راه برای اجتناب از Infetion پس از پیوند کلیه

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

راه برای اجتناب از Infetion پس از پیوند کلیه

 

راه برای اجتناب از Infetion پس از پیوند کلیه

پیوند کلیه یک انتخاب درمانی برای برخی از موارد با نارسایی کلیه یا ESRD است. با این حال، عفونت مشکل که زندگی بیمار پس از پیوند کلیه را تحت تاثیر قرار می است. خواندن و پیدا کردن راه هایی برای جلوگیری از عفونتهای پس از پیوند کلیه.

عفونت باعث

همانطور که همه ما می دانیم که بیماران پس از پیوند کلیه نیاز به خوردن داروهای ضد رد برای جلوگیری از رد پیوند. با این حال، این داروها خواهد ساخت، سیستم ایمنی بدن را ضعیف است، که خطر ابتلا به عفونت بعد از پیوند را افزایش می دهد.

هم وجود دارد برخی از عوامل تصادفی که ممکن است عفونت پس از پیوند کلیه، از جمله clold، آنفولانزا، دیابت، بیماری کلیه عود و غیره اگر شما یکی از شرایط metioned، به شما پیشنهاد را به اتخاذ اقدامات برای جلوگیری از عفونت در اسرع وقت القا.

چگونه برای جلوگیری از عفونتهای پس از پیوند کلیه؟

پیوند کلیه که جایگزین کلیه بیمار کمک می کند و بهبود کیفیت زندگی بیمار. با این حال، عفونت ممکن است رخ دهد و تکرار پس از درمان، که ممکن است صدمه به کلیه ها شود، بدون کنترل خوب.

- واحدهای مختلف پیوند توصیه مخلوط های مختلف از مواد مخدر است، اما آن است که مشترک به توصیه کوتریموکسازول برای جلوگیری از پنومونی ناشی از پنوموسیستیس.

- جلوگیری از سرد و آنفولانزا. پس از پیوند کلیه، به ویژه در ماه اول، بیماران پیشنهاد برای جلوگیری از خود را به افراد مبتلا به آنفلونزا یا سرماخوردگی را افشا. همچنین شما می توانید برخی از شاخ و برگ گیاهان خاص به منظور کاهش خطر به توسعه عفونت یا آنفولانزا می نوشند. اگر شما علاقه، ایمیل به برای فهرست گیاه kidneyask@hotmail.com است.

- واکسیناسیون نیز برای گیرنده پیشنهاد برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه است. بحث در مورد مزایا و هر گونه خطرات احتمالی واکسیناسیون با پزشک خود، قبل از شما از آن استفاده کنید.

- هرگز ادرار خود را نگه دارد. هنگامی که شما احساس ادرار، لطفا به اتاق حمام بلافاصله به.

- پاک خود را از جلو به عقب، پس از شما حرکت کاسه، که به کاهش خطر ابتلا به گسترش باکتری به مجرای ادرار شما کمک می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: Infetion ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.