چگونه برای کمک به من پدر کراتینین 6.2، نیتروژن اوره خون 185

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به من پدر کراتینین 6.2، نیتروژن اوره خون 185

چگونه برای کمک به من پدر کراتینین 6.2، نیتروژن اوره خون 185

"سلام، دکتر، پدرم از مشکل کلیوی رنج می برند، کراتینین او 6.2 است و نیتروژن اوره خون 185 است. هیچ نشانه هایی مانند استفراغ و کم خونی وجود دارد، و او تا دیالیز هنوز آغاز نشده است. او 73 سال سن است. می تواند به شما برخی از پیشنهادات به ما بدهد؟ به لطف بسیاری از "

کراتینین یک مارکر غیر مستقیم از میزان فیلتراسیون گلومرولی و یا چگونه به خوبی کلیه است. سطح کراتینین بیشتر از 1.2 برای زنان و بیشتر از 1.4 در مردان ممکن است علامت اولیه که کلیه ها به درستی کار نمی کند. کراتینین 6.2 می توانید به ما بگویید که شرایط در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه.

اگر کلیه ها به خوبی کار نمی کند، نیتروژن اوره در خون باقی بماند. خون نرمال شامل از mg / dl 7-20 از اوره است. اگر BUN از mg / dL بیش از 20 است، کلیه ها ممکن است در قدرت کامل کار می کند. در حال حاضر BUN پدر خود را تا به 185 رسیده است. که بیش از طبیعی بودن سطح BUN زیادی است.

اگر بیش از حد سموم در بدن باعث می شود برخی از نشانه های آشکار و یا عوارض، سپس دیالیز باید آغاز شود. حتی اگر سطح کراتینین پدر خود را و سطح BUN بسیار بالاتر از سطوح نرمال است، اگر او از برخی از علائم آشکار رنج می برند نه، سپس دیالیز ممکن است به تعویق افتاد. با این حال، این سموم در بدن باید به طور طبیعی حذف شده، در غیر این صورت، آنها باعث آسیب بیشتر به نه تنها کلیه ارگان های دیگر. که چگونه برای کاهش کراتینین بالا و سطح BUN بالا باید چیزی است که شما در مورد بسیار اهمیت می باشد.

نگاهی سن پدر خود را به توجه، کارشناسان او را یک درمان طبیعی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. پدر شما فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر جهان می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است. در طول کل فرایند، هر گونه عوارض جانبی وجود دارد. در ترمیم آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع داروهای غربی است قادر به رسیدن به هدف. با بهبود عملکرد کلیه، کراتینین بالا و سطح BUN بالا خواهد شد به طور طبیعی کاهش می یابد، همچنین دیالیز و پیوند کلیه می تواند به طور موثر اجتناب شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نیتروژن ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.