گزینه های درمان نارسایی کلیه ناشی از PKD با کراتینین 1105

یک شنبه 5 آذر 1396
ن : lafee

گزینه های درمان نارسایی کلیه ناشی از PKD با کراتینین 1105

امروزه بیماری کلیوی کلیوی یکی از علل اصلی نارسایی کلیه است. هنگامی که بیماران از نارسایی کلیه رنج می برند، بیماران مجبور به انجام کراتینین بالا هستند. بیماران باید در مراحل اولیه اقدامات را انجام دهند، در غیر این صورت، وضعیت بیماری آنها به مرحله پیشرفته تبدیل خواهد شد. به تازگی، یک بیمار متعجب می شود که گزینه های درمان برای نارسایی کلیه ناشی از PKD با کراتینین 1105 است.

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست های متعددی پر از مایع در کلیه ها است، به طوری که زمان طول می کشد، تعداد و اندازه کیست ها بزرگ می شود، در نتیجه، کیست های بزرگ باعث فشار زیادی به عملکرد کلیه می شود. کراتینین 1105 نشان می دهد که وضعیت بیماری بیماران در حال پیشرفت به بیماری کلیوی در مرحله پایانی است، بنابراین وقت آن است که بیماران نیاز به اقدامات سریع برای کاهش پیشرفت بیماری داشته باشند.

یک سری از درمان های طبیعی برای بیماران انجام شده است، که کاملا متفاوت از داروهای غربی است. این درمان ها بر اساس طب چینی است. به منظور تأمین اثربخشی این درمان ها، سموم و زباله های مختلف باید از بدن پاک شوند، در غیر این صورت، آسیب بیشتر به عملکرد کلیه نه تنها ساخته می شود، بلکه کارآیی درمان های دیگر نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. بر اساس این هدف، درمان با سم زدایی به منظور پاکسازی مواد سمی مختلف و مواد زائد از بدن به طور کامل طراحی شده است.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که دو تا دوز دارو برای مدت 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیه تحویل دهد، در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج تعمیر شود.

از یک طرف، کیست های کلیه می توانند توسط جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در سلول های اپیتلیال متوقف شوند، از سوی دیگر، از طریق افزایش جریان خون دیواره های کیست، از طریق تخلیه مایعات کیست، باعث افزایش سطح کراتینین می شود به طور طبیعی کاهش می یابد

اگر در معرض نارسایی کلیه ناشی از PKD با کراتینین 1105 هستید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را در آن بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/324.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گزینه های درمان نارسایی کلیه ناشی از PKD با کراتینین 1105,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.