بیماری: خواب، از دست دادن اشتها، خستگی

دو شنبه 19 فروردين 1392
ن : lafee

بیماری: خواب، از دست دادن اشتها، خستگی

 بیماری: خواب، از دست دادن اشتها، خستگی

Q: من از بیماری مزمن کلیوی بیش از 7 سال رنج می برند. نام من سالی است. من نفرت بیماری بسیار زیاد است، آن را به من نمی توانم بخوابم تمام شب و روز خستگی و شب. این خیلی بد است، به ویژه هنگامی که از دست دادن اشتها نیز می آید و می رود.

: با تشکر از پرسش شما. من می توانم احساس شما را درک و احساس غم انگیز برای شما. نشانه های خود، از قبیل بی خوابی، از دست دادن اشتها و اشتها، ناشی از آسیب کلیوی زمینه ای. در اینجا برخی از روش های طبیعی است که کمک به مدیریت شرایط خود را بهتر و امیدواریم که شما می توانید اطلاعات مفید را تشکیل پاسخ من است.

گیاهان

برخی از گیاهان کمک به حمایت از بدن سالم و ریتم بدن. توابع طبیعی برای کاهش علائم بسیاری از آنها. به عنوان مثال، می توان آن را بی خوابی، آزاد اشتها را افزایش می دهد و شما را پر انرژی است.

گیاهان برای بی خوابی از جمله والرین، کالیفرنیا خشخاش، گیاه گل ساعتی، رازک، و غیره

گیاهان برای کاهش اشتها از جمله های catnip، دانه رازیانه، ریشه زنجبیل، جینسنگ، gotu کلا، برگ پاپایا، برگ نعنا و توت نخل دیدم.

گیاهان داروئی برای خستگی از جمله جین سنگ، انواع توت ها Longan، گرده زنبور عسل، کلرلا، منیزیم، کارنیتین، سیلیمارین و غیره

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy

پزشکی Osmotherapy Microc چینی جدید چینی طب گیاهی، طراحی شده است که برای مدیریت بیماری های مختلف کلیوی است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به بهبود عملکرد کلیه با ترمیم بافت و سلول های کلیه آسیب دیده کمک می کند. اگر شما در مورد این درمان علاقه دارند، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا تماس بگیرید: kidneyask@hotmail.com

ورزش

ورزش منظم می تواند سطح انرژی را افزایش می دهد. تعداد زیادی از زمانی که مردم خستگی، آخرین چیزی که می خواهند انجام دهند، باید ورزش. ورزش مناسب نه تنها در افزایش انرژی خود، بلکه کیفیت خواب را افزایش می دهد.

غذا

رژیم غذایی نقش مهمی در بیماران مبتلا به CKD است. هر بیمار نیاز به پیروی از یک رژیم غذایی خاص با کمک از پزشکان خود و یا متخصص تغذیه. مدیریت رژیم غذایی به کاهش علائم شما کمک می کند و توسعه CKD را کاهش می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خستگی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.