آیا مجبور دیگر گزینه های درمانی نارسایی کلیه به جای دیالیز

جمعه 8 ارديبهشت 1396
ن : lafee

آیا مجبور دیگر گزینه های درمانی نارسایی کلیه به جای دیالیز

آیا شما هنوز هم فکر می کنم که دیالیز تنها انتخاب برای بیماران کاهش سطح کراتینین بالا است. آیا تا به حال برخی از عوارض جانبی همراه با دیالیز با تجربه. چه بدتر، دیالیز است راه اساسی برای کاهش سطح کراتینین بالا است. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن آنها باید گزینه های دیگر گزینه های درمان نارسایی کلیه به جای دیالیز هستند.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان طبیعی به نام میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است برای بیمارانی که تجربه بیماری های کلیوی ارائه شده است. این یک درمان با هدف بهبود عملکرد جامع کلیه است. در این درمان، یک مقدار زیادی از داروهای گیاهی تجویز برای بیماران وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی اغلب به پودر تصفیه شده، تا که به بهبود کارایی آن است. چه تر است، آنچه باید انجام دهید این است بیماران به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو برای حدود 30-40 دقیقه. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. از طریق یک راه از گسترش عروق خونی و افزایش گردش خون، مشکل ضد التهاب و ضد انعقاد می توان به طور طبیعی و به تدریج حل شده است. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. همراه با ترمیم سلول های بیمار و بافت، سطح کراتینین بالا می تواند به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد.

به علاوه، یکی دیگر از درمان است به شما کمک می دیالیز غیر از دیالیز جلوگیری از وجود دارد. تصفیه خون نیز برای بیماران کاهش سطح کراتینین بالا ارائه شده است. این یک درمان ترکیب با یک سری از تجهیزات پیشرفته، از جمله همودیالیز، خون perfucation، تبادل پلاسما، جذب ایمنی و hemofiltration است. با این تکنیک های پیشرفته، مواد سمی مختلف می شود از بدن حذف به طور کامل.

اگر شما یکی که می خواهید به دنبال گزینه های درمان دیگر غیر از دیالیز هستند، لطفا با ما تماس بگیرید در اسرع وقت. درمان در اینجا کمک بیماران دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز به تدریج. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا مجبور دیگر گزینه های درمانی نارسایی کلیه به جای دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.