چه کار باید کرد با 7 کراتینین و اوره 103 پس از پیوند کلیه

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه کار باید کرد با 7 کراتینین و اوره 103 پس از پیوند کلیه

 

چه کار باید کرد با 7 کراتینین و اوره 103 پس از پیوند کلیه

س: من 56 ساله هستم و 10 سال پیش تا به حال پیوند کلیه، اما در حال حاضر من یک مشکل با سطح کراتینین را افزایش می دهد که تا 7 و اوره 103. من می خواهم شما به من بگویید که درمان می تواند کنترل سطح بالا. تشکر از کمک شما.

A: از پیام شما متشکریم و می خواهم برای به اشتراک گذاشتن مشاوره برای وضعیت شما. هر دو 7 کراتینین و اوره 103 واقعا بیش از حد بالا است. شما باید برای درمان به عنوان اوایل به عنوان شما می توانید به کاهش سطوح پایین.

همانطور که می دانید، بیش از 95٪ از بیماری کلیوی رخ می دهد به علت اختلال سیستم ایمنی، بنابراین شما ممکن است همان بیماری با پیوند کلیه داشته باشد، منجر به شکست از کلیه جدید خود را. برای بیماری شما در حال حاضر، ما توصیه می شود درمان اتخاذ شما برای جلوگیری از پیشرفت آسیب کلیه و سیستم ایمنی بدن را اصلاح. پس از آن، سطح بالا می تواند اساسا کاهش داد.

درمان اولیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت با توابع به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها است. در این راه، خود بازسازی سلول های آسیب دیده دوباره فعال خواهد شد، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. داروها به طور عمده می آیند از گیاهان natrual در و شامل ریزمغذی مختلف. پس از آن خواهد تغذیه لازم برای تعمیر کلیه ارائه می کنند.

سپس، سلول های بنیادی را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه و تنظیم سیستم ایمنی بدن به طور کلی. سپس، خود را بالا 7 کراتینین و اوره 103 پس از پیوند کلیه خواهد شد انجام کاهش به طور کامل. شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com با وضعیت بیماری دقیق تر آدرس یک ایمیل ارسال کنید. بنابراین کلیه کارشناسان ما می تواند به شما بهترین طرح درمان ارائه!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیوند ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.