درمان طبیعی برای گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال

سه شنبه 13 فروردين 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال

 

درمان طبیعی برای گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال (FSGS) چیست؟ FSGS یکی از علل شایع سندرم نفروتیک است. از دیدگاه سیتولوژی، آن بیماری های گلومرولی سلول های اپیتلیال، که در آن گلومرول که مسئول filtrating خون هستند خالیه. از آنجا که از آن آسان است برای درمان نیست، بیش از نیمی از بیماران مبتلا به گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال نارسایی مزمن کلیه در عرض چند سال.

چگونه برای پیدا کردن گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال در زمان؟

● لازم است در مورد نشانه های گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال می دانم. به طور کلی، آنها عبارتند از پروتئینوری، تورم، hypoproteinemia و فشار خون بالا و غیره. اگر شما دارای یک یا علائم مختلف در میان آنها، شما باید روشن آن است که آیا آسیب کلیوی ایجاد می شود، در آن زمان و انجام آزمون های مرتبط با آن در زمان است.

● آزمایش خون و تجزیه و تحلیل از جمع آوری ادرار 24 ساعته مهم در تشخیص گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال هستند. کلیه نمونه دقیق ترین تست برای تایید تشخیص FSGS است.

درمان طبیعی برای گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال

به طور کلی، پیش آگهی از FSGS بد است، به خصوص برای آن دسته از بیماران مبتلا به بسیاری از پروتئینوری. درمان طبیعی برای گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال می تواند پیش آگهی از FSGS از جنبه های زیر را بهبود بخشد:

● داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای از بین بردن این مجتمع واریز ایمنی بر سلول های اپیتلیال گلومرولی از طریق تخریب، که بیشتر واکنش های التهابی ایمنی بدن و آسیب به کلیه ها کمک می کند تا جلوگیری از.

● از طریق یک سری از توابع مانند ترویج گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون، گسترش حالت سکون خون، ضد التهاب و ضد انعقاد، آسیب کلیه می تواند به تدریج ترمیم می شود.

● عملکرد کلیه را می توان به تدریج از طریق فراهم آوردن تغذیه مناسب برای کلیه ها آسیب دیده و از بین بردن عوامل بیماریزا و حمایت واقعی چی افزایش یافته است.

داروهای گیاهی چینی نیاز به همکاری با داروهای غربی است. این درمان طبیعی برای گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال واقعا به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران به منظور جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. اما درمان معمول برای گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال معمولا درمان به آسیب کلیوی غفلت.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فوکال سگمنتال,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.