دیابت: کوچک کلیه، چپ مطرح بافت، سدیم سطح کمتر

پنج شنبه 22 فروردين 1392
ن : lafee

دیابت: کوچک کلیه، چپ مطرح بافت، سدیم سطح کمتر

 دیابت: کوچک کلیه، چپ مطرح بافت، سدیم سطح کمتر

Q: گزارش سونوگرافی من می گوید: - کلیه سمت چپ در اندازه کوچک و بافت در هر دو تست سدیم سرم kidneys.In مطرح است آن است که کمتر از value.he طبیعی دارو برای همان است. من به doctor.He محلی مشورت بود، طب به مدت یک هفته تجویز می شوند و از او پرسید برای نظارت بر سطح قند او را برای همان زمان است.

کلیه می تواند فشار خون را تنظیم اگر فشار خون بالا، کلیه می تواند لومن سرخرگ آوران و سرخرگ وابران، تنظیم، بنابراین خونرسانی در کلیه کمتر می تواند، و گردش خون در مویرگ ها در اطراف لوله می تواند تبدیل به کمتر.

اگر این وضعیت برای مدت طولانی، سلول های توبولی می تواند پژمرده به دلیل عرضه کوتاه از خون و کلیه می خواهم به یک سنگ تبدیل شده، تمایز میان قشر و مدولا کلیه تبدیل به معلوم نیست، اکو نیز می تواند افزایش دهد.

همانطور که می دانید، لوله کلیوی می تواند بخشی از سدیم + دوباره مکیدن و جذب و تمرکز ادرار اولیه، هنگامی که کلیه لوله دچار اختلال می شود، بیمار سدیم + را می توان با خروجی ادرار بیش از حد از دست داده است.

اگر در حال درمان بیماری خود را، ما به طور عمده طب گیاهی چینی را اتخاذ خواهد کرد. مواد ویژه ای در طب چینی وجود دارد، و آنها به طور موثر می تواند به گشاد شدن عروق خونی محیطی، به طوری که فشار خون می تواند به طور طبیعی پایین می آیند. در همین حال، آن می تواند گردش خون را در کلیه ها، بهبود پس از آن سلولهای کلیوی می تواند تغذیه دوباره با بهبود خونرسانی. برای بیماری شما، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بهبود آشکار شما را ظرف مدت 7-10days:

1. سیستم محیطی، چهره بیمار می تواند خیط و پیت کردن، دست و پا می تواند تبدیل به گرم، خارش می تواند به کاهش، پوست خشک شروع به عرق کردن.

2. سیستم دستگاه گوارش، اشتها بیمار می تواند افزایش یابد، لول خوردن روده می تواند سرعت، یبوست می تواند در بهبود، دهان بد طعم و مزه می تواند ناپدید می شوند.

3. دستگاه ادراری، مواد و پنبه مانند سنگ را می توان در ادرار، بوی ادرار، رنگ و حجم می تواند به بهبود یافت.

4. سیستم عصبی مرکزی است، می تواند کیفیت خواب را افزایش می دهد، آگاهی روشن است.

علاوه بر این، ما به طب سوزنی، ماساژ، به درمان از طریق حجامت، انما، تعویض پلاسما، immunoadsorption، چرا که برای بیمار دیابت، که کمک خواهد کرد که اثرات سیستمیک برای شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کمتر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.