چگونه برای کاهش کراتینین بالا در CKD Stage3

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در CKD Stage3

 

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در CKD Stage3

CKD مرحله 3 به معنای آسیب های خفیف کلیه که باعث کاهش عملکرد کلیه و سطح کراتینین بالا. در این مرحله، GFR محدوده از 30 ~ 59ml/min. معمولا، سطح GFR کم با سطح کراتینین بالا. متخصص خلاصه یک نمودار است که در مورد روابط میان مراحل CKD، GFR و کراتینین سخن می گوید.
 

CKD مراحل GFR کراتینین
در CKD stage1 ≧ 90 <1.5
CKD stage2 60 ~ 89 1.6-2.0
CKD stage3 30 ~ 59 2.1-5.0
CKD stage4 15 ~ 29 5.1-7.9
CKD stage5 <15> 8.0

 
سطح کراتینین بالا و CKD Stage3

کراتینین محصولات درهم شکستن فعالیت عضلانی است که باید توسط کلیه های سالم فیلتر شده است. با این حال، زمانی که کلیه ها به خوبی می تواند کار، کراتینین در خون ساخت، ایجاد سطح کراتینین بالا.

به عبارت دیگر، کاهش عملکرد کلیه که منجر به افزایش سطح کراتینین است.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در سطح CKD stage3؟

صحبت از کاهش سطح کراتینین بالا، مهم این است که به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از خسارت بیشتر کلیه. برای اینکه این دستاورد، چندین راه پیشنهاد برای در نظر گرفتن وجود دارد.

درمان

درمان CKD متغیر هستند، که شامل دیالیز، پیوند کلیه، طب گیاهی چینی، ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و غیره.

با این حال، دیالیز و پیوند کلیه خیلی زود است برای بیماران مبتلا به صدمه به کلیه ها متوسط ​​هستند. بدین ترتیب، شما ممکن است به دنبال طب سنتی چینی و ایمونوتراپی و غیره هر دوی آنها کمک می کند تا ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

غذا

رژیم غذایی نقش مهمی در حفظ سلامت کلی. بیماران مبتلا به CKD stage3 پیشنهاد برای گرفتن یک رژیم غذایی شخصی است که بر اساس شرایط فردی.

زندگی سالم

زندگی سالم نشان می دهد مردم یک زندگی عادی، که می تواند کمک به بیماران مبتلا به CKD stage3 به مدیریت یک بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند. بیماران پیشنهاد برای اجتناب از الکل و سیگار کشیدن. اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر ایمیل به kidneyask@hotmail.com ترک و یا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.