می تواند به مرگ مرحله 3 کلیه سرب بیماری

سه شنبه 17 دی 1392
ن : lafee

می تواند به مرگ مرحله 3 کلیه سرب بیماری

می تواند به مرگ مرحله 3 کلیه سرب بیماری

 
بیماری مزمن کلیه به از دست رفتن تدریجی عملکرد کلیه های . در مرحله 3 ، عملکرد کلیه است متوسط ​​با کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش یافته است. برخی از بیماران خواسته شده است که می تواند سرب بیماری 3 کلیه به مرگ مرحله. حالا دنبال من و پیدا کردن پاسخ .

چگونه جدی از این بیماری در stge بیماری 3 کلیه ؟

کلیه متوسط ​​در مرحله 3 آسیب دیده و میزان فیلتراسیون گلومرولی به 30-59ml/min/1.73m2 کاهش می یابد. در این مرحله ، بسیاری از این عوارض به وجود آمده است و یا آشکار ، مانند خستگی ، احتباس آب و سدیم، پروتئین است. همچنین برخی از بیماران فشار خون بالا و کم خونی ایجاد شود. به طور معمول، وضعیت بیماریبرگشت پذیر با درمان مناسب است . اما اگر اقدامات را ندارد، شرط تبدیل خواهد شد بدتر و بدتر شده و در آخر ، شما می توانید چیزی را انجام دهد اما صبر کنید برای مردن.

چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه ؟

شاید شما در حال بدست گرفتن دارو برای کنترل نشانه ها . اما من می خواهم بگویم که آن را به اندازه کافی برای جلوگیری از بیماری ها از در حال توسعه نیست. این علائم را برای توسعه خود ادامه خواهد داد . برخی از بیماران به خوبی به دارو پاسخ نمی دهند. پس چگونه برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری ؟

دکتر شما باید به شما یک رژیم غذایی مناسب پیشنهاد شده است. نگه دارید در غذا خوردن به عنوان دکتر خود را نشان می دهد . این کمک خواهد کرد که عملکرد کلیه باقی مانده و سلامت کلی را حفظ کند.

علاوه بر رژیم غذایی سالم ، شما باید درمان است که می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود بخشد اگر شما می خواهید برای دریافت بهتر. شما باید از طب چینی شنیده می شود. در سال های اخیر، بسیاری از بیمارانی که به احتمال زیاد به طب چینی وجود دارد . یک درمان ابداع بر اساس طب سنتی چین وجود دارد و آن را به نام داغ فشرده درمان . این است که به خارج استفاده می شود. اگر می خواهید بدانید که دقیقا چگونه کار می کند ، شما می توانید از دکتر آنلاین مشورت کنید. آنها به شما اطلاعات دقیق به من بدهید.

در یک کلام، این درمان می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه ، که مشکلات ریشه است که باید حل شود اگر شما می خواهید برای معکوس کردن این بیماری می باشد.

می تواند به مرگ منجر شود مرحله 3 بیماری کلیه ؟ به اعتقاد من شما یک ایده کلی از این مقاله است. اگر شما هنوز هم پیگیری سوال، شما می توانید با من تماس بگیرید با ارسال ایمیل به kidneyask@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می تواند به مرگ مرحله 3 کلیه سرب بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.