امید به زندگی از 10 عملکرد کلیه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.