برنامه ریزی غذایی نمونه برای نفروپاتی دیابتی

شنبه 4 خرداد 1392
ن : lafee

برنامه ریزی غذایی نمونه برای نفروپاتی دیابتی

 

برنامه ریزی غذایی نمونه برای نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی به وضعیت درمانی در کلیه است که با دیابت ایجاد می شود می باشد. برنامه ریزی غذایی ضروری است برای جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیه و عوارض دیگر، مانند مشکل چشم، مشکل قلبی و اختلال پوست و غیره است

برنامه ریزی غذایی

برنامه ریزی غذایی برای نفروپاتی دیابتی کمک خواهد کرد که بیماران مبتلا به حفظ سطح قند خون به عنوان نزدیک که ممکن است به حالت عادی. واقعا رژیم غذایی نقش مهمی در مدیریت سطح قند خون را بهتر و شرایط بهتر کلیه ایفا می کند. خواندن و پیدا کردن که در آن شما می توانید شروع به.

در مرحله اول، در اینجا برخی از رهنمودهای کلی از نفروپاتی دیابتی برای اطلاع شما.

- خوردن انواع غذاها

- محدودیت سدیم در حد متوسط

- اجتناب از غذاهایی که غنی از قند است

- اجتناب از نوشیدن الکل

- تعادل غذاهای خود را با انسولین، فعالیت بدنی و داروها و غیره

- اضافه کردن غلات سبوس دار، حبوبات در لیست رژیم غذایی خود را

برنامه ریزی غذایی نمونه برای نفروپاتی دیابتی

معمولا، برنامه ریزی غذایی برای نفروپاتی دیابتی شامل دو سیستم برنامه ریزی غذایی، که شده است، شمارش کربوهیدرات و لیست ارز. به شما پیشنهاد تا با پزشک خود صحبت کنید، او به انتخاب سیستم غذایی است که مخصوص برای شرایط شما کمک خواهد کرد.

3 دسته از لیست تبادل غذاها وجود دارد:

- گوشت و جایگزین های گوشت

- کربوهیدرات ها

- چربی

با شمارش کربوهیدرات، تمرکز بر روی مقدار کربوهیدرات ها را در سیل است که شما انتخاب می کنید به غذا خوردن است. صحبت از کربوهیدرات ها، به شما پیشنهاد برای انتخاب مواد غذایی که از منابع دستگاه گوارش و یا سبزیجات و یا میوه ها هستند.

به هر حال، شما را به یک برنامه ریزی غذایی شخصی برای نفروپاتی دیابتی خود را، که می تواند کمک به مدیریت به عنوان نزدیک به بهترین شکل ممکن است. اگر شما نیاز به کمک شخصی، شما می توانید داستان خود را با ما از طریق هیئت مدیره ماساژ زیر به اشتراک بگذارید و یا تماس با ایمیل: kidney-support@hotmail.com برای پاسخ فوری.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.