شنبه 31 خرداد 1393
ن : lafee

چرا مردم با کیست کلیه در حال حاضر فشار خون بالا

کیست های کلیه، درست مانند نام آن پیداست، اشاره به اندازه های مختلف از کیست پر از مایع در داخل کلیه ها. یکی از علائم شایع آن فشار خون بالا است، پس چرا فشار خون بالا ظاهر می شود؟ من به دنبال پیدا کردن علل.

افزایش ترشح رنین

به طور کلی، کلیه های سالم می تواند رنین، آنژیوتانسین و هورمون های دیگر برای کمک به کنترل فشار خون تولید کند. با این حال، در کیست کلیه، کیست بزرگ خواهد شد که اطراف آن بافت کلیه و دیگر ارگانهای سرکوب، باعث کاهش عملکرد کلیه، در این وضعیت، ترشح رنین می شود افزایش خواهد یافت، در نتیجه، فشار خون بالا رخ می دهد.

احتباس آب و سدیم

در مراحل اولیه، کیست علائم آشکار ایجاد نمی کند. اگر به تنهایی برای زمان طولانی به سمت چپ، کیست خواهد به یک محدوده خاص را افزایش دهد، آنها را به کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی می شود. و، توبول های کلیوی خواهد شد بسیار سدیم باز در آشامیدن، به طوری که فشار خون را افزایش می دهد به تخلیه مواد زائد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند پیشرفت صدمه به کلیه ها تاخیر، تعمیر طور موثر سلول های بافت زخمی، و کاهش توسعه فشار خون بالا.

اگر شما اتفاق می افتد با علامت کیست کلیه دچار مشکل می شود، و می خواهند بدانند که به همین دلیل باعث فشار خون بالا، تماس با ما، شاید ما به شما کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، عوامل دیگری نیز می تواند به فشار خون بالا منجر شود. مانند، دیابت، hypercholesteremia، چاقی، و غیره

شیوه زندگی سالم نیز ضروری است برای بیماران مبتلا به کیست های کلیه، چرا که عادت خوب و رژیم غذایی ممکن است قادر به محافظت از کلیه ها. مانند، محدود کردن مصرف نمک، جلوگیری از فعالیت های شدید، به رختخواب رفتن زود هنگام برای اطمینان از خواب کافی. علاوه بر این، آنها نیاز به خوردن میوه های تازه و سبزیجات، جلوگیری از عفونت.

اگر شما چیزی مشخص نیست در مورد علل فشار خون بالا در کیست کلیه، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com و یا یک پیام زیر ترک، شاید ما کمک خواهد کرد که برای پیدا کردن جواب.



:: برچسب‌ها: چرا مردم با کیست کلیه در حال حاضر فشار خون بالا,


جمعه 30 خرداد 1393
ن : lafee

پا و ساق پا گرفتگی عضلات با بیماری را تغییر حداقل

پا و ساق پا گرفتگی عضلات با بیماری را تغییر حداقل

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری را تغییر حداقل شکایت دارند که پاها و پاها در حال حاضر گرفتگی عضلات. در این مقاله، ما به علت تجزیه و تحلیل و شما یک درمان موثر را.

در حالت عادی، کلیه های سالم می تواند فعال ویتامین D تولید به نگه داشتن استخوان های قوی و فعال ویتامین D می تواند کلسیم و فسفر در خون و استخوان در سطح نرمال حفظ کند. تعادل کلسیم و فسفر مهم برای حفظ سلامت استخوان است، آن را نیز می تواند به بدن برای جذب ویتامین D. کمک

هنگامی که کلیه شکست خورده، می تواند تولید به اندازه کافی ویتامین D فعال، که به سطح غیر طبیعی فسفر، کلسیم و ویتامین D منجر خواهد شد، و باعث بیماریهای استخوانی کلیوی. در این مورد، بیماران پا و ساق پا گرفتگی عضلات را تجربه کنند.

بنابراین، چگونه به بطور منظم احساس ورود به سیستم به طور موثر؟ در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، با توجه به مطالعه و درمان شیوه های بالینی فراوان، ما در بر داشت علت پا و ساق پا گرفتگی عضلات با بیماری تغییر حداقل کاهش عملکرد کلیوی است. بنابراین، به منظور از بین بردن نشانه، ما باید عملکرد کلیه ها برای اولین بار بهبود بخشد.

داغ فشرده سازی درمانی یک روش جدید است که ترکیبی از طب سنتی چینی و فن آوری و تجهیزات مدرن است. در طول این دوره، دو کیسه های حاوی دارو را درهم شکست در پشت بیمار قرار می گیرد. سپس، با کمک دستگاه اسمز، ترکیبات فعال داروهای خواهد شد را به acupoints Shenshu نفوذ به طور مستقیم. سپس، از طریق گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، تجزیه کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از تشکیل ترومبوز، عملکرد کلیه را می توان از ریشه بهبود یافته است. هنگامی که عملکرد کلیه افزایش یافته است، پاها و ساق پا گرفتگی عضلات را می توان به تدریج رها شوند.

علاوه بر این، روش بدون درد و آسان به این عمل است. بیشتر، راه خارجی می توانند هر گونه عوارض جانبی برای بدن ایجاد نمی کند، و هزینه معقول است، بیشتر بیماران می توانند به استطاعت. اگر شما اتفاق می افتد به پا و ساق پا گرفتگی عضلات با بیماری تغییر حداقل دچار مشکل می شود و علاقه به درمان، ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com برای دریافت اطلاعات بیشتر به صورت آزاد.



:: برچسب‌ها: پا و ساق پا گرفتگی عضلات با بیماری را تغییر حداقل,


جمعه 30 خرداد 1393
ن : lafee

GFR 34: این است که در مرحله 3 CKD خیلی کم

GFR 34: این است که در مرحله 3 CKD خیلی کم

در مرحله 3 CKD، یکی از نشانه های شدید ترین کاهش GFR (میزان تصفیه گلومرول) است. سپس، GFR 34 در مرحله 3 CKD بیش از حد کم است؟ در این مقاله، ما به شما پاسخ خواهد داد.

به طور کلی، در مرحله 3 CKD، به سطح طبیعی از سرعت تصفیه گلومرول 30-59ml/min است. با این حال، برای افراد سالم، میزان تصفیه گلومرول بیشتر از 90ml/min است. بنابراین، GFR 34 نشان می دهد که آسیب کلیوی است بسیار شدید شد. در این مرحله، کلیه ها شکست خورده نمی تواند انجام عملکرد خود را به صورت عادی. اگر سمت چپ به تنهایی، این بیماری را به نارسایی کلیه ایجاد می شود. با توجه به کاهش GFR، بیماران مجموعه ای از نشانه ها و عوارض، مانند، پروتئین، خون در ادرار، ادم و غیره را تجربه کنند. در نتیجه، GFR 34 تا کم است که یک درمان موثر لازم است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، یک روش ابتکاری به نام داغ فشرده سازی درمانی که ترکیبی از طب سنتی چینی و فن آوری و تجهیزات مدرن وجود دارد. در طول دوره، بیماران فقط نیاز به دروغ در بستر، و دو کیسه های حاوی دارو را درهم شکست در پشت بیمار قرار می گیرد. سپس، با کمک دستگاه اسمز، اجزاء اصلی و فعال را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. با بهبود گردش خون را در تمام بدن، در حال تغییر شرایط ایسکمی و هیپوکسی، ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و سلول، فراهم آوردن مواد مغذی ضروری برای کلیه های آسیب دیده، کلیه ها آغاز خواهد شد به صورت عادی عمل کند.

هنگامی که عملکرد کلیه افزایش یافته است، GFR 34 افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، با این روش، دیگر نشانه های مربوطه و عوارض را می توان از ریشه، رها شوند. با توجه به عوارض درمان بسیار زیاد است، ما بیش از 600 نفر خارجی از 64 کشور درمان می شود. اگر شما علاقه به این روش، شما می توانید به chinesemedicinekidney@hotmail.com ایمیل.



