اسپاسم و آپنه خواب مبتلا به سندرم نفروتیک در بزرگسالان

دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
ن : lafee

اسپاسم و آپنه خواب مبتلا به سندرم نفروتیک در بزرگسالان

 

اسپاسم و آپنه خواب مبتلا به سندرم نفروتیک در بزرگسالان

برخی از بزرگسالان مبتلا به سندرم نفروتیک به احتمال زیاد از اسپاسم و آپنه خواب رنج می برند، بدون شک، آنها می توانند کیفیت زندگی آنها تاثیر می گذارد. در حالی که یک کلیه برای درمان سندرم نفروتیک باید قادر باشد که به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران و کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

چه عناصر هستند که از طریق کلیه ها و چقدر از دست داده بستگی دارد، آن است که به طور کلی کمبود سدیم، منیزیم، پتاسیم یا کلسیم باعث اسپاسم، با توجه به هر دو نشت یا که توسط Cytoxan یا هم به خصوص هیچ دیورتیک تشدید.

آپنه خواب وضعیتی است که در آن تنفس بارها و بارها در طول خواب قطع شده است. این به طور جدی می تواند کیفیت خواب را مختل. اما واقعیت این است که آپنه خواب ارتباط مستقیم با سندرم نفروتیک. به شما پیشنهاد برای بررسی مجاری تنفسی خود را اگر دچار آپنه خواب شده است. یک تعداد از گزینه های درمانی برای آپنه خواب وجود دارد، از جمله: رفتار درمانی، جراحی، داروهای، پیشگیری، و غیره اگر شما کمبود اطلاعات در مورد درمان آپنه خواب، شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

آنچه ما در بالا ذکر شده است که مهم ترین چیز برای سندرم نفروتیک است برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، که ما را ملزم به ترمیم آسیب گلومرولی و بهبود عملکرد کلیه است. فقط از بین بردن کسانی که نشانه های سندرم نفروتیک کافی نیست، و است که باید هدف نهایی از درمان شما در حال بدست گرفتن نیست.

امروزه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شده است به طور معمول استفاده می شود برای درمان سندرم نفروتیک و سایر بیماری کلیوی. از آنجا که از ایمنی و بهره وری آن، آن را به زودی جذب بیشتر و بیشتر خارجی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای آمدن به چین برای این درمان طبیعی است. بنابراین می توان گفت در حال حاضر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک گزینه های درمانی دیگر، اما هر یک برای این درمان مناسب است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بزرگسالان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.