چرا بیماران CKD از خارش پوست رنج می برند و پس از دیالیز

پنج شنبه 23 مرداد 1393
ن : lafee

چرا بیماران CKD از خارش پوست رنج می برند و پس از دیالیز

چرا بیماران CKD از خارش پوست رنج می برند و پس از دیالیز

بسیاری از بیماران CKD شکایت دارند که پوست خود را پس از دیالیز، که زندگی خود را به طور جدی و خلق و خوی خود را تحت تاثیر قرار خیلی خارش دار باشد. در حالی که، آنها نیز گفته شده که آنها می توانند پوست خود را خراش نیست برای جلوگیری از عفونت است. سپس، چرا بیماران CKD از خارش پوست بعد از دیالیز؟ بعدی رنج می برند، ما شما را پاسخ خاص را، بنابراین ما امیدواریم که شما می توانید با توجه به آن.

چرا بیماران CKD از خارش پوست بعد از دیالیز رنج می برند؟ سه علت اصلی وجود دارد، آنها اختلالات سوخت و ساز الکترولیت، نیتروژن متابولیت های حفظ و واکنش های آلرژیک می باشد. و تجزیه و تحلیل دقیق به شرح زیر است:

اختلالات سوخت و ساز الکترولیت: یک علت شایع خارش پوست به سطح بالایی از فسفر در خون است. دیالیز می کند به طور موثر را حذف کنید فسفر از خون، هر چند آن است که اغلب برای درمان نارسایی کلیه به تصویب رسید. تجمع فسفر در خون می تواند خارش پوست شود.

نیتروژن متابولیت احتباس: می تواند پوست را تحریک و ترشح غدد سباسه و عرق غدد آتروفی، که می تواند خارش پوست شود. در حالی که کفایت دیالیز، همچنین تجمع متابولیت های نیتروژن را افزایش می دهد به تشدید خارش پوست.

واکنش های آلرژیک: گاهی اوقات خارش است آلرژی ایجاد می شود. اگر شما متوجه خارش در آغاز درمان دیالیز رخ می دهد، شما می توانید از آلرژی به لوله خون، dialyzer (کلیه مصنوعی)، این نوع از هپارین استفاده می شود و یا دیگر عناصر مرتبط با درمان.

سعی کنید برای جلوگیری از خاراندن خارش بنابراین شما پوست را پاره کند: هنگامی که شما از خارش پوست رنج می برند، لطفا توجه داشته باشید زیر به یاد داشته باشید. اگر این اتفاق می افتد، تمیز برای جلوگیری از میکروب ها از ایجاد یک عفونت حفظ این منطقه است.

در حال حاضر، به همین دلیل انجام بیماران CKD از خارش پوست رنج می برند و پس از دیالیز داده شده است. در واقع، به جز دیالیز، شما همچنین می توانید دیگر درمان های طبیعی برای درمان بیماری خود و پاک علائم شما را دریافت خواهید کرد. در اینجا ما به شما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و تصفیه خون را معرفی کند. آنها ثابت می شود بهترین درمان برای نارسایی کلیه. اگر می خواهید آنها را بیشتر می دانم، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید. بهترین آرزوها!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا بیماران CKD از خارش پوست رنج می برند و پس از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.