کوچک کردن کیست های کلیوی: پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کوچک کردن کیست های کلیوی: پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

 

کوچک کردن کیست های کلیوی: پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

در علاوه بر جراحی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی گزینه درمانی دیگری به کوچک شدن کیست های کلیوی است. تمام کیست کلیه علائم آشکار شود، اما هر دو PKD است که کیست های کلیوی متعدد در حال رشد بر روی کلیه ها و کیست های کلیه پیچیده مشخص، امکان خاص برای توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه، در آن صورت ، کاهش کیست های کلیوی ضروری به نظر میرسد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که عمدتا و به طور معمول در چین استفاده می شود برای کمک به مردم کوچک شدن کیست های کلیوی است. از آنجا که ایمنی و کارایی آن، پزشکی Osmotherapy میکرو چینی شروع به بر انگیختن توجه بیشتر و بیشتر از تمام جهان. بسیاری از خارجی ها با کیست های کلیوی می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی است به عنوان یک درمان طبیعی برای کاهش کیست های کلیوی درمان می شود. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما آن را متفاوت از طب سنتی گیاهی چینی است. افراد مبتلا به کیست های کلیوی فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. گیاهان چینی به پودر متلاشی شده و بسته بندی شده در کیسه. هنگامی که استفاده می شود، کیسه باید در نافذ خاص برای حدود دو ساعت خیس و سپس برای یک ساعت یا بیشتر گرم شود. دو کیسه پر از اقدام داروهای گیاهی چینی تحت کمر بیماران با کمک دستگاه اسمز قرار داده، سپس، مواد فعال می تواند به طور مستقیم از طریق نفوذ به پوست به کلیه ها و به بازی آمده است.

مایع کیست را می توان پس از نفوذپذیری دیواره کیست جذب افزایش می یابد، فعالیت سلول های پوشش برای ترشح مایع کیست کاهش می یابد، اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست تغییر می کند. در همین حال، داروهای گیاهی چینی همچنین می توانید تغذیه برای کلیه ها، گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون و از بین بردن خون حالت سکون، در آن صورت، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود.

پس از هفت روز درمان از Osmotherapy طب میکرو چینی، افراد مبتلا به کیست های کلیوی می تواند برخی از بهبود آشکار احساس، از جمله کم خونی بهبود یافته است، خستگی می رود، فشار خون می شود پایدار، اشتها و کیفیت خواب بهبود می یابد، و غیره با این حال، کاهش کیست های کلیوی نیاز به زمان دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: Osmotherapy میکرو چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.