:: برچسب‌ها: GFR 34: این است که در مرحله 3 CKD خیلی کم,


چهار شنبه 28 خرداد 1393
ن : lafee

چرا گرفتگی عضلانی در بیماران دیالیزی رخ می دهد

گرفتگی عضلانی از عوارض شایع در همودیالیز است، ممکن است برای چند ثانیه آخرین اما بسیار دردناک است. در موارد شدید، دیالیز ممکن است متوقف شود. سپس، به همین دلیل گرفتگی عضلات در بیماران دیالیز رخ می دهد؟ دنبال من برای پیدا کردن جواب.

به طور کلی، گرفتگی عضلانی در پاها، دست ها، پاها، زمانی که آن اتفاق می افتد، بیماران می توانند آن را کنترل کند و به ارمغان می آورد درد بزرگ به بیماران رخ می دهد. چند علت اصلی به شرح زیر است.

فشار خون خیلی پایین

در طی انجام همودیالیز، بیشتر مایع به خارج از بدن تخلیه می شود، این مایع حاوی مواد مغذی بسیار ضروری است، اگر این امور را از دست داده، بیماران ممکن است حجم خون و فشار خون کم تجربه، به طوری که گرفتگی عضلانی به نظر می رسد. علاوه بر این، اگر سیال در سرعت سریع حذف، گرفتگی عضلات نیز ممکن است رخ دهد.

نوشیدن مایعات بیش از حد بین دو دیالیز

اگر بیماران مایع بیش از حد در طول دو دیالیز می نوشند، آن را نیز گرفتگی به راحتی می شود. در نتیجه، پزشکان نشان می دهد بیماران مایع بیش از حد در طول دوره درمان با همودیالیز نوشیدن نیست. علاوه بر این، اگر بیماران را انتخاب کنید راه حل دیالیز کم سدیم، گرفتگی عضلات نیز در حال حاضر می توانید.

علاوه بر این، تغییر در تعادل الکترولیت آب، اکسیژن کافی، منیزیم کم در خون، کمبود کارنیتین نیز ممکن است به گرفتگی عضلانی منجر شود. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر، چت با پزشکان آنلاین ما، ما اطلاعات بیشتر به شما ارائه می کنند.

اگرچه گرفتگی عضلانی هستند مشکل بسیاری از بیماران، روش های زیادی برای پاک علائم وجود دارد. مانند، ثابت شده است که ویتامین E می تواند از نشانه های گرفتگی عضلات و درمان کوتاه مدت با ویتامین E از بین بردن بی خطر و برای کسانی که در حال دریافت دیالیز موثر است. علاوه بر این، کینین موثر است و همچنین برای کاهش درد ناشی از گرفتگی عضلات.

برخی از تمرینات کشش ملایم مانند راه رفتن، دوچرخه پایی ثابت در طول دیالیز ممکن است مفید برای کاهش وقوع گرفتگی عضلانی.

پس از تجزیه و تحلیل بالا و مقدمه، به اعتقاد ما شما یادگیری زیادی در مورد علل گرفتگی عضلانی. هر گونه معلوم نیست؟ تماس با ما از طریق ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com، ما همیشه در اینجا به شما کمک کند. موفق باشید!



:: برچسب‌ها: چرا گرفتگی عضلانی در بیماران دیالیزی رخ می دهد,


چهار شنبه 28 خرداد 1393
ن : lafee

علل شکستگی استخوان در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ها چه هستند

علل شکستگی استخوان در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ها چه هستند

همه بیماران بسیاری از علائم، و همچنین نارسایی کلیه. مانند استخوان شکسته. بنابراین علل شکستگی استخوان در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه چه هستند؟

علل شکستگی استخوان در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ها چه هستند؟

اول، دیالیز.

اگر کل شویی رضایت بخش، که منجر به برخی بیماری ها مانند بیماری های استخوان، استخوان شکستن را نشان می دهد همیشه.

دوم، عوارض.

تمام بیماران مبتلا به عوارض بسیاری از افراد، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هم داشت. برخی بیماران با نارسایی کلیه است یک بیماری استخوانی، این پیشنهاد شدید. می تواند منجر به تغییر سختی استخوان و اختلال در سیستم ایمنی بدن، از جایی که به نظر می رسد بیماری های استخوان.

روش های درمان شکستگی استخوان در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ها چه هستند؟

اول، استفاده از درمان گرم است. این روش درمان می تواند درمان نارسایی کلیه،

، آیا می توانم رگ های خونی گسترش و تولید سموم و Naviac. این معلوم است که تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای زباله و مواد سمی در بدن خود را، و می تواند منجر به عوارض شوند، مورد Victd بیماری، راه تماس برای بیماران به دفع سموم و مواد زائد.

2، این روش از درمان است بسیاری از گیاهان، می تواند Alansdd حذف و جلوگیری از رشد کیست. او می تواند نه تنها کاهش تعداد کیسه های، ولی می تواند درمان کلیه پلی کیستیک.

3، این روش درمان می تواند مواد مفید برای بدن فراهم می آورند، می تواند برخی از علایم آدرس. از آنجا که آن را تا به بسیاری از گیاهان، می تواند به بیمار کمک کند بازگشت و عملکرد کلی.

دوم، بیماران غذا می دهند.

بیماران باید از مواد غذایی است که شامل کلسیم به منظور خود را با مواد مفید برای بدن فراهم می خوردند. Overpowers مقدار فسفات.

سوم، آیا ورزش شدید بدنی آسیب شناختی نیست، به منظور کاهش احتمال است که شکسته شدن استخوان است.
دوستان عزیز من، اگر شما بیمار هستند و نارسایی کلیه هر گونه مشکلی در مورد بیماری کلیه، شما می خواهید به درمان می شود شکستگی استخوان، شما می توانید با ما در هر زمان تماس، شکی نیست که دکتر می تواند به شما کمک کند وجود دارد. من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفته، من امیدوارم که شما زخم التیام یابد، خدا شفا داد، به امید خدا! kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: علل شکستگی استخوان در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ها چه هستند,


چهار شنبه 28 خرداد 1393
ن : lafee

آیا گزنه برگ چای خوب برای PKD

آیا گزنه برگ چای خوب برای PKD

چای برگ گزنه دارای مزایای بسیاری، آن است که توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. سپس، برگ گزنه چای خوب است برای PKD است؟ بعد، ما در مورد سوال صحبت کنید.

همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی برای PKD بسیار سخت است. به طور کلی، چای برگ گزنه خوبی برای این بیماری است، برخی از مزایای مورد چای برگ گزنه وجود دارد:

برگ گزنه می تواند برای مسهل استفاده می شود

به طور کلی، چای برگ گزنه می تواند برای مسهل استفاده می شود، و اثر درمان بسیار آشکار است. از آنجا که آن را می توانید سنگ کلیه و عفونت ادراری جلوگیری، و در عین حال، چای برگ گزنه می تواند جریان آب از طریق کلیه و مثانه را، بنابراین، برای جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه و عفونت ادراری است.

با این حال، برخی از تفاوت بین چای برگ گزنه و داروهای مدر، استفاده شده است که برای کاهش فشار خون بالا و تسکین ادم وجود دارد. اما برخی مطالعات نشان می دهد که چای برگ گزنه هیچ تاثیری در کاهش فشار خون یا ادم. بنابراین، قبل از مشورت با پزشکان، بیماران PKD باید برگ چای گزنه برای کاهش فشار خون بالا و یا ادم استفاده کنید.

چای برگ گزنه می تواند کمک به کاهش arthrophlogosis

مطالعه نشان می دهد، آب برگ گزنه می تواند برای کاهش درد از arthrophlogosis استفاده می شود، تا حدی، می تواند جایگزین داروهای ضد التهابی است.

علاوه بر این، برخی معایب در مورد چای برگ گزنه وجود دارد. از جمله، آن گزارش شده است، به برخی از عناصر در برگ چای گزنه می تواند رشد کیست کلیه را تحریک کند. همانطور که همه ما می دانیم، PKD توسط کیست های مختلف مشخص می شود، بنابراین، چای برگ گزنه مفید برای کنترل توسعه از وضعیت بیماری نیست.

