آیا قرص آب خوب برای سندرم نفروتیک در کودکان

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا قرص آب خوب برای سندرم نفروتیک در کودکان

 

آیا قرص آب خوب برای سندرم نفروتیک در کودکان

آیا قرص آب برای سندرم نفروتیک در کودکان مناسب است؟ قرص آب است که معمولا مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بدن شما خلاص شدن از شر آب و نمک های غیر ضروری را از طریق ادرار است. این است که معمولا مورد استفاده در درمان سندرم نفروتیک در کودکان، در حالی که عوارض جانبی ممکن است آنچه که پدر و مادر در مورد مراقبت.

هنگامی که پروتئین را از طریق بدن در ادرار، میزان پروتئین در قطره خون و حرکت آب را به بافت های بدن منتشر شد، که منجر به تورم. شما تورم اطراف چشم کودک ببینید، در شکم و یا در پاها. اکثر کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک خواهد قرص و داروها را با آب کمک می کند که کلیه به خلاص شدن بدن از نمک و آب داده می شود.قرص آب شایع ترین سندرم نفروتیک در کودکان فوروزماید نامیده می شود.

اگر چه قرص آب کمک به کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک کاهش تورم و کنترل فشار خون بالا تا حدی، آن ممکن است با برخی عوارض جانبی همراه است.

مانند هر دارو، قرص های آب با عوارض جانبی بالقوه می آیند، آنها می توانند شامل موارد زیر باشد: ریتم غیر طبیعی قلب، اختلالات الکترولیتی، خستگی یا ضعف شدید، سرگیجه، سبکی سر، تب، زنگ در گوش، سریع و از دست دادن بیش از حد وزن، بثورات پوستی، از دست دادن اشتها، تهوع، استفراغ، گرفتگی عضلانی، عمیق تر از صدا، کاهش رشد مو و چرخه قاعدگی نامنظم و به همین ترتیب.

در علاوه بر این به قرص های آب، کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا با استروئید است که می تواند برخی از اثرات جانبی ایجاد درمان می شود. برخی از انواع از موارد سندرم نفروتیک ممکن است به استروئید پاسخ خوب، که خطر ابتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد. در آن صورت، درمان موثر و طبیعی برای سندرم نفروتیک در کودکان است چه مشتاق برای دیدار پدر و مادر هستند.

اگر پدر و مادر از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک می خواهید برای جلوگیری از عوارض ناشی از قرص و داروها را با آب یا استروئیدها، یا آنها پیدا کردن شرایط فرزندان خود را به دارو پاسخ نمی دهند، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خواهد شد صادقانه توصیه می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کودکان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.