آیا می توانم به بیماران روی دیالیز قارچ بخورید

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم به بیماران روی دیالیز قارچ بخورید

 

آیا می توانم به بیماران روی دیالیز قارچ بخورید

همانطور که کلیه قادر به عملکرد به اندازه کافی، بیماران باید بسیار محتاط در مدیریت diet.They روزانه خود را باید به وضوح بدانید که آنچه آنها می توانید بخورید و آنچه می توانند بیماران تحت دیالیز not.Can خوردن قارچ؟

قارچ دارای بسیاری از فواید سلامتی:

کاهش سطوح کلسترول بالا؛

کاهش خطر ابتلا به سرطان پستان و سرطان پروستات؛

کمک در کاهش وزن؛

افزایش ایمنی برای محافظت در برابر عفونت ها و بیماری ها؛

غنی از مواد معدنی، اسیدهای آمینه و ویتامین ها.

در نظر بسیاری از فواید سلامتی، قارچ به people.However سالم توصیه می شود، اگر شما در دیالیز هستند، شما باید به جلوگیری از خوردن آن است.

نقش مهم کلیه است برای فیلتر کردن خون و حذف ضایعات از body.Meanwhile است، آنها نیز می توانید سطح از مواد معدنی مختلف در سطح body.High از مواد معدنی خاص تعادل می تواند برای بدن شما مضر است و ممکن است بسیاری از عوارض جانبی شود.

همانطور که کلیه ها دچار اختلال، آنها موفق به حذف فسفر از بدن normally.Also، دیالیز به خوبی کار نمی کند در از بین بردن غلظت phosphorus.High فسفر در خون می تواند پوست itching.Additionally شود، سطوح بالایی از فسفر در خون می توانند کلسیم را در خون را پایین بیاورد سطح پایین کلسیم در خون می تواند از دست دادن کلسیم از استخوان می شود، بنابراین در بسیاری از مشکلات استخوان.

قارچ در phosphorus.Therefore لود می شود، آن را به بیماران در غذاهای رایج dialysis.Other بالا در فسفر شامل ذرت، کدو تنبل، سیب زمینی شیرین، کنگر فرنگی، کلم بروکلی و اسفناج توصیه نمی شود.

جدای از حفظ یک رژیم غذایی کم فسفر، بیماران تحت دیالیز باید اصول زیر در رژیم غذایی را دنبال کنید.

غذاهای کم پتاسیم

پتاسیم ماده معدنی ممکن است بین دیالیز ساخت و باعث نامنظم بودن ضربان قلب است که می تواند منجر به death.Following یک رژیم غذایی کم پتاسیم در حالی که در دیالیز می تواند سطوح پایین نگه داشتن کمک می کند. غذاهای کم پتاسیم نمونه عبارتند از: میوه ها مانند سیب، ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، انگور، آلو و توت فرنگی.

غذاهای با پروتئین بالا

بیمارانی که دیالیز توصیه می شود برای نگه داشتن یک محدودیت از proteins.Once است شما شروع دیالیز، شما باید به دنبال یک رژیم غذایی با پروتئین بالا حاوی 50٪ پروتئین با کیفیت بالا مانند مرغ، ماهی، بوقلمون و سفیده تخم مرغ.

بالاتر از برخی از راهنمایی در مورد مواد غذایی برای افراد در dialysis.As این بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است، یک رژیم شخصی باید بر اساس کار خون شما ساخته شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بخورید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.