کمک به مردم با کراتینین 6.4 اجتناب از دیالیز

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

کمک به مردم با کراتینین 6.4 اجتناب از دیالیز

 

کمک به مردم با کراتینین 6.4 اجتناب از دیالیز

چگونه برای کمک به افراد مبتلا به کراتینین 6.4 جلوگیری از دیالیز؟ شاید برخی از مردم با کراتینین 6.4 توصیه شده است را به درمان دیالیز، اما واقعیت این است که هیچ کس می خواهد آن را دریافت خواهید کرد. درمان کارآمد وجود دارد باعث می شود که دیالیز اجتناب شود؟

اگر می خواهید بیشتر در مورد شرایط خود صحبت کنید، شما می توانید سوالات خود را در جعبه خدمات تایپ برای شروع گفتگو است. کارشناسان انتظار برای پاسخ به هر گونه سوال خود را وجود دارد. این سرویس رایگان است.

کراتینین 6.4 بدان معنی است که شرایط در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی که نیاز به دیالیز و پیوند کلیه در آینده ای نزدیک. در مرحله اول، ما باید اعتراف که دیالیز می تواند کراتینین کمتر 6.4 و دیگر سطح کراتینین بالا به وضوح کمک، اما دلیل این که چرا بیماران دیالیزی بیشتر و بیشتر تصمیم برای جلوگیری از دیالیز شامل: برخی بیماران دیالیزی مجبور به تحمل عوارض ناشی از دیالیز، دیالیز قادر برای درمان هر نوع بیماری کلیوی. اما گاهی اوقات، دیالیز می تواند بسیار مفید باشد. اگر شما می خواهم به دانستن بیشتر در مورد سطح کراتینین و دیالیز، در اینجا برخی از پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز را به عنوان مرجع خود.

از آن آسان است برای ما به درک که دیالیز می تواند به عنوان طولانی اجتناب شود به عنوان عملکرد کلیه را می توان ذخیره و بازیافت بیشتر. در حال حاضر کلیدی برای مقابله با مشکل نهفته است در پیدا کردن یک درمان طبیعی است که می تواند کلیه ها را نجات دهد، نه تنها از بین بردن برخی از علائم.

شاید شما در حال حاضر از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شنیده، در حال حاضر بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خارجی در حال استفاده از آن را در خانه خود را به تحکیم اثر درمانی. آن آغاز می شود به نفع بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر و بیشتر در سراسر جهان. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در کاهش کراتینین 6.4 و دیگر سطح کراتینین بالا، اما تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه هدف نیست. اگر می خواهید برای ذخیره کلیه ها و جلوگیری از دیالیز، کارشناسان توصیه شما در مورد این درمان طبیعی یاد بگیرند. شما می توانید راه شما می خواهم برای به دست آوردن اطلاعات مربوط را انتخاب کنید، ارسال ما به kidney-support@hotmail.com ایمیل دیگری ما را ترک پیام.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اجتناب ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.