چرا دیابت منجر به نارسایی کلیه می شود

شنبه 3 فروردين 1392
ن : lafee

چرا دیابت منجر به نارسایی کلیه می شود

 
دیابت یک مشکل بهداشتی در سراسر جهان می شود از آنجا که بیش از 20 میلیون نفر در ایالات متحده مبتلا به این بیماری تحت تاثیر قرار می گیرند. هر نوع یک یا دیابت نوع 2 یک بیماری است که در آن بدن قادر به تولید انسولین کافی و یا می تواند به درستی از انسولین استفاده نمی شده است. افراد مبتلا به دیابت که از قند خون بالا و خستگی رنج می برند.
 
دیابت می تواند مشکلاتی را در ارگان های بسیاری از بدن خود را، از جمله قلب، کبد، کلیه ها و غیره می شود. در میان تمام کسانی که مشکلات، نارسایی کلیوی بسیار رایج است. اما چگونه دیابت بر کلیه ها یکی از و در نهایت منجر به نارسایی کلیه؟
 
دیابت ملیتوس بر رگ های خونی کوچک در تمام بدن تاثیر می گذارد و پس از آن به شمار خسارات وارده به آنها. با توجه به عروق خونی اختلال، احتمالا جریان خون به کلیه ها کاهش خواهد یافت. و سپس ایسکمی و کمبود اکسیژن رخ می دهد، و در نتیجه کلیه ها قادر به درستی کار نکند. مشکل کلیه باعث می شود یک سری از عواقب جدی مانند آب و نمک باقی می ماند و می تواند از خون مرخص نمی شود، تورم به نظر می رسد، نشت پروتئین، و مواد سمی در بدن انسان است.
 
یکی دیگر از دلایل نارسایی کلیه ناشی از دیابت این است که این بیماری ممکن است اشکال در ادرار کردن شود. این نشانه ای از آسیب های عصبی است. طولانی مدت مثانه پر چیزی خوب به کلیه ها و در خطر ابتلا به عفونت های دستگاه ادراری است.
 
آمار مبتنی بر شواهد از NKF نشان می دهد که حدود 30٪ از بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 و 10-40٪ از نوع 2 نفر در پایان منجر به نارسایی کلیه پیشرفت است. ترسناک نیست؟
 
یکی از چیزهایی است که شما نیاز به دانستن این است که مهم نیست که چه نوع از بیماری کلیه، آنها فرصتی برای پیشرفت به نارسایی کلیوی دیر یا زود اگر درمان نشود و یا کنترل نشده است. به افراد مبتلا به فشار خون بالا، دیابت، نفریت، و یا برخی از بیماری های کلیوی، لطفا چشم باز برای شرایط بیماری خود را نگه دارید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.