آیا اختلالاتی وجود دارد که غیر از دیالیز در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ وجود دارد

چهار شنبه 18 مرداد 1396
ن : lafee

آیا اختلالاتی وجود دارد که غیر از دیالیز در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ وجود دارد

 

دیالیز هنوز هم درمان مشترک برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل است. اما، این باعث می شود که بیماران عوارض جانبی زیادی داشته باشند. به همین دلیل، بیماران در حال تلاش برای پیدا کردن یکی دیگر از گزینه های غیر از دیالیز در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ هستند.

بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ که یک بیمارستان حرفه ای در درمان بیماری کلیه است، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را که بیش از 164 کشور را پوشش می دهد، درمان می کند. این بیمارستان دارای بسیاری از روش های درمان منحصر به فرد برای کمک به بیماران تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

اول از همه، شما باید مشخص کنید که مهمترین روش برای جلوگیری از دیالیز بیماران بهبود عملکرد کلیه است. تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، دیالیز می تواند به طور طبیعی و به تدریج متوقف شود.

و پس از آن، به سوال بعدی، چه باید بیماران برای بهبود عملکرد کلیه انجام دهند؟

در بیمارستان بیماری کلیه شیدیاژوانگ، یک سری از درمان های طبیعی برای حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن و کلیه های بیمار بهبود یافته است.

در ابتدا درمان سم زدایی حذف می شود تا مواد شیمیایی و مواد زائد مختلف را از بدن خارج کند، که نه تنها از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و سایر درمان های طبیعی شامل حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، درمان با بخار، برای بهبود کلیه بیماری و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

این درمان ها تاکید بیشتری بر انتقال هیپوکسی و ایسکمی، تنظیم فشار خون، ترویج گردش خون، انعقاد رگ های خونی، در نتیجه کلیه های بیمار بهبود می یابند و همچنین می توان از دیالیز و طبیعی به طور طبیعی جلوگیری کرد.

گزینه دیگری که گزینه جایگزینی برای دیالیز است فهرست شده است، آیا شما علاقه مند به این درمان، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5618.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا اختلالاتی وجود دارد که غیر از دیالیز در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.