چه دارو گذشته باید بگیرم از دیالیز اگر کراتینین 6.7 است

یک شنبه 20 فروردين 1396
ن : lafee

چه دارو گذشته باید بگیرم از دیالیز اگر کراتینین 6.7 است

سطح کراتینین بالا است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را تجربه کرد. اگر سطح کراتینین آنها بسیار بالا است و آنها را دیالیز را انجام دهد، آنها متعهد به تجربه برخی از علایم شدید و عوارض. بدین ترتیب، بیماران مشتاق به دانستن آنچه داروها باید آنها را از دیالیز را کنار می باشد.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، درمان حرفه ای در درمان بیماری کلیه، تعدادی از درمان های اتخاذ شده است برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی اساسا. به همین دلیل شما نیاز به دیالیز است که کلیه خود را نمی توانند کار کنند آن گونه که باید انجام دهید، بنابراین، اجتناب از دیالیز باید در بهبود عملکرد کلیه را تا حد امکان تمرکز می کنند.

سموم-حذف درمان درمان به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن کامل، زیرا رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت است، اما همچنین بر بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات نقش مهمی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند.

با یک محیط داخلی تمیز و سلامت، درمان های طبیعی می تواند عملکرد آن رسیدن به آن گونه که باید انجام دهید. درمان های طبیعی مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که برای ترویج عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. و پس از آن پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که برای ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه نفوذ کند. علاوه بر این، این درمان همراه با سایر درمان های طبیعی اجرا شده است.

چندین گزینه ارائه برای بیماران در اینجا وجود دارد، اگر شما علاقه مند در آن، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن، دکتر کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقیقا تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه دارو گذشته باید بگیرم از دیالیز اگر کراتینین 6, 7 است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.