آیا کلیه می تواند به طور طبیعی با درمان های طبیعی کار کند

شنبه 20 آبان 1396
ن : lafee

آیا کلیه می تواند به طور طبیعی با درمان های طبیعی کار کند

کلیه نقش مهمی در بدن ما دارد، با کاهش عملکرد کلیه، بیماران اغلب به علت علائم و عوارض مختلف مسمومیت با خطر بالا روبرو هستند. بیماران مبتلا به نارسایی کبدی نیازمند بی اعتنایی به دانستن می توانند کلیه را به طور معمول با درمان های طبیعی انجام دهند.

پاسخ مثبت است، اگر درمان شما در زمان باشد، کلیه بیماری را می توان با مراجعه به درمان طبیعی درمان کرد. بنابراین، اگر از نارسایی کلیه رنج می برید، ما پیشنهاد می کنیم که شما باید در اسرع وقت دریافت درمان کنید، در غیر این صورت، وضعیت بیماری به تدریج تشدید می شود، تا آن زمان، زندگی شما تهدید می شود.

برای کمک به بهبود اثربخشی درمان طبیعی، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون پاک شوند. تنها با این روش می تواند درمان های طبیعی بهترین نتیجه را برای بهبود عملکرد کلیه داشته باشد. با توجه به این، درمان سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج شود.

در محیط بهداشتی و درمانی، عفونت های میکرو چینی Osmotherapy، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی فشرده، درمان با بخار، فنجانی برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

استفاده از Cupping Therapy برای استفاده از فنجان مخصوص روی پوست برای ایجاد جلوه ویژه به وضعیت بیماری بیمار است. این به بیماران کمک می کند تا درد و التهاب را در بدن کاهش دهد.

حمام دارویی برای کمک به بیماران ترویج گردش خون کلی بدن است، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به آب فرو می ریزد. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که بدن خود را به مدت 40 تا 50 دقیقه به آب معدنی ببرند. در طی این فرایند، بیماران به مقدار زیاد عرق می کنند، در نتیجه، مواد سمی از خون به همراه مقدار زیادی عرق و ادرار پاک می شود.

با استفاده از این درمانها می توانیم به شما کمک کنیم وضعیت بیماری را معکوس کنید اگر آسیب به عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد و ما تا زمانی که ممکن است امید به زندگی را طولانی تر و کیفیت زندگی را تا حد ممکن افزایش دهیم، اگر آسیب در عملکرد کلیه بیش از 50٪ است.

آیا هنوز شک دارید که کلیه ممکن است به طور طبیعی با درمان های طبیعی کار کند؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2403.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا کلیه می تواند به طور طبیعی با درمان های طبیعی کار کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.