چه مدت می تواند I با کراتینین 8.7 در FSGS زندگی

جمعه 13 دی 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند I با کراتینین 8.7 در FSGS زندگی

 طول عمر یک سوال به شدت مورد بحث در میان بیماران مبتلا به FSGS است . چه مدت می تواند I با کراتینین 8.7 در FSGS زندگی می کنند؟ بیمار چند روز پیش از من خواست . ادامه مطلب را بخوانید و پیدا کردن پاسخ .

چه آن را با کراتینین 8.7 در FSGS چیست؟

کراتینین محصول متابولیسم عضله است . این است که اغلب به عنوان شاخص عملکرد کلیه استفاده می شود. اگر سطح کراتینین بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.3mg/dl است ، عملکرد کلیه ممکن است کاهش یافته است. کراتینین 8.7 به مراتب بیشتر از سطح طبیعی است. FSGS ممکن است در حال حاضر به نارسایی کلیه با کراتینین 8.7 توسعه یافته است.

چه مدت می تواند به شما زندگی می کنند؟

اگر چه کراتینین است که بالا، که چه مدت می تواند به شما زندگی می کنند نه تنها در سطح کراتینین بستگی دارد. بسیاری از عوامل دیگر نیز باید در نظر مانند سن ، وضعیت بیماری، و درمان در نظر گرفته شود . در حالی که در میان این عوامل ، درمان یکی از مهم ترین است .

بعضی بیماران به نارسایی کلیه با دیالیز درمان می شود. اگر بیمار اثرات خوبی دریافت خواهید کرد ، آنها می توانند 5 سال یا بیشتر زندگی می کنند. اما همچنین مواردی که بیماران تحت دیالیز در ماه می میرند وجود دارد. این واقعا سخت است به شما پاسخ دقیق بگویید.

اگر شما در شرایط جدی و کلیه عملکرد در ادامه به کاهش است ، دکتر همیشه نشان می دهد شما را به انجام پیوند کلیه . اما یک خطر بزرگ انجام پیوند وجود دارد.

چگونه به طولانی عمر خود را ؟

برای طولانی تر کردن عمر خود ، از روش ریشه است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. چه درمان می تواند به این هدف دست یابد ؟ در اینجا من به شما یکی از طب چینی است، که داغ فشرده سازی درمان به نام معرفی . در این روش درمانی ، از خارج استفاده می شود. گیاهان اثر با دستگاه اسمز است. در این روش درمانی می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده توسط گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر تعمیر. علاوه بر این، گیاهان نیز می تواند به کلیه ها تغذیه فراهم می کند.

با یک عملکرد کلیه بهبود یافته است، شما می توانید طولانی تر زندگی می کنند. کراتینین 8.7 در FSGS را می توان به طور طبیعی کاهش داد. اگر شما هر گونه سؤال دیگر ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال، دکتر کلیه به شما اطلاعات بیشتری به شما بدهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند I با کراتینین 8, 7 در FSGS زندگی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.