درمان نحوه حذف سموم باعث کاهش سطح کراتینین بالا می شود

دو شنبه 16 مرداد 1396
ن : lafee

درمان نحوه حذف سموم باعث کاهش سطح کراتینین بالا می شود

همانطور که نارسایی کلیه اتفاق می افتد، بیمارانی که از سطح کراتینین بالا رنج می برند و سطح کراتینین بالا رخ می دهد، برخی علائم بالینی و عوارض در بدن بیمار ظاهر می شود. به تازگی، بیماران تعجب می کنند که چگونه درمان با سم زدایی کمک می کند تا بیماران کاهش سطح کراتینین بالا.

درمان با سم زدایی جدیدترین درمان در بیمارستان بیماری کلیه شیجیاژوانگ چین است. این درمان با امکانات پیشرفته و داروهای گیاهی چینی استفاده می شود. استفاده از این روش برای پیاده سازی سایر روش های درمان مناسب است. استفاده از این روش نه تنها از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود.

این درمان به طور جداگانه مورد استفاده قرار نمی گیرد، اما با سایر درمان های طبیعی، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، بخار سازی، طب سوزنی، طب فیزیوتراپی استفاده می شود. از دیالیز متفاوت است، این درمان با هدف بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است.

حمام دارویی برای ترویج گردش خون کلی بدن مورد استفاده قرار می گیرد که همچنین به میزان کافی خون، اکسیژن و تغذیه کافی را از بدن به ارمغان می آورد. در این درمان، تعداد زیادی از گیاهان وجود دارد که در فرآیند دقیق انتخاب می شوند، علاوه بر این، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به آب می افتد که در آن بیماران این حمام را می گیرند. در طول فرایند این درمان، شما مقدار زیادی از عرق می گیرید، در نتیجه، مواد سمی به طور کامل از بدن دور می شوند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه کار می کند. این درمان برای بهبود عملکرد کلیه از سه جنبه از جمله dilating عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تحریک سلول های خارج از سلول کار می کند.

حمام پا، پاهای خود را به آب معدنی تقریبا 40 تا 50 دقیقه غوطه ور می کند، مواد فعال در داخل بدن شما از طریق پوسیدگی به داخل بدن شما نفوذ می کنند.

آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی کاهش سطح کراتینین بالا؟ لطفا در حال حاضر شرایط و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com در اسرع وقت ارسال کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/215.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نحوه حذف سموم باعث کاهش سطح کراتینین بالا می شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.