دو شنبه 20 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با از GFR 23 و کراتینین 2.55

 

http://www.kidneyservicechina.com/ckd-treatment/916.html

"من فشار خون بالا به مدت 20 سال و در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، GFR من 23 است، و کراتینین 2.55. چگونه می تواند به بهبود و جلوگیری از دیالیز؟" در پاسخ به این پیام، ما ارائه می دهیم به شرح زیر است.

به طور کلی، افراد مبتلا به فشار خون بالا و مزمن خواهد شد برخی از عوارض از جمله فشار خون بالا نفروپاتی، رتینوپاتی، و نیز اختلال عروقی. فشار خون بالا بردن یکی از شایع ترین علل بیماریهای مزمن کلیوی است. دلیل آن این است که می تواند هر دو شریان بزرگ منجر به کلیه ها و عروق خونی کوچک (گلومرول) در داخل کلیه ها آسیب می رساند. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها نمی تواند به طور موثر از خون فیلتر کردن مواد زائد است. سطوح خطرناک مواد زائد و مایعات در بدن ساخت. به همین دلیل شما GFR 23 و کراتینین بالا سطح 2.55 کاهش یافته است.

چیزی که شما باید انجام دهید در حال حاضر این است که اولا تنظیم سطح فشار خون شما، متوقف کردن عوارض بیشتر، و جلوگیری از آسیب های TEH به کلیه. تا زمانی به عنوان عملکرد کلیه خود را می تواند حفظ شود و بهبود یافته، کلیه خود را می تواند خود به خود عمل و دیالیز می تواند اجتناب شود. با این حال، اگر به سرعت درمان نشود، ممکن است شما مجبور به انجام دیالیز در آینده ای نزدیک.

برای درمان های خاص، درمان های طبیعی از جمله پاک کردن خون حالت سکون درمانی، ایمونوتراپی و میکرو چینی پزشکی توصیه می کنیم. علاوه بر این، سایر درمان های سنتی طب چینی از جمله حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی، تای چی، فتیلهگذاری را می توان به عنوان روش کمکی استفاده می شود برای اطمینان از اثرات درمان بهتر است.

طرح درمان شخصی بر اساس وضعیت بیماری هر فرد ساخته شده است. بنابراین ما می توانیم بهترین اثر درمانی را تضمین کند. اگر شما به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با از GFR 23 و کراتینین 2.55 و یا در شرایط یکسان، لطفا ترک یک پیام در زیر برای مشاوره مفید تر و یا احساس رایگان برای چت با پزشک آنلاین ما. آیا یک روز خوب!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.