چگونه در مورد Ketosteril در کاهش سطح کراتینین بالا

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه در مورد Ketosteril در کاهش سطح کراتینین بالا

 

http://www.kidney-support.org/living-with-kidney-disease/1961.html

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی معمولا پزشک خود مشورت در مورد چنین پرسش: چگونه در مورد ketosteril در کاهش سطح کراتینین بالا و درمان شرایط خود؟ در اینجا شما انتظار می رود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ketosteril و برخی از اطلاعات مفید دیگر است.

توجه: در طول خواندن، یک جعبه سرویس موسیقی پاپ خواهد شد وجود دارد، آن است که یک ربات نیست، اما یک متخصص واقعی است که در حال انتظار برای مقابله با هر گونه ابهامات خود را. شما می توانید گفتگو را با گفتن "سلام" آغاز خواهد شد، و این سرویس رایگان است.

در مقایسه با کاهش سطح کراتینین بالا، ketosteril یک اثر واضح تر در کاهش سطح BUN بالا

Ketosterils آنالوگ عاری از نیتروژن اسیدهای آمینه ضروری. اسید های امینه بلوک های ساختمان از همه پروتئین. Ketosteril قطاری از نیتروژن در بدن و تبدیل خود را به اسیدهای آمینه. سوء تغذیه است که در نتیجه جلوگیری و حجم کار از کلیه به دفع مواد زائد نیتروژن دار کاهش می یابد. در پس ketosteril دارای یک اثر واضح کاهش سطح BUN بالا است.

افراد با سطح کراتینین بالا معمولا نیتروژن کمتر (پروتئین) در رژیم غذایی پیشنهاد شده است. اما محدودیت پروتئین کنترل نشده می تواند منجر به سوء تغذیه است که وضعیت عمومی بیمار بدتر می شود و حتی می تواند به بقای تهدید، بنابراین رژیم غذایی کم پروتئین است که معمولا با هم با ketosteril استفاده می شود، که می تواند سطح کراتینین بالا را تا حدی کاهش می دهد.

Ketosteril می تواند دیالیز به تعویق افتاد، اما نمی توان اجتناب کرد

اگرچه ketosteril می تواند به کند کردن پیشرفت بیماری، تا زمانی به عنوان صدمه به کلیه ها نمی تواند تعمیر شود، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دیالیز دیر یا زود تجربه می کنند. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز به طور موثر، تنها رژیم غذایی ketosteril و معقول کافی نیست.

آیا ذهن شما گفتن بیشتر در مورد وضعیت شما؟ کارشناسان به شما برخی از پیشنهادات حرفه ای و گزینه های درمان طبیعی با توجه به شرایط خود را به من بدهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.