علاوه بر این، هنوز هم وجود دارد بسیاری از shortnesses چای برگ گزنه، اگر شما می خواهید به یادگیری اطلاعات بیشتر، شما می توانید به chinesemedicinekidney@hotmail.com ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

 



:: برچسب‌ها: آیا گزنه برگ چای خوب برای PKD,


چهار شنبه 28 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه می توانید از عضلات گرفتگی عضلات در نفروپاتی فشار خون شر

چگونه می توانید از عضلات گرفتگی عضلات در نفروپاتی فشار خون شر

امروزه، بسیاری از بیماران با فشار خون بالا نفروپاتی مشکل، ممکن است گرفتگی عضلات به راحتی را تجربه کنند. سپس، چگونه می توانید از گرفتگی عضلات در نفروپاتی فشار خون بالا خلاص شوید؟

به طور کلی، وقوع گرفتگی عضلانی است، ارتباط نزدیک با کمبود عنصر کلسیم است. بنابراین، چرا کمبود تجربه بیمار کلسیم؟ در نفروپاتی فشار خون بالا، حفاظت محیط زیست به رژیم غذایی برای بیماران بسیار سخت است، بیماران ممکن است کمبود کلسیم در حال حاضر، در این مورد، گرفتگی های عضلانی رخ می دهد.

علاوه بر این، کلیه های سالم می تواند تعادل مواد خاص در بدن نگه دارید. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب می بینند و یا عملکرد کلیه شروع به کاهش، کلیه می تواند عملکرد طبیعی بدن حفظ نمی کند، بنابراین، نارسایی کلسیم رخ می دهد.

خوب، چگونه می توانید از گرفتگی عضلات در نفروپاتی فشار خون بالا خلاص شوید؟ در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، ما می تواند گرفتگی عضلات را از ریشه از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. حمام دارو یک نوآوری از طب سنتی چینی است، مایع حمام دارو شامل ترکیبات مؤثر از طب. با داشتن یک حمام بدن و یا حمام پا، بیماران ممکن است عرق گرم دارند، که نشان می دهد این سم در بدن شده است به خارج از بدن تخلیه می شود.

علاوه بر این، از طریق گشاد عروق خونی، بهبود گردش خون را در تمام بدن، در حال تغییر شرایط ایسکمی و هیپوکسی، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است. تا زمانی که عملکرد کلیه افزایش یافته است، گرفتگی عضلات را می توان کاهش داد. علاوه بر این، با این روش، دیگر نشانه های مربوط به نفروپاتی فشار خون بالا نیز می تواند برطرف شود. برای اطلاعات بیشتر از درمان، شما می توانید یک ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com ارسال کنید.

بیشتر چه، بیماران باید عنصر کلسیم از رژیم غذایی فراهم کند. غذاهای مشترک است که غنی از کلسیم از جمله عبارتند از: گوشت بدون چربی، شیر، ماهی و غیره. اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی، با پزشکان آنلاین تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: چگونه می توانید از عضلات گرفتگی عضلات در نفروپاتی فشار خون شر,


دو شنبه 26 خرداد 1393
ن : lafee

که درمان می تواند PKD جویی در هزینه

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) بیماری های کلیوی به ارث برده شایع است. درمان PKD چه هستند؟ در اینجا، انتخاب های مختلف خلاصه به شرح زیر:

عمل جراحی

جراحی می تواند کیست های بزرگ به طور مستقیم حذف، می تواند شرایط را در برخی از رشته ها کاهش دهد، کاهش درد بیماران. اما این راه پر خطر است، پس از آن که کیست بزرگتر قطع شده است، کوچکتر به سرعت بزرگ خواهد شد. در همان زمان، عمل جراحی ممکن است عفونت شود، منجر به عوارض، تشدید پیشرفت PKD.

دیالیز، پیوند کلیه

به طور کلی، زمانی که کلیه ها دیگر تابع را یک شخص، یا بیشتر از عملکرد کلیه ها آسیب دیده است، دیالیز یا پیوند کلیه است به منظور حفظ زندگی بیمار در نظر گرفته شود. دیالیز می تواند ضایعات و مایع اضافی را از خون بردارد. پیوند کلیه می تواند به کلیه های غیر کار با یک کلیه سالم از افراد دیگر جایگزین، اما آن سخت است برای پیدا کردن کلیه مناسب است، و احتمال موفقیت کوچک است.

با این حال، همه روش های فوق، برخی از آنها در معرض خطر، برخی گران قیمت هستند، بیشتر بیماران نمی توانیم. امروزه، یک روش جدید برای درمان PKD وجود دارد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را درمان خارجی که ترکیبی از طب سنتی گیاهان و درمان پزشکی مدرن و فن آوری است. در طول دوره، بیماران دروغ روی تخت، دو کیسه که حاوی داروهای فعال در دو طرف کمر بیماران هستند، بیماران مبتلا به PKD می توانید به موسیقی و یا sleep.The در هم شکسته داروها می تواند توسط کلیه از طریق پوست و کانالهای انرژی جذب شده گوش دهید، با به کمک دستگاه اسمز، دارو را می توان به ضایعات نفوذ به طور مستقیم.

علاوه بر این، درمان و راحت، بدون درد و بدون عوارض جانبی است. و هزینه را می توان با بیشتر بیماران پذیرفته شده است. علاقه؟ اگر چنین است، لطفا به ما گزارش آزمون ارسال و یا مشاوره با پزشکان آنلاین ما.

بیماریهای دهان و تشخیص چینی

با توجه به طب چینی به صورت خوراکی در درمان های سنتی برای PKD است، می تواند پیشرفت بیماری را کاهش دهد. با این حال، در صورت استفاده طولانی مدت، دارو را خواهد روده و معده، علت بی اشتهایی، تهوع آسیب برساند. و اثر بخشی دارو ممکن است کاملا توسط بیماران جذب نمی شود.

علاوه بر این، PKD همچنین باید یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید، به عنوان مثال، کم نمک، کم چرب، و غیره

در همین حال، آنها نیاز به پا زدن کردن عادت های بد. و برخی از تمرینات متوسط ​​به طور منظم.

اگر شما علاقه مند در انتخاب های درمانی برای PKD هستند، تماس با ما از طریق ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com، ما یک روش با توجه به شرایط خود را.



:: برچسب‌ها: که درمان می تواند PKD جویی در هزینه,


یک شنبه 25 خرداد 1393
ن : lafee

نشانه های کیست کلیه پاره

کیست کلیه یک بیماری شایع در درمانگاه است. کیست ساده کلیه ممکن است موجب بروز عوارض، با این حال، کیست پاره شده به برخی از علایم شدید، که به شرح زیر خلاصه می شود.

خون در ادرار

کیست های کلیوی است که با کیست های مختلف مشخص می شود، با زمان، کیست هر دو در تعداد و اندازه افزایش می دهد. هنگامی که کیست های بزرگ ستم یکدیگر، برخی از آنها با خون پر شده و یا پاره شده است. هنگامی که کیست ها پاره شده، از خروج اراده مایع کیستیک، تا خون در ادرار ظاهر می شود.

درد

معمولا، درد در پشت، شکم، باسن، و آن را به پایین منتقل می شود. زمانی که بیماران مبتلا به کیست کلیوی شروع به رخ می دهند درد، به این معنی کیست تا به پاره شده است. با این حال، در موارد دیگر، فشار از کیست ساختارهای اطراف و یا ارگان های سرکوب، آن را نیز ممکن است درد شود.

پریتونیت

زمانی که کیست ها که در خارجی از کلیه ها واقع شده است پاره شده، مایع کیست را به حفره شکمی جریان، باعث پریتونیت. در بالینی، بیماری مورد نیاز است عمل جراحی بلافاصله. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد علائم، با پزشک آنلاین ما تماس بگیرید.

گندیدگی

سپسیس یک بیماری عفونی شدید باشد، به این معنی است که میکروب وارد گردش خون حمله، منجر به عفونت خون است. هنگامی که کیست ها پاره شده، مایع کیستیک می تواند خون به راحتی آلوده، در نتیجه، بیماران ممکن است عفونت ظاهر می شود.

نارسایی حاد کلیه

زمانی که کیست ها بزرگ و بزرگتر می شوند، کلیه ها آسیب دیده بد، باعث کاهش عملکرد کلیه است. اگر بیشتر عملکرد کلیه از بین می روند، نارسایی کلیه خواهد شد. در این لحظه، بیماران نیاز به دیالیز و یا پیوند کلیه برای حفظ زندگی خود را.

