چه روش های درمانی جایگزین به دیالیز درمان

شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

چه روش های درمانی جایگزین به دیالیز درمان

از نظر بالینی، دیالیز رویکرد بیشتر مورد استفاده برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. بیماران ملزم به تجربه عوارض مختلف نامطلوب مانند کم خونی و عضلات گرفتگی عضلات. چه بدتر، کیفیت زندگی خود را به شدت تحت تاثیر قرار. بنابراین، بیماران اغلب تعجب که چه درمان های جایگزین به درمان دیالیز هستند؟

اول از همه، شما باید به آن روشن است که چرا شما نیاز به انجام دیالیز. این فقط به خاطر اینکه که شما را از کاهش عملکرد کلیه است که به طور عمده توسط رسوب ضایعات محصولات و مواد سمی ناشی از رنج می برد. معمولا، بدن ما به مواد غذایی ما هر روز خوردن، که ایجاد ضایعات محصولات و مقدار مشخصی از مواد مفید را هضم کنند. علاوه بر این، کلیه های ما مسئول برای از بین بردن ضایعات محصولات و ماده سمی از بدن می باشد. در طی فرایند فرآیند فیلتر، اندازه کوچک از مواد، مانند آب و کراتینین را به بیرون از بدن و اندازه و سپس بزرگ از مواد، مانند پروتئین ها و سلول های قرمز خون بیش از حد بزرگ از کلیه ها عبور می کنند فیلتر شده و پس از آن آنها خواهد بود باز جذب به بدن است. هنگامی که عوامل مختلف، از جمله دراز مدت فشار خون بالا و یا دیابت و یا اختلال کلیوی ایمنی بدن و اختلال کلیوی ژنتیکی را تحت تاثیر قرار عملکرد کلیه، بیشتر و بیشتر سلول های کلیه و بافت می شود به تدریج آسیب دیده است. بنابراین، کلیه بیمار کمتر قادر به دستیابی به عملکرد آن است. زمانی که کلیه ها نمی توانند به درستی کار جایگزینی کلیه می شود توصیه می شود. و دیالیز روش بیشتر برای از بین بردن ضایعات محصولات است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، برخی از مجموعه ای از درمان توسعه یافته اند برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خلاص شدن از شر از رنج ها و یک زندگی بهتر. درمان شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام و تصفیه خون. این درمان ها بر اساس خود وضعیت بیماری خاص خود را اعمال می شود. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا آخرین گزارش خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت. توسط تحت این درمان، شما دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه روش های درمانی جایگزین به دیالیز درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.