خبر خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در فیلیپین

شنبه 20 خرداد 1396
ن : lafee

خبر خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در فیلیپین

این نشست کمربند و جاده در ماه گذشته نشانه که از شروع مرحله جدیدی از اجرای پروژه های بلند پروازانه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang. پاسخ دادن به تماس، ما در حال حاضر راه افتادیم به سمت فیلیپین برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر در اینجا.

اگر شما یا کسی که می شناسید از بیماری کلیوی رنج می برند، لطفا به دست گرفتن این زمان برای مشورت با کارشناسان ارشد کلیه در اینجا. بفروش از برنامه به صورت زیر ذکر شده است:

در 9 ژوئن، دو تیم وجود دارد. یک تیم است را به دفتر روزنامه در فیلیپین، آدرس دفتر بولتن hilipine در ها Intramuros، مانیل است. یکی دیگر این است که مشاوره رایگان در کلینیک کوبه. مرکز 2 جشنواره آرد، Alabang Muntinlupa شهر.

در 10 ژوئن. یک تیم است برای بازدید از مرکز دیالیز بیمارستان سنت جان و پیوند کلیه ملی و بحث در مورد مسائل همکاری با رهبران در اینجا. یکی دیگر این است که مشاوره رایگان، آدرس کوبه کلینیک است. مرکز 2 جشنواره آرد، Alabang Muntinlupa شهر.

در تاریخ 11th، ژوئن، آنها را مشاوره رایگان در کلینیک کوبه است. مرکز 2 جشنواره آرد، Alabang Muntinlupa شهر.

آنها همچنین مشاوره رایگان در کلیه سبو و آدرس نامشخص است.

در 12th، ژوئن، آنها را مشاوره رایگان در زرشکی هتل، Alabang-Zapote جاده، Munrimlupa شهر.

آنها همچنین مشاوره رایگان در کلیه سبو و آدرس نامشخص است.

در تاریخ 13th، ژوئن، آنها می آیند خانه.

اگر شما از بیماری کلیوی رنج می برند، با ما تماس بگیرید در اسرع وقت به طوری که من می تواند کمک به شما در پر کردن کارت رزرو، و شما می توانید با کارشناسان کلیوی به طور مستقیم صحبت کنید. لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر یا WhatsApp / وایبر +008615233618520 ترک کنند. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/news-research/5468.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خبر خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در فیلیپین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.