بنابراین، کیست هر چه زودتر درمان شود، شانس برای متوقف کردن نارسایی کلیه. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید کیست به طور موثر کوچک، جلوگیری از کیست پاره شده و یا حتی نارسایی کلیه. از آنجا که این داروها را می توان به ضایعات نفوذ به طور مستقیم، با کمک دستگاه اسمز، بیماران می توانند استفاده کامل از داروها در هم شکسته را.

در همان زمان، روش بی خطر، بدون عوارض جانبی و بدون درد است. اگر شما علاقه مند در درمان وجود داشته باشد، پیام زیر ترک، شما معرفی رایگان دریافت کنید. موفق باشید به شما!



:: برچسب‌ها: نشانه های کیست کلیه پاره,


شنبه 24 خرداد 1393
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به PKD خواهد کم خونی تجربه

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) بیماری های کلیوی به ارث برده شایع است. این به طور عمده توسط اندازه differnt کیست در هر دو کلیه ها، با گذشت زمان مشخص، کیست هر دو در تعداد و اندازه را افزایش می دهد، در نهایت از بین بردن ساختار و عملکرد کلیه است. یکی از علائم شایع PKD کم خونی است.

و چرا بیماران مبتلا به کم خونی حاضر PKD؟

کلیه های سالم می تواند یک نوع هورمون به نام hemopoietin (EPO) تولید، این نوع از هورمون خواهد آمد به مغز با خون، و تحریک مغز استخوان به تولید سلول های قرمز خون. سلول های قرمز خون می تواند در بدن حمل و نقل و آوردن اکسیژن در همان زمان.

کلیه افراد مبتلا به PKD توسط کیست آسیب دیده، با گذشت زمان، کیست هر دو در مقدار و اندازه افزایش می دهد. کیست های بزرگ خواهد شد کلیه ظلم و ستم، در این راه، کلیه می تواند تولید نمی کند به اندازه کافی EPO، مغز می تواند به اندازه کافی گلبول های قرمز خون تولید به دلیل کمبود EPO نیست. مردم بدون سلول های قرمز خون سالم را از کم خونی رنج می برند.

کلید درمان PKD است برای جلوگیری از پیشرفت فیبروز کلیوی، ترمیم سلول های عملکرد کلیه های آسیب دیده، و محافظت از سلول های کلیه بقیه از injurying. ماده فعال آن از پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی می تواند بر روی دیوار کیستیک عمل می کنند، بهبود میکرو گردش خون از دیوار کیستیک. بنابراین، کیست را می توان به تدریج کاهش یافته است.

درمان جراحی سنتی ممکن است کیست از بین نمی برد، یک بار کیست بزرگ است، برداشته و کوچکتر به سرعت افزایش خواهد یافت، در نتیجه باعث دور باطل. شیوه های بالینی ثابت شده است که پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی هر دو موثر و راحت است.

بیماران مبتلا به PKD باید اعتماد به نفس را به شکست بیماری داشته باشد. همچنین، آنها باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید: خوردن میوه ها و سبزیجات تازه، جلوگیری از سرما، مواد غذایی تند، اجتناب از سیگار و الکل، پروتئین محدود می کند. آنها ممکن است باید نمک را محدود کند. پیوستن در برخی از فعالیت نیز ضروری است، اما آنها باید در پشت یا شکم از اکسترودر جلوگیری می کند. بیماران مبتلا به PKD باید به بیمارستان استاندارد بروید.



:: برچسب‌ها: چرا بیماران مبتلا به PKD خواهد کم خونی تجربه,


جمعه 23 خرداد 1393
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به PKD تجربه ادم

ادم در PKD توسط کاهش عملکرد کلیه ایجاد می شود. بیماران PKD ممکن است edefma به دلیل کاهش توانایی تنظیم در حال حاضر. بعد، ما در مورد اینکه چرا بیماران مبتلا به ادم تجربه PKD صحبت کنید.

1. از دست دادن پروتئین از حد

از آنجا که بافت کلیه است که کیست های بزرگ در مدت زمان طولانی تحت ستم، سلول های بافت آسیب دیده است، بنابراین ممکن است پروتئین زیادی وجود دارد در حال حاضر. اگر بیماران پروتئین برای مدت طولانی از دست دادن، آنها را hypoproteinemia تجربه، hypoproteinemia می تواند به کاهش فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما شود، و مایع را به بافت ها از پلاسما نفوذ، در نهایت، ادم ظاهر می شود.

رخ ادم خواهد شد افزایش هورمون ضد ادرار شود، پس از آن، توبول کلیوی خواهد شد بسیار سدیم باز در آشامیدن، در نتیجه، آب و احتباس سدیم به وخامت است.

2. فشار خون بالا

از آنجا که کاهش جریان خون در بیماران مبتلا به PKD، سیستم رنین آنژیوتانسین actived است، بنابراین بیماران ممکن است فشار خون بالا را ارائه دهد. و طولانی مدت فشار خون بالا می تواند از پیشرفت آسیب کلیه را تشدید، سلول های طبیعی کلیه ها در درجات مختلف injuried. در این زمان، اگر عفونت و یا سرد به نظر می رسد، پیچیده ایمنی را در کلیه ها رسوب می کند و آسیب کلیوی تبدیل خواهد شد شدید.

برخی از روش

داغ فشرده درمان می تواند به پیشرفت ادم به تاخیر می اندازد، آن را به سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر با توجه به مواد فعال از طب چینی، بهبود اختلال میکروسیرکولاسیون از کلیه ها آسیب دیده، بهبود ایسکمی و دولت anoxic در کلیه ها، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است.

از یک طرف، برای ادم در PKD، بیماران باید نمک را محدود کند. رژیم غذایی کم نمک می تواند کلیه محافظت می کند، زیرا نمک زیاد خواهد بار از کلیه را تشدید و آسیب عروق خونی، بنابراین کم نمک لازم است.

از سوی دیگر، پروتئین محدود کننده نیز مهم است، در عین حال، بیماران مبتلا به PKD باید برخی از پروتئین با کیفیت بالا، از جمله بدون چربی، شیر، ماهی، سویا، و غیره را

علاوه بر این، بیماران باید آب کمتر بنوشید. از آنجا که کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی، کلیه آسیب دیده ممکن است می تواند زباله به صورت عادی تخلیه نمی کند، بنابراین، بیماران باید با توجه به مایع کمتر پرداخت.

kidenyfailurecn@hotmail.com: اگر شما هر گونه شک و تردید در مورد علل ادم در PKD، و یا می خواهید به یک رژیم غذایی سالم به پیشرفت ادم تاخیر، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: چرا بیماران مبتلا به PKD تجربه ادم,


یک شنبه 18 خرداد 1393
ن : lafee

کراتینین 5.8 با نفروپاتی فشار خون: آیا دیالیز اجباری

کراتینین 5.8 با نفروپاتی فشار خون: آیا دیالیز اجباری

کراتینین 5.8 با نفروپاتی فشار خون نشانه سخت است، در این مورد، اجباری دیالیز است؟ لطفا در برای پیدا کردن پاسخ.

به طور کلی، درمان معمول برای سطح کراتینین بالا دیالیز است، بسیاری از پزشکان بیماران را نشان می دهد به انجام دیالیز به تخلیه مواد سمی و مضر در خون، به خصوص افزایش کراتینین. به صداقت، دیالیز واقعا می تواند در سطح کراتینین را کاهش و از بین بردن نشانه های مربوطه و عوارض.

اما دیالیز طولانی مدت است به سلامت افراد مفید نیست، آن را به بیماران تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست می دهند در نهایت. بیشتر، یک بار دیالیز متوقف شده است، وضعیت بیماری تبدیل خواهد شد شدید. علاوه بر این، یک بار بیماران شروع به انجام دیالیز، آن است که تقریبا غیر ممکن می توانید از دیالیز رهایی یابد.

در واقع، دیالیز اجباری به کاهش کراتینین 5.8 مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت نیست. با توجه به مطالعه و درمان شیوه های بالینی فراوان، ما داروی جداگانه چین می تواند آسیب کلیوی را از ریشه درمان نمی کنند. ما یک درمان مشخص به نام پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که ترکیبی از طب سنتی چینی و فن آوری و تجهیزات مدرن را اختراع کرد.

