کراتینین 145 با دیابت: علل و درمان

چهار شنبه 17 آبان 1396
ن : lafee

کراتینین 145 با دیابت: علل و درمان

دیابت باعث می شود که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج ببرند و کراتینین 145 به این معنی است که بیماران هنوز در مرحله اولیه بیماری کلیوی هستند. اگر بیمار در طول زمان درمان شود، احتمال بالایی وجود دارد که وضعیت بیماری را معکوس کند.

چرا بیماران مبتلا به دیابت کراتینین 145 را تجربه می کنند؟

دیابت بیماری بیماری است که در آن مقدار قند خون در خون به علت عوامل مختلف است. به طور معمول، بدن مسئول غذا خوردن غذاهایی است که هر روز غذا می خوریم که تولید برخی مواد معدنی و مواد مفید در خون را تولید می کند. و پس از آن، کلیه مسئول فیلتر کردن خون است که مقدار کمی از مواد، از جمله کراتینین، اوره و آب اضافی را دفع می کند، با این حال، اندازه بزرگ مواد مانند پروتئین و گلبول قرمز برای انتقال از طریق کلیه و قرمز بسیار بزرگ است سلول های خونی و پروتئین دوباره به خون دوباره جذب می شوند و انرژی و اکسیژن را به سایر ارگان های مهم انتقال می دهند. از آنجا که مقدار زیاد قند در خون، این سیستم آسیب دیده است، در نتیجه مقدار زیادی از سموم و زباله ها در خون ذخیره می شود و سپس پروتئین ها و گلبول های قرمز خارج از بدن دفع می شود.

هنگامی که چیزی با عملکرد کلیه اشتباه است، کلیه کمتر قادر به از بین بردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل و پروتئین و همچنین گلبول قرمز به ادرار نشت. کراتینین 145 نتیجه تخمیر سموم و مواد زائد در خون است.

درمان کراتینین 145 با دیابت چیست؟

سطح کراتینین بالا در نتیجه کاهش عملکرد کلیه است. فقط عملکرد کلیه می تواند باعث افزایش سطح کراتینین از ریشه شود. در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن. این درمان ها عبارتند از: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی. این درمان ها با امکانات پیشرفته و داروهای گیاهی سنتی و در بیمارستان تخصصی مجاری ادراری توانایی کمک به بیماران را برای رونق عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، فعال کردن خون، اکسیژن و تغذیه درون کلیه، افزایش فشار خون به کلیه

آیا شما هنوز از کراتینین 145 با دیابت رنج می برید؟ آیا می خواهید یک درمان برای کاهش آن پیدا کنید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/5841.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 145 با دیابت: علل و درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.