برای جلوگیری از جراحی چه باید کرد تا کیست های کلیه را با PKD کاهش دهیم

پنج شنبه 8 تير 1396
ن : lafee

برای جلوگیری از جراحی چه باید کرد تا کیست های کلیه را با PKD کاهش دهیم

همانطور که بیماران مبتلا به PKD می دانند، جراحی یک درمان معمول برای کاهش کیست کلیه است، که باعث می شود بیماران بسیاری از عوارض جانبی را تجربه کنند. بنابراین، بیماران مشتاق می دانند که چه کاری برای کاهش کلیه بدون عمل جراحی انجام دهند.

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن تعداد زیادی از کیست های پر از مایع در کلیه است. با گذشت زمان، تعداد و اندازه کلیه افزایش می یابد. در نتیجه، کیست های بزرگ باعث فشار زیادی بر کلیه ها می شود که در معرض عملکرد کلیه هستند. در غربی پزشکی شکست خورده، جراحی معمولا برای از بین بردن کیست ها استفاده می شود، اما کیست ها فقط می توانند اندازه بزرگ کیست ها و کیست های خارج از کلیه را از بین ببرند، نمی توانند کیست ها را درون کلیه و کیست های کوچک از بین ببرند. علاوه بر این، شما اغلب احتمال زیاد برای تجربه عفونت های مختلف را اجرا می کنید. از این جهت بیماران مشتاق اجتناب از جراحی هستند.

در چین، بیمارستان بیماری کبدی شیجیاژوانگ، بیمارانی را ارائه می دهد که مجموعه ای از درمان های سیستماتیک و جامع برای مقابله با بیماری های کلیه است.

گام اول برای درمان نارسایی کلیه، پاک کردن سموم و پسماندهای مختلف از بدن است، زیرا رسوب سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با توجه به نگرانی، درمان سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن.

در محیط سالم و تمیز، درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی می توانند بهترین تاثیرات را داشته باشند. این درمان ها از بیماری های کلیوی به وسیله راه رها کردن عروق خونی، ترویج گردش خون، تحریک التهاب و انعقاد، تحویل خون، اکسیژن و تغذیه مناسب درون کلیه، جلوگیری می کنند و بنابراین نشانه ها را اساسا آزاد می کنند. مهمتر از همه، این درمان ها، کیست های کلیه را از بین می برد با جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در سلول های اپیتلیال، از سوی دیگر، باعث افزایش دفع مایع کیست توسط افزایش گردش خون دیواره کیست می شود.

این درمان های طبیعی برای بیماران PKD بدون انجام عمل جراحی مفید هستند، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2269.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: برای جلوگیری از جراحی چه باید کرد تا کیست های کلیه را با PKD کاهش دهیم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.