با بهبود گردش خون را در تمام بدن، در حال تغییر شرایط ایسکمی و هیپوکسی و تعمیر آسیب کلیوی، کلیه ها آغاز خواهد شد به صورت عادی عمل کند. تا زمانی که کلیه ها قادر به انجام عملکرد آن، کراتینین 5.8 را می توان کاهش داد. برای اطلاعات بیشتر از درمان، ارسال ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com، ما اطلاعات بیشتر را برای شما فراهم می کند.

علاوه بر این، رژیم غذایی مناسب نیز می تواند برای به تاخیر انداختن پیشرفت کراتینین 5.8 کمک کند. مانند، محدود کردن مصرف نمک، اجتناب از پروتئین و چربی بیش از حد، تا که به کاهش بار کلیه ها شکست خورده است. حتی اگر یک رژیم غذایی سالم می تواند سطح کراتینین بالا پایین تر نیست، می تواند به کلیه ها محافظت می کند.

کراتینین 5.8 مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا، چه اجباری دیالیز است؟ ما معتقدیم که شما جواب رو، هر چیزی شک؟ شما در حال استقبال یک پیام را ترک کنید. موفق باشید!



:: برچسب‌ها: کراتینین 5, 8 با نفروپاتی فشار خون: آیا دیالیز اجباری,


یک شنبه 18 خرداد 1393
ن : lafee

درمان مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس

درمان مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس

شما کاملا اشتباه است اگر فکر می کنید که دیالیز یا پیوند کلیه خواهد بود که تنها درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه. در حال حاضر ما به دنبال برای دیدن روش های درمانی دیگر برای مرحله 4 نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس. ما بر این باور است که مطالب زیر می تواند شما را امید تازه ای به ارمغان بیاورد.

نفریت لوپوس، یک عارضه شایع لوپوس، معمولا زنان تاثیر می گذارد. چه تر است، که در حال حاضر تبدیل به یک علت شایع نارسایی کلیه. اگر مرحله 4 نارسایی کلیه خود را با نفریت لوپوس ایجاد می شود و شما نمی خواهید به تجربه دیالیز یا پیوند کلیه، پس شما توصیه می شود که در مورد چگونگی بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت با این مشکل می پردازد یاد بگیرند. این باور است که درمان کارآمد برای مرحله 4 نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس باید توانایی برای دستیابی به توابع زیر است: از بین بردن آنتی بادی های مختلف و لوپوس. افزایش جریان خون در کلیه ها. بهبود عملکرد کلیه و تنظیم سیستم ایمنی بدن.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت با استفاده از تعویض پلاسما و جذب ایمنی بدن برای از بین بردن آنتی بادی های مختلف و لوپوس، درمان فشرده سازی گرم به افزایش جریان خون و بهبود عملکرد کلیه، حمام پا و طب سوزنی و دیگر انواع درمان چینی برای تنظیم سیستم ایمنی بدن. درمان فشرده سازی اینجا گرم خواهد شد به طور مختصر معرفی شده است. این درمان در خارج استفاده می شود، بنابراین بیماران فقط نیاز به روی تخت دراز به آن را. دو کیسه های پر شده با داروهای چینی پردازش تحت بیماران قرار داده و کمر، با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال را می توان به طور مستقیم به کلیه ها از طریق پوست و کانال در پشت گرفته و پس از آن بازی به توابع مربوطه. درمان فشرده سازی داغ هیچ درد تولید نمی کند، به جای آن، آن را بسیار راحت، درست مثل ماساژ چینی.

این درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه مورد استفاده در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت متفاوت از آنهایی که در بیمارستان های دیگر می باشد. بیماران خارجی پس بیشتر و بیشتر به چین آمده است که سعی کنید چینی درمانی. ما امیدواریم که شما می توانید از مزایای از چینی درمانی به زودی. هر گونه سؤال؟ تماس با ما توسط ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com



:: برچسب‌ها: درمان مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس,


شنبه 17 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه به کنترل سطح قند بالا در نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی یکی از بیماری های کلیوی است، و ناشی از دیابت در دراز مدت و سطح قند بالا و فشار خون بالا از عوامل مهم است که می تواند بیماری را تشدید کنند، پس از آن بسیار مهم است را برای شما به کنترل قند و فشار خون در یک محدوده امن. و این مقاله به طور عمده در روش است که می تواند سطح قند بالا در نفروپاتی دیابتی کنترل هدف، ما امیدواریم که که می توان آن را برای شما مفید است. اگر شما هر گونه سؤال دیگر، شما می توانید پیام زیر را ترک، و ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهد.

رژیم غذایی و درمان: با توجه به تجربه ما، شما می توانید سطح قند بالا در نفروپاتی دیابتی از دو جنبه کنترل.

غذا

در طول زندگی ما، رژیم غذایی نقش تعیین کننده بازی می کند برای حفظ فعالیت های روزانه ما است. اما برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، به دلیل وضعیت بیماری، آنها نیاز به توجه به جزئیات بسیاری را در رژیم غذایی خود را. به طور کلی، برنامه رژیم غذایی برای بیماران به شرح زیر می باشد.

رژیم غذایی کم قند. رژیم غذایی قند بالا علت اصلی سطح قند در خون است، بنابراین حفظ رژیم غذایی کم قند و یا هیچ بسیار مهم است.

جلوگیری از پرخوری. از آنجا که پرخوری می تواند مصرف قند ناخواسته را افزایش دهد. علاوه بر این، پرخوری نیز می تواند به کار بیش از حد بر روی کلیه ها قرار داده است.

از خوردن مواد غذایی که چربی بالا، نمک بالا و حرارت بالا است.

درمان

به جز رژیم غذایی، درمان نیز نقش مهمی در کنترل قند بالا بازی می کند. انسولین معمولا برای بیماران توصیه می شود برای پایین آوردن قند خون بالا است، اما که می تواند بار کلیه و آسیب کلیوی را افزایش دهد. در حالی که، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان طبیعی برای درمان بیماری های کلیوی است. در این روش درمانی با هدف تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. علاوه بر این، ثابت شده است که بی خطر و موثر از تجربه بالینی است.

در نتیجه، combinating رژیم غذایی با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند سطح قند بالا در کنترل و درمان نفروپاتی دیابتی از ریشه. اگر شما علاقه مند در این درمان طبیعی هستند، لطفا با ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com، و ما در اینجا برای شما هم مورچه. بهترین آرزوها!



:: برچسب‌ها: چگونه به کنترل سطح قند بالا در نفروپاتی دیابتی,


شنبه 17 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه برای درمان پروتئینوری در نفریت هپاتیت B مرتبط

پروتئین عمده نشانه های شدید از آسیب در کلیه است. بیماران مبتلا به نفریت هپاتیت مربوط به B اغلب دارای پروتئین بسیار است. آنها و بستگان خود را در مورد شرایط سالم خود نگران هستند و می خواهند برای کاهش این بیماری است. این ضروری است برای درمان پروتئین در نفریت هپاتیت مربوط به B.

نفریت هپاتیت مربوط به B چقدر است؟

این بیماری در سلول های اپیتلیال گلومرولی ناشی از ویروس هپاتیت B است. ویروس هپاتیت B را فعال کنید سیستم ایمنی بدن و باعث آسیب به عملکرد مانع از سلول های اپیتلیال. بنابراین گلومرول می تواند پروتئین فیلتر نیست در نتیجه بسیاری از آنها جریان را در ادرار. پروتئینوری اتفاق می افتد.

چرا نفریت هپاتیت مربوط به B اتفاق می افتد به شما؟

این است دلیل این که شما نقص در سیستم ایمنی بدن شما. هستند بسیاری از duplicable ویروس هپاتیت B هستند که در بدن شما را کنترل نمی وجود دارد. زمانی که ویروس سلول های اپیتلیال گلومرولی شما حمله می کند، آنها می توانند آنتی بادی فعال به شکل پیچیده ایمنی بدن در نتیجه باعث آسیب به عملکرد مانع از اتهامات عنوان شده علیه سلول های پوششی گلومرول. به عنوان نتیجه، نفریت هپاتیت مربوط به B اتفاق می افتد.

