آیا وجود دارد جایگزین پیوند کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 5

یک شنبه 14 آبان 1396
ن : lafee

آیا وجود دارد جایگزین پیوند کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 5

به طور کلی پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 5 توصیه می شود. با این حال، به دلایل مختلف، بیماران تمایلی به پیوند کلیه ندارند تا زندگی خود را حفظ کنند. بنابراین، آنها مشتاق میدانند جایگزینی برای پیوند کلیه وجود دارد.

اکثر افراد ممکن است پیوند کلیه را به عنوان درمان دائمی برای بیماران نارسایی کلیه بررسی کنند. با پیوند کلیه، آنها می توانند فرصتی برای زندگی عادی داشته باشند. با این حال، شما باید درک کنید که همیشه وجود دارد که کلیه های پیوند کلیه ها یا سلول های بدن شما را از بین ببرند، در حالی که انتخاب هایی را انجام می دهید؟ به دنبال یک کلیه دیگر یا دوباره به دیالیز دوباره.

تا آنجا که من می بینم، مشکل اصلی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 5 این نیست که کلیه را تغییر دهند، بلکه باید کلیه را حفظ کنند.

امروزه تعداد زیادی از مردم می خواهند دارو چینی را برای مقابله با بیماری های کلیوی مورد آزمایش قرار دهند. طب چینی از چین باستان آغاز می شود و در سال های اخیر در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چین تکامل یافته است. این درمان ها با داروهای چینی و امکانات پیشرفته ای که در بیمارستان های پیشرفته بیماری کلیوی در چین استفاده می شود، توانایی کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد.

درمان سم زدایی درمان برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل است. از بین بردن سموم و مواد زائد مختلف برای بهبود عملکرد کلیه اهمیت زیادی دارد و نه تنها از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری می کند بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی، فشرده سازی برای کمک به بیماران برای تنظیم اختلالات کلیوی و افزایش عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، افزایش عرضه خون به کلیه

این درمان ها می توانند به شما در درمان بیماری کلیه بدون انجام پیوند کلیه کمک کنند. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2395.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا وجود دارد جایگزین پیوند کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 5,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.