آیا می FSGS شما را احساس خسته

سه شنبه 17 دی 1392
ن : lafee

آیا می FSGS شما را احساس خسته

آیا می FSGS شما را احساس خسته

 
بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS ممکن است احساس خستگی . آیا می FSGS را شما احساس خستگی ؟

چرا شما احساس خستگی ؟

FSGSوضعیت بیماری است که کمتر از نیمی از گلومرول آسیب دیده است . بدون درمان مناسب ، بیشتر و بیشتر گلومرول آسیب دیده می شود و نارسایی کلیه خواهد آمد در گذشته است.

کم خونی علت اصلی خستگی و یا خستگی باشد. کلیه ها مسئول ترشح هورمون ها می باشد. اگر کلیه ها آسیب می بینند ، کلیه های دیگر به اندازه کافی هورمون های مخفی. EPOهورمون مهم است که مربوط به خستگی است . EPO استخوان مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون . نارسایی EPO منجر به کاهش سلول های قرمز خون در خون است. بنابراین شما ممکن است احساس خستگی .

سوء تغذیه همچنین می تواند سبب خستگی . به دلیل محدودیت های رژیم غذایی ، بیماران به احتمال بیشتری برای ابتلا به سوء تغذیه .

چگونه برای مقابله با خستگی و یا خستگی ؟

در مرحله اول، شما باید یک رژیم غذایی مناسب مدیریت . اگر شما احساس خستگی ، شما باید دکتر خود را در زمان و بگویید او خواهد شد برخی از تغییرات در رژیم غذایی ایجاد کند. علاوه بر این ، هر کس صاحب یک رژیم غذایی شخصی بر اساس شرایط متفاوت است. شما می توانید دکتر را آنلاین برای برنامه رژیم غذایی شخصی مشورت کنید.

فقط رژیم غذایی به اندازه کافی برای از بین بردن این احساس نیست. چیزی که مهم است بیشتر به شما باید انجام دهید این است برای بهبود عملکرد کلیه است. پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه ؟

یکی از داروهای چینی ، داغ فشرده درمان توصیه می شود. در این روش درمانی ، از خارج استفاده می شود. دستگاه اسمز اعمال می شود به نفوذ در گیاهان به ضایعات کلیوی . گشاد رگ های خونی ، ضد انعقاد خون ، ضد التهاب، تجزیه ماتریکس خارج سلولی و ارائه تغذیه به کلیه ها : هنگامی که گیاهان به کلیه ها می رسد ، آن را به اهداف زیر دست یابد. این سلول ها دچار اختلال کلیوی را می توان به تدریج تعمیر ، تا که به عملکرد کلیه است.

اگر عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، کلیه ها به اندازه کافی EPO مخفی وجود خواهد داشت و به اندازه کافی گلبول های قرمز خون بیش از حد. بنابراین شما ممکن است از خستگی ، رها شوند. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد درمان، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می FSGS شما را احساس خسته,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.