درمان طبیعی برای هنوخ شوئن پورپورا نفریت

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای هنوخ شوئن پورپورا نفریت

 

درمان طبیعی برای هنوخ شوئن پورپورا نفریت

هنوخ شوئن پورپورا نفریت اشاره به صدمه به کلیه ها ناشی از آنافیلاکسی Prupura، پاتوژنز است که می تواند واکنش های آلرژیک به علت باکتری ها، ویروس ها، و انگل، و غیره و یا حساسیت به برخی داروها، مواد غذایی، تحریک گرده، نیش حشرات و یا سرد. در چین، درمان طبیعی را به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان این بیماری به طور موثر استفاده شده است.

روند درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای هنوخ شوئن پورپورا نفریت به طور عمده عبارتند از شرح زیر است:

1. ترویج میکرو گردش خون و از بین بردن انسداد در کانال های خون.

طب چینی می تواند موثر را برای افزایش پرفیوژن خون کلیه، از بین بردن ایسکمی کلیوی و فقدان اکسیژن ناشی از پورپورا، و تامین مواد مغذی کافی به کلیه ها. با انجام این کار، خاصیت ارتجاعی رگ های خونی کوچک خواهد شد افزایش یافته است، نفوذپذیری گلومرولی بهبود خواهد یافت و گردش خون بهبود یافته است.

2. توسط اهانت آمیز مجتمع های ایمنی و تخلیه آنها را به خارج از بدن، یک محیط مساعد برای بازسازی عملکرد کلیه ارائه می شود.

3. تعمیر صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه است. طب چینی می تواند اختلال کلیه واحد تعمیر و محافظت از عملکرد کلیه سالم از کاهش به طوری که عملکرد کلی کلیوی خواهد شد به تدریج ترمیم.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی به جلو توسط کارشناسان مشهور کلیه قرار داده است و نتایج قابل توجهی در درمان هنوخ شوئن پورپورا نفریت به دست آورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طبیعی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.