دیابت و کراتینین 6.3 آیا می خواهید دیالیز را شروع کنید؟

پنج شنبه 18 آبان 1396
ن : lafee

دیابت و کراتینین 6.3 آیا می خواهید دیالیز را شروع کنید؟

از نظر بالینی، دیالیز است برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا پایین، اما به هر دلیلی، می خواهید برای جلوگیری بیماران دیالیزی. هنگامی که علائم شدید مسمومیت را دارند، بیماران معمولا به دیالیز توصیه می شوند. با این حال، بیماران دیابتی کراتینین 6.3 باید دیالیز را شروع کنند؟

دیابت و عملکرد کلیه می تواند نمی شود به خوبی برای سال های بسیاری با کاهش ادامه ناشی از دیابت کنترل Rongyifasheng کراتینین بالا، بنابراین، در صورتی که بیمار می خواهد به منظور کاهش سطح کراتینین از ریشه، شما نیاز به تمرکز بر روی بدن برای کنترل قند خون و بازیابی به عملکرد کلیه. اگر علائم خطرناکی از خود نشان نداده اید، دیالیز لازم نیست. با این حال، یک بار نارسایی قلبی، نارسایی ریه و تنگی نفس و عوارض دیگر، شما نیاز به شروع دیالیز برای نجات جان در اسرع وقت.

بیمارستان پکن Tongsan Tong Chinese Medicine با استفاده از مجموعه ای از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه خود را.

به همین دلیل بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، سطح کراتینین بالا، چرا که کلیه می تواند سموم در بدن را حذف کنید، و محصول به طور کامل از بدن حذف. به طور بالقوه، تخریب سموم خون باعث کاهش عملکرد کلیوی می شود. و این کارآیی فرآیندهای دیگر را کاهش می دهد. در بیمارستان ما در ابتدا برای درمان کلیه برای پاک کردن سم و جلوگیری از آن برای از بین بردن آن تلاش می کنیم. بر این اساس، استفاده از سم زدایی درمان برای کمک به بیماران از بدن مواد سمی مختلف جلوگیری می کند.

سپس، ما را به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام درمانی، گرما درمانی، بخور درمانی، طب سوزنی و داروهای طبیعی، تعمیر بیماری کلیه، بهبود کارکرد کلیه. این درمان در نظر گرفته شده به گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، رسیدن به اثر ضد التهابی و ضد انعقاد.

این درمان ها برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه آنها طراحی شده است. با بهبود عملکرد کلیه، خوب کراتینین، 6.3 به طور طبیعی رها، بیماران نیازی به دیالیز برای حفظ زندگی، شما علاقه مند در این درمان وجود دارد؟ اگر علاقه مند، لطفا وضعیت فعلی خود را ارسال و یا به kidneyfailurecn@hotmail.com یک پیام را در زیر بگذارید ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/diabetic-nephropathy/1578.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت و کراتینین 6, 3 آیا می خواهید دیالیز را شروع کنید؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.