می تواند نارسایی کلیه است بدون پیوند کلیه درمان

سه شنبه 3 اسفند 1395
ن : lafee

می تواند نارسایی کلیه است بدون پیوند کلیه درمان

پیوند کلیه است که معمولا در نارسایی کلیه استفاده می شود برای جلوگیری از علائم مختلف و یا عوارض، به طوری که بسیاری از بیماران ممکن است فکر می کنم که پیوند کلیه درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اما، بالینی، پیوند کلیه است درمانی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیست. به تازگی، یک بیمار شد که شکست می تواند کلیه تواند بدون پیوند کلیه درمان می شود.

نارسایی کلیه یک وضعیت پزشکی است که در آن چند سلول های کلیه و بافت به دلیل عوامل مختلف، از جمله شرایط طولانی ایستاده فشار مطرح خون و قند خون، اختلال کلیوی ژنتیکی و اختلال سیستم ایمنی بدن آسیب دیده و یا حتی مرده است. بنابراین، آنچه من می خواهم به شما بگویم که نارسایی کلیه می تواند توسط این نمی شود قابل درمان است، اما ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کم کردن سرعت پیشرفت بیماری به همان اندازه که ممکن است. از آنجا که کلیه آسیب دیده است و بیماران برخی از علائم مسمومیت تجربه، یکی دیگر از کلیه جدید مورد نیاز خواهد بود برای از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات. این است که معمولا این باور بودند که پیوند کلیه درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است، این اشتباه است. همیشه یک شانس است که پیوند کلیه بافت های بدن خود را رد می کند، پس از آن، چه نوع از انتخاب شما وجود دارد؟ به دنبال برای کلیه دیگر و یا به دیالیز دوباره؟

می تواند نارسایی کلیه است بدون پیوند کلیه درمان؟

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. اول از همه، سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل حذف، تا که به ارائه یک محیط داخلی بهداشت و تمیز به کلیه بیمار تعمیر. علاوه بر این، پاکسازی ضایعات محصولات خارج از بدن نقش مهمی در کمک به بهره وری از کلیه درمان داروهای ایفا می کند. سموم حذف درمان معمولا استفاده می شود برای حذف سموم مختلف را از بدن به طور کامل.

پزشکی میکرو چینی است که معمولا مورد استفاده برای بهبود عملکرد کلیه است. با سلامت و محیط داخلی تمیز، این درمان می تواند بهترین اثر به گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، بطور منظم احساس التهاب و انعقادی در خون می شود. علاوه بر این، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان نیز استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد نارسایی کلیه می تواند بدون پیوند کلیه درمان، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5205.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می تواند نارسایی کلیه است بدون پیوند کلیه درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.