چگونه به تسکین از گرفتگی عضلانی بعد از دیالیز

جمعه 6 دی 1392
ن : lafee

چگونه به تسکین از گرفتگی عضلانی بعد از دیالیز

چگونه به تسکین از گرفتگی عضلانی بعد از دیالیز

 
بسیاری از بیماران از یک مختلفی از عوارض جانبی دیالیز رنج می برند. گرفتگی عضلانی یکی از عوارض جانبی است . پس چگونه برای از بین بردن از گرفتگی عضلانی بعد از دیالیز ؟

چرا دیالیز خواهد باعث گرفتگی عضلانی شوند ؟

معمولا، وقتی که نارسایی کلیه رسیده است، دیالیز استفاده می شود به جای کلیه را به انجام برخی از کارها ، مانند تخلیه سموم اضافی، آب و مواد معدنی . دیالیز کافی می تواند کمک به تسکین برخی از علائم و کاهش سرعت پیشرفت این بیماری است. اما دیالیز ناکافی خواهد شد بسیاری از ناراحتی شود.

اگر دیالیز تخلیه کلسیم بیش از حد، سطح کلسیم سرم کاهش پیدا خواهد کرد . سطح پایین کلسیم در خون خواهد شد تحریک پذیری عضلات ، که به گرفتگی عضله منجر گردد.

دیالیز نیز مسئول حذف آب اضافی در خون است. اگر آب بیش از حد حذف شده است ، گرفتگی عضلانی رخ می دهد به دلیل از دست دادن ناگهانی مقادیر زیادی از آب است.

چگونه برای از بین بردن از گرفتگی عضلانی بعد از دیالیز ؟

آیا دیالیز کافی است.

خوردن برخی از غذاها که سرشار از کلسیم هستند. شما می توانید دکتر را آنلاین برای لیست مواد غذایی بپرسید.

فتیلهگذاری توصیه می شود و آن را در برخورد با گرفتگی عضلانی موثر است. این می تواند کمک به شل شدن عضلات و کمتحریک پذیری عضلات . علاوه بر این، فتیلهگذاری همچنین می توانید از چی سالم تنظیم و بازگرداندن مقاومت بدن در مبارزه با عوامل بیماری زا .

داغ فشرده سازی می تواند سلول های کلیه تعمیر کمک کند و حفظ عملکرد کلیه است. این ترکیبی از دستگاه اسمز پیشرفته و طب سنتی چینی است . با استفاده از این درمان ، نه تنها گرفتگی عضلانی را میتوان تخفیف داد ، دیالیز می تواند به تدریج اجتناب شود.

گرفتگی عضلانی است اذیت و آن را تا حد زیادی کیفیت زندگی شما تاثیر می گذارد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای درمان گرفتگی عضلانی ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ رایگان بفرستید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به تسکین از گرفتگی عضلانی بعد از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.