کلید درمان نفریت هپاتیت مربوط به B است برای جلوگیری از فیبروز کلیوی ناشی از ویروس هپاتیت B. در حالی که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نقش زیادی در جلوگیری از فیبروز دارد. این کار باعث استفاده از طب سنتی چینی و اجازه دهید آنها را در کلیه نفوذ از طریق دستگاه های پیشرفته. گام اول برای گسترش عروق کلیوی به افزایش پرفیوژن خون کلیه و کل بدن است. سپس این درمان باعث افزایش سوخت و ساز بدن از طریق بهبود میکرو گردش خون و اثبات اکسیژن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیز طول می کشد اثر در آزاد این اختلال ناشی از کمبود اکسیژن و علائم مسمومیت. تنها پس از فیبروز در کلیه مسدود شده است، مجروح سلول های اپیتلیال کلیه شده و سلول های اندوتلیال را می توان تعمیر و گلومرول می تواند پروتئین فیلتر کنید. بنابراین پروتئین را می توان کاهش داد و یا حتی معکوس می شود.

لطفا به ما بپرسید اگر شما هر گونه سوال در مورد پروتئین در نفریت هپاتیت مربوط به B باشد. این لذت ما برای کمک به شما است. شما می توانید با ارسال پست الکترونیکی kidneyfailurecn@hotmail.com



:: برچسب‌ها: چگونه برای درمان پروتئینوری در نفریت هپاتیت B مرتبط,


دو شنبه 12 خرداد 1393
ن : lafee

چرا حباب در ادرار رخ می دهد در بیماری کلیوی ناشی از دیابت

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت معمولا می توانید حباب در ادرار خود را پیدا کنید . آنها ممکن است تعجب چرا حباب اتفاق می افتد ، چه آسیب از آن و نحوه درمان آن است . در حال حاضر ما این مشکلات را برای شما حل کند.

علل

در بیماری کلیوی ناشی از دیابت ، اولین و شایع ترین علامت پروتئین است . این بدان معناست که گلومرول بیمار می تواند پروتئین نیز فیلتر نیست در نتیجه پروتئین بسیار به جریان به ادرار می شود. سپس پروتئین حباب در سطح ادرار شود.

آسیب شناسی اصلی بیماری کلیوی ناشی از دیابت غشای گلومرولی گرفتن ضخیم با سلول های mesangial در حال رشد است . افزایش نفوذ پذیری و پس گلومرول و آنها می توانند پروتئین به صورت عادی فیلتر نیست .

اعلامیه مضرات

از دست دادن پروتئین می تواند باعث hypoproteinemia ، ادم مداوم

و سوء تغذیه . بیماران خستگی و درد بسیار است که می تواند خواب خود را تحت تاثیر قرار دارند . آنها نمی توانند خوب غذا بخورید و به خوبی کار می کنند. برابری زندگی آنها کاهش است .

درمان

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هدف برای تعمیر سلول های مجروح ذاتی کلیه و توابع از طریق بزرگ شدن رگ ، ضد التهاب و انعقاد ، و غیره این یک درمان اصلی ایجاد شده توسط بیمارستان ما و ثابت شده است موثر و مناسب است.

اندازه گیری است به سخت کار کردنداروها و نفوذ آنها را در کلیه ها از طریق ماشین های خاص. پس از آن می تواند عوارض جانبی داروهای خوراکی جلوگیری از .

طب چینی می تواند به گلومرول آسیب دیده به تدریج مختل و سپس توابع گلومرولی را بهبود می بخشد کم کم . هنگامی که filterability گلومرولی بالا می رود ، آنها می توانند فیلتر به خوبی پروتئین و پروتئین را می توان کاهش داد و حتی معکوس می شود.

آیا هر حباب در ادرار شما وجود دارد ؟ آیا شما یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت ؟ اگر پاسخ مثبت است ، لطفا با ما تماس بگیرید آنلاین و یا از طریق پست الکترونیکی . kidneyfailure@hotmail.com خواهیم برای شما باشد.



:: برچسب‌ها: چرا حباب در ادرار رخ می دهد در بیماری کلیوی ناشی از دیابت,


یک شنبه 11 خرداد 1393
ن : lafee

چرا من احساس خستگی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

زمانی که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به مرحله 4 آمده است ، آنها بسیاری از نشانه های به خصوص خستگی داشته باشد. این به این معنی آسیب شدید کلیوی است. آنها ممکن است بپرسید: چرا احساس خستگی I ؟ چگونه می توان با آن انجام دهید؟ اجازه دهید جواب را پیدا کنید:

ما می دانیم که مرحله 4 بیماری مزمن کلیه یک فاز جدی است. می تواند عوارض بسیاری از جمله پروتئین ، کم خونی ، فشار خون بالا و حتی بیماری های قلبی و عروقی وجود دارد. این عوارض می تواند مردم را تحت تاثیر قرار دهد که احساس خستگی .

پروتئینوری

پروتئینوری به معنی پروتئین بسیار است جریان از بدن از طریق ادرار می شود. به عنوان پروتئین های ایجاد شده تا بسیاری از مسائل مربوط به بدن ما مثل مغز و ماهیچه و می تواند انرژی و تغذیه برای بدن ما فراهم می کند ، بسیار حیاتی است به حفظ عملکرد فیزیکی است. بنابراین، هنگامی که پروتئین توده می رود ، بدن قدرت کافی برای کار به طور معمول می کنید ، مردم به راحتی احساس می خواهد خستگی بعد از آن .

کم خونی

بیشتر بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه کم خونی . کم خونی کاهش گلبول های قرمز خون است. قرمز خون می تواند اکسیژن را به همه اندام ها و مسائل در بدن انتقال . بنابراین از دست رفته از سلول های قرمز می تواند هیپوکسی شود. بیماران انرژی و زنده دلی کمتر به این ترتیب می تواند خستگی داشته باشد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی یک درمان ابتکاری است که مانده صاف داروها و نفوذ آنها را در کلیه ها توسط ماشین آلات می باشد. این عوارض جانبی بیماری های دهان و آن را بسیار مناسب است.

در این روش درمانی می تواند سلول های کلیوی ذاتی آسیب دیده و توابع با بزرگ عروق ، جلوگیری از التهاب و انعقاد و غیره بازگرداند. پس از سلولهای مجروح و عملکرد کلیه ها تعمیر ، گلومرول می تواند به طور معمول کار برای فیلتر کردن سلول های قرمز خون و پروتئین از جریان ادرار. بنابراین پروتئین ادرار و خون می تواند بهبود یافته ، بیماران خستگی را احساس نمی کنم.

رژیم غذایی برای خستگی

مواد غذایی که حاوی مواد غذایی بسیار مورد نیاز است . به عنوان مثال غلات، میوه و سبزیجات . بالا فسفر و patassuim بالا مواد غذایی مانند پیاز، کدو ، بادمجان محدود است.

بیماران باید مصرف پروتئین در مقدار سمت راست نگه دارید. سطح مناسب 0.8g/day است . پروتئین با کیفیت بالا است مانند سفیده تخم مرغ ، شیر و گوشت بدون چربی پیشنهاد شده است.

در حال حاضر ما دلایل خستگی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و درمان آن را می دانم . اگر می خواهید اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل kidneyfailure@hotmail.com . ما در اینجا به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: چرا من احساس خستگی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه,


یک شنبه 11 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه برای درمان Hypoproteinemia در سندرم نفروتیک

Hypoproteinemia می تواند ادم شدید در سراسر بدن می شود. بیماران مبتلا به ناراحتی و ناخوشایند احساس می کند حتی آنها تمایلی به دیدن مردم است. این اثر زندگی و کار خود را بد . بنابراین مهم است بدانید که چگونه برای درمان hypoproteinemia در سندرم نفروتیک .

علت

در سندرم نفروتیک، افزایش نفوذپذیری گلومرولی تا گلومرول می تواند پروتئین از بیرون رفتن جلوگیری نمی کند. پروتئین جریان را در ادرار باعث می شود کبد به شکل و توبول های کلیوی به حل و فصل آلبومین است. زمانی که کبد می تواند آلبومین به اندازه کافی برای غلبه بر از دست دادن و حل و فصل ایجاد نمی کند، hypoproteinemia اتفاق خواهد افتاد.

نشانه ها

پروتئین به بدن ما بسیار مهم است، وقتی از دست دادن پروتئین وجود دارد، بدن را کاهش می دهد.

به عنوان پروتئین می تواند تغذیه و اکسیژن را به اندام ما حمل و نقل و تشکیل آنتی بادی ، بیماران مبتلا به hypoproteinemia می تواند کمبود عناصر داشته باشد.

پروتئین همچنین می تواند آنتی بادی ایجاد و تقویت ایمنی برای مقاومت در برابر التهاب . بنابراین بیماران به راحتی می تواند التهاب و ایمنی درجه پایین داشته باشد.

سایر علائم شایع عبارتند از بیماریهای غدد درون ریز و انعقاد ، و غیره

درمان

مکمل های پروتئین

هنگامی که بیماران بیش از حد پروتئین از دست بدهند، برای تامین پروتئین به آنها لازم است . دو راه مکمل وجود دارد : خوردن بیشتر مواد غذایی پروتئین با کیفیت بالا و انتقال پروتئین . اما این را باید در یک سطح معینی کنترل شوند، زیرا پروتئین بیش از حد خواهد بار به کلیه آورد . مقدار مناسب وزن 0.8-1.0/kg / روز است .

ایمن درمانی

سلول های بنیادی درمان است که با هدف تعمیر سیستم ایمنی بدن است . در این روش درمانی دارای شش مرحله ، آنها عبارتند از: ماندگار ، مسدود کردن ، ارزیابی ، تنظیم ، حفظ و پاکسازی . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد سلول های بنیادی ، لطفا اینجا را کلیک کنید. ایمن درمانی

هنگامی که ایمنی را بهبود می بخشد ، گلومرول می تواند عملکرد طبیعی برای فیلتر کردن پروتئین از جریان . بنابراین hypoproteinemia برطرف خواهد شد .

اگر شما علاقه مند در این مقاله ، لطفا با ما درخواست شود . شما می توانید دکتر آنلاین بپرسید و یا یک پیام زیر را ترک کنند.



:: برچسب‌ها: چگونه برای درمان Hypoproteinemia در سندرم نفروتیک,


شنبه 10 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه به تشخیص و درمان نفروپاتی IgA

وقتی که شما ادرار خون پس از گرفتن عفونت تنفسی فوقانی و با کمر درد یا تب با درجه پایین را تکرار کرده است ، شما احتمالا نفروپاتی IgA نداشتند. شما باید به بیمارستان بروید و انجام برخی از آزمون .

تشخیص

نفروپاتی IgA در شایع ترین بیماری های گلومرولی اولیه است. این اشاره به رسوب IgA در مزانتر گلومرولی .

ادرار خون بعد از عفونت تنفسی فوقانی 1 - 3days به نظر می رسد . آن را برای چند ساعت یا چند روز و پس از آن به هماچوری میکروسکوپی را تغییر دهید. بیماران ممکن است دل درد ، کمر درد ، درد عضلانی و تب با درجه پایین داشته باشد. همچنین برخی از بیماران ممکن است پروتئینوری بدون علامت و یا هماچوری میکروسکوپی دریافت کنید. در حالی که افراد در سطح شدید می تواند ادم و فشار خون بالا داشته باشد.

اگر شما به عنوان نفروپاتی IgA را تشخیص داده ، نگران نباشید . شما می توانید آن را با درمان های مناسب درمان .

درمان

از آنجا که نفروپاتی IgA به یک بیماری اولیه به دلیل نقص در سیستم ایمنی بدن مردم است ، مهم است که برای افزایش ایمنی بیمار .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در این روش درمانی از طریق وسایل خاص نفوذ دارو تراش به کلیه بیمار است. مکانیسم است برای تعمیر سلول های آسیب دیده ذاتی و عملکرد کلیه با بزرگ عروق ، مقاومت در برابر التهاب و انعقاد و دیگر اقدامات . این کوتاه را برای مسدود کردن ، تعمیر و بازسازی شده است. این هیچ عارضه جانبی از دهان .

با داروهای موثر نفوذ به کلیه، عروق بزرگ خواهد شد . طب چینی همچنین می توانید IgA را به تدریج کاهش دهد. بنابراین غلظت IgA می تواند از کلیه ها دفع به راحتی.

طب چینی نفوذ پذیری از mensentery را افزایش می دهد و می تواند تفاوت فشار را تشکیل می دهند . بنابراین غلظت IgA خواهد شد از کلیه بروید.

در این روش درمانی می تواند ایمنی بدن خود را با تعمیر مسائل زخمی از کلیه را افزایش دهد. به عنوان ایمنی بالا می رود ،

نفروپاتی IgA را کاهش خواهد شد .

رژیم غذایی و سبک زندگی

بیماران باید استراحت کافی داشته باشند و اجتناب از ورزش میده. در حالی که بیماری ثابت می شود، لازم است به انجام تمرینات مناسب.

آنها همچنین باید بهترینها خود را برای جلوگیری از گرفتن سرد است. هنگامی که هر گونه عفونت وجود دارد ، آنها باید آنتی بیوتیک موثر را برای کنترل عفونت در اسرع وقت .

به بیماران توصیه به رژیم غذایی سبک و سبزیجات و میوه جات بیشتر. آنها نیاز به مواد غذایی پروتئین با کیفیت بالا ، بیش از حد. آنها ممنوع است به خوردن تند، چربی ، همه چیز شیرین و مواد غذایی ترشی . الکل ممنوع است، بیش از حد.

kidneyfailure@hotmail.com : اگر شما این علائم فوق و هر گونه سوال ، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل است



:: برچسب‌ها: چگونه به تشخیص و درمان نفروپاتی IgA,


پنج شنبه 8 خرداد 1393
ن : lafee

چه باید بکنم اگر من کلیه ادم در بیماری های کلیه

چه باید بکنم اگر من کلیه ادم در بیماری های کلیه

ادم کلیه علائم شایع در بیماری های کلیوی است . امروز ، ما می خواهیم به معرفی برخی از روش های برای از بین بردن نشانه ، ما امیدواریم که آن را می تواند به شما کمک کند.

پایه ادم کلیه

ادم کلیوی اشاره به ادم در صورت رخ می دهد ، چشم ها، پاها ، مچ پا، پا و یا حتی کل بدن ، آن است که توسط کلیه های آسیب دیده ایجاد می شود. وقتی کلیه ها آسیب می بینند، آنها می توانند پروتئین فیلتر نمی کند ، در این مورد ، احتباس آب و از دست دادن پروتئین رخ خواهد داد. بنابراین، ادم به نظر می رسد .

به طور کلی، اگر آسیب کلیوی شدید نیست، بیماران می توانند ناراحتی های آشکار را تجربه نمی کنند . با این حال، در زمانی که بیمار در حال حاضر نشانه های قابل توجه ، به این معنی آسیب کلیوی بسیار شدید تبدیل شده است . اگر بیمار به درمان صحیح را دریافت نمی کند، آسیب های کلیوی را به نارسایی کلیه ایجاد می شود، افزایش می دهد که درد بزرگ و زندگی بیمار را به شدت تهدید می شود.

با این حال، بیماران باید امید را با زندگی از دست دادن نیست ، از آنجا که در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، اصلی پالایش راه خون ما می تواند ادم کلیوی به طور موثر درمان . راه منحصر به فرد نه تنها می تواند مواد میکرو مولکول ، مانند ، کراتینین ، BUN از بدن ، بلکه برخی از مولکول متوسط ​​و یا حتی امور ابر مولکول ها نیز می تواند خارج از بدن تخلیه می شود حذف شده است. علاوه بر این، در طول دوره ، برخی از خون تازه ، مواد مغذی ضروری نیز می تواند به بیماران اضافه می شود خون به جلب رضایت بیماران نیاز . اگر شما می خواهید به یادگیری اطلاعات بیشتر از درمان ، ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی دیگر از روش های طبیعی و بدون عوارض جانبی است . پزشکی فعال است که از گیاهان طبیعی خلاصه ، پس از آن ، با هدایت از تجهیزات پیشرفته ، دارو موثر می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. با مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی ، ترمیم بافت ها و سلول های کلیه آسیب دیده ، بازسازی ساختار طبیعی کلیه ها، کلیه قادر به انجام عملکرد آن به طور معمول. تا زمانی که عملکرد کلیه افزایش یافته است ، ادم کلیوی را می توان از ریشه ، رها شوند.



:: برچسب‌ها: چه باید بکنم اگر من کلیه ادم در بیماری های کلیه,


پنج شنبه 8 خرداد 1393
ن : lafee

سطح کراتینین بالا در نفروپاتی فشار خون : چگونه به اجتناب از دیالیز

سطح کراتینین بالا در نفروپاتی فشار خون : چگونه به اجتناب از دیالیز

بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون همواره با سطح کراتینین بالا است، که یک علامت خطرناک مشکل. سپس، چگونه برای جلوگیری از دیالیز با علامت ؟

چرا بیماران مبتلا به ترس از دیالیز ؟

به صداقت، دیالیز درمان اورژانسی ، می تواند جایگزین کلیه ها به ترشح سم ، کراتینین و مواد اضافی در بدن به طور موثر. تا حدی که واقعا می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد. با این حال، دیالیز طولانی مدت خواهد شد که کلیه ها از دست دادن تمام عملکرد کلیه در نهایت . هنگامی که دیالیز متوقف شده است ، وضعیت بیماریرا تبدیل به جدی تر و علائم مربوطه و عوارض افزوده خواهد شد، علاوه بر این، دیالیز خود را خستگی برخی، بیماران نیاز به انجام دیالیز برای 3-5 بار در هفته . علاوه بر این، هزینه گران است، و آن را به ارمغان می آورد درد بزرگ به بیماران در هر دو جسمی و روانی .

خوب، چگونه می توانید از دیالیز خلاص شوید ؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، درمان ما می تواند عملکرد کلیه را از ریشه بهبود می بخشد ، بنابراین ، ممکن است برای جلوگیری از دیالیز و بهبود کیفیت زندگی است. فشرده سازی درمانی داغنوآوری از طب سنتی چینی ( TCM ) است ، پس از آن ، با کمک دستگاه اسمز ، دارو را در هم شکسته را می توان به acupoints Shenshu نفوذ خارجی . با بازگرداندن اصلی چی، گرم شدن و باز کردن کانالهای انرژی ، بهبود گردش خون را در تمام بدن . آسیب کلیوی را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است.

در حال حاضر ، ما بیش از 600 بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا از 64 کشور درمان می شود. با توجه به اثرات درمان فراوان، در حال حاضر ، بیماران خارجی بیشتر و بیشتر در حال آمدن به چین برای راه موثر است. برای اطلاعات بیشتر از درمان ، ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com .

علاوه بر این، یک رژیم غذایی صحیح نیز می تواند کمک به کاهش سطوح بالای کراتینین ، مانند ، کم چربی، کم پروتئین و کم نمک . بیماران نیز باید با توجه به غذاهایی که غنی از فسفر و عناصر پتاسیم می پرداخت .



:: برچسب‌ها: سطح کراتینین بالا در نفروپاتی فشار خون : چگونه به اجتناب از دیالیز,


پنج شنبه 8 خرداد 1393
ن : lafee

من + + + + پروتئین در نمونه ادرار من ، چه باید بکنم

من + + + + پروتئین در نمونه ادرار من ، چه باید بکنم

دیروز، شخص از من پرسید که "من + + + + پروتئین در نمونه ادرار من، چه باید بکنم ؟ " در واقع، مقدار کمی از پروتئین در ادرار بعد از ورزش طبیعی است، به ویژه در نسل جوان. اما + + + + پروتئین در ادرار می تواند یک نگرانی .

هنگامی که مقدار پروتئین بیش از نرمال است که به نام پروتئین است . در حالی که ، بسیاری از عوامل هستند که می تواند پروتئین های موقت ، مانند تب بالا، ورزش شدید و یا استرس ، کم آبی ، و غیره اما + + + + پروتئین در ادرار شود وجود دارد معمولا بدان معنی است که شما را از بیماری های کلیوی و یا برخی از بیماری جدی دیگر رنج می برند. در این زمان، شما نیاز به انجام کامل معاینه تا تعیین کند که کدام نوع از این بیماری می باشد.

هنگامی که شما مطمئن شوید که شما را از بیماری کلیوی رنج می برند ، شما نیاز به درمان به موقع . از آنجا که + + + + پروتئین در ادرار معمولا نشان می دهد که غشای glomerularbasement خود را به شدت آسیب دیده است و GFR خود را به طور جدی کاهش می یابد. بنابراین، مقدار زیادی پروتئین می تواند از گلومرول ها و شکل پروتئین نشت . علاوه بر این، روش ریشه از بین بردن پروتئین های ترمیم کلیه آسیب دیده و بهبود GFR .

مطالعات بالینی نشان می دهد که در مقایسه با داروهای غربی، طب سنتی چینی مزایای خاص در درمان بیماری های کلیه و از بین بردن پروتئین .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ایجاد شده ، و بر اساس طب سنتی چینی ( TCM ) . در این روش درمانی مختلف از TCM است، اما موثر تر از TCM است . این در تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد و اهانت آمیز فیبروز کلیوی هدف . همه از روند این درمان است که به سادگی به عنوان بلوک + تعمیر شناخته شده + بازسازی . بلوک بدان معنی است که میکرو چینی پزشکی می تواند پیشرفت فیبروز کلیوی را مسدود کند. تعمیر اشاره دارد که می تواند به کلیه آسیب دیده را ترمیم . بازسازی است که می تواند ساختار اصلی کلیه بازسازی .

بنابراین ، اگر شما + + + + پروتئین در ادرار ، نترس . مثبت باشد و یک درمان مناسب . اگر شما علاقه مند به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد ، لطفا پیام زیر را ترک و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. بهترین آرزوها !



:: برچسب‌ها: من + + + + پروتئین در نمونه ادرار من ، چه باید بکنم,


پنج شنبه 8 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه برای درمان ادرار خون در مزانژال پرولیفراتیو گلومرولونفریت

بیماران در گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال را می توان با ادرار خون می ترسم. آنها در مورد وضعیت آنها از بیماری با نگرانی و تعجب می کنم که آیا می توان آن را درمان کرد. ما می توانیم ادرار خون در گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال هر چند درمان های اصلی ما را درمان کنند.

اول اجازه دهید به دلیل این بیماری یاد بگیرند. مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو به معنی تکثیر سلول های mesangial و ماتریس مزانژال . در عین حال از کاهش خود را در ایمنی ، آنتی ژن های عفونت یا ویروس سپرده ها در حلقه های مویرگی گلومرولی و مزانتر . این باعث آسیب سیستم ایمنی به سلول های mesangial مویرگی . سپس آنها را تابع مانع از دست بدهند تا خون می تواند در ادرار جریان است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

تاکید درمان ما این است که ترمیم سلول های آسیب دیده مزانژال . این ریشه برای درمان ادرار خون در گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال است .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سلول های آسیب دیده کلیه و مسائل توسط چهار مرحله تعمیر.

1.Enlarging عروق

برای بهبود وضعیت گردش خون و ارائه خون و اکسیژن بیشتری را به تمام سلول های تا که به ارائه یک محیط مفید برای سلول های mesengial برای بازگرداندن.

التهاب 2.Resisting

این است که کاهش نفوذ سلول در التهاب و جلوگیری از آسیب بیشتر از سلول های mesengial .

3 . ضد انجماد

همراه در التهاب افزایش می دهد بنابراین ویسکوزیته خون بالا می رود. این به شکل میکرو ترومبوز در خون مویرگی . ضد انجماد ، فشار از لخته آزاد و پس از آن در پایه ریزی سلول های mesengial برای تعمیر .

4 . تحقیر آمیز

برای کاهش میکرو ترومبوز در عروق ، سلول ها در التهاب، کمپلکسهای ایمنی و غیره. این کمک به آنها را از بدن دفع . ما می تواند مطمئن باشد که تا زمانی که این تعمیر در سلول های mesangial آسیب دیده وجود دارد ، بیماری می تواند منتشر شد. بنابراین ادرار خون ناپدید خواهند شد.

اگر شما از ادرار خون در مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو و می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتری در مورد درمان و بیمارستان ما، لطفا با پزشکان آنلاین ما و یا پیام زیر را ترک کنند.



:: برچسب‌ها: چگونه برای درمان ادرار خون در مزانژال پرولیفراتیو گلومرولونفریت,


یک شنبه 4 خرداد 1393
ن : lafee

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون ادم : آیا می توانم هندوانه I خوردن

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون ادم : آیا می توانم هندوانه I خوردن

به عنوان دلیل تابستان می آید ