درمان اسهال در بیماران تحت دیالیز

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان اسهال در بیماران تحت دیالیز

درمان اسهال در بیماران تحت دیالیز

دیالیز درمان صرفه جویی در زندگی برای افرادی که کلیه خود را شکست به کار adequately.However می، بعضی از بیماران شکایت آنها را به از یک تعداد discomforts.Diarrhea رنج می برند ممکن است در بیماران تحت دیالیز رخ می دهد.

علل اسهال در دیالیز

اسهال در دیالیز است که عمدتا منتسب به دلایل زیر است:

همانطور که کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی به خون فیلتر، سطوح بالای سموم در بدن می تواند تحریک به tract.It روده ممکن است باعث اسهال شود.

، بیماران تحت دیالیز باید محدودیت محدود از بیماران salt.Some دنبال نمیتوانید ادویه جات ترشی جات استفاده کنید به جای غذاهای salt.Spicy ممکن است باعث مشکل شود.

علاوه بر این، برخی از غذاهای پر کالری، ویتامین ها و مواد معدنی هستند و آنها ممکن است تغذیه اضافی به بدن می دهد، بدون افزایش ممکن است fluids.This در مایعات از روده بکشد، بنابراین در نتیجه اسهال.

بیماران تحت دیالیز اغلب انواع مواد مخدر را. اسهال ممکن است یکی از اثرات جانبی این داروها.

درمان اسهال در بیماران تحت دیالیز

1. سطح بالایی از مواد سمی در خون علل اسهال در بیماران در dialysis.So بهترین درمان است به منظور بهبود عملکرد کلیوی و بدن را از شر مواد زائد و سموم.

2. لطفا موضوع را با پزشک برای دیدن هر گونه داروهای جدید و یا مخلوطی از دو یا بیشتر از داروهایی که باعث اسهال.

3. شما باید غذاهایی که شما to.Meanwhile آلرژیک اجتناب کنند، حفظ مقدار مناسب مصرف مایعات همچنین می توانید help.It لازم است برای حفظ وزن بدن خشک راست.

اگر شما در مورد شما مشخص نیست که باعث اسهال، شما می توانید از ما برای دریافت توصیه های بیشتر مشورت کنید.

به غیر از اسهال، بیماران ممکن است همچنین بسیاری دیگر از عوارض جانبی های دیالیز، مانند سردرد، فشار خون پایین، عضلات گرفتگی عضلات etc.Because از این مشکلات تجربه، افراد مشتاق برای پیدا کردن یک درمان جایگزین به دیالیز هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.