آیا بیماران مبتلا به کراتینین 7.6 می توانند با اسموتراپی بدون دیالیز درمان شوند

یک شنبه 15 مرداد 1396
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به کراتینین 7.6 می توانند با اسموتراپی بدون دیالیز درمان شوند

کراتینین 7 بدین معنی است که کلیه در حال حاضر آسیب دیده است و کلیه قادر به ترشح انواع مختلف سموم و مواد زائد بدن نیست. اگرچه دیالیز اثراتی برای ترشح زباله های مختلف و سموم خارج از بدن می کند، اما باعث می شود که بیماران برخی از عوارض جانبی را تجربه کنند. بنابراین، بیماران مشتاق می دانند که بیماران مبتلا به کراتینین 7.6 با اسموتراپی بدون دیالیز می توانند.

در صورت نارسایی کلیه، سموم و زباله های زیادی وجود دارد که در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، دفع سموم و مواد زائد باعث ایجاد تغییراتی در بدن می شود، از جمله سطح کراتینین بالا، خستگی، سردرد، گرفتگی عضلانی، اشتها .

با توجه به این که بیماران از بسیاری از عوارض جانبی دیالیز رنج می برند، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان کلیه شیدیاژووان سال ها با هم کار کرده اند و یک سری از درمان های طبیعی را توسعه داده اند. در اینجا درمان های بسیاری وجود دارد از جمله درمان های حذف توکسین، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.

درمان با سم زدایی درمان برای پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد از بدن به طور کامل است. توکسین ها و زباله های زیادی وجود دارد که خون شما را تشکیل می دهند و انباشت سم ها نه تنها آسیب بیشتری به سلول های کلیه و بافت می دهد، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، بیماران نیاز به توجه ویژه ای دارند تا سموم و مواد زائد مختلف را از بدن دفع کنند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان است که برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی به وسیله پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به داخل کلیه نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده شود. به عنوان یک نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود، به عنوان زمان می شود، دیالیز می تواند اجتناب شود.

آیا شما دیالیز هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.


پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5609.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیماران مبتلا به کراتینین 7, 6 می توانند با اسموتراپی بدون دیالیز درمان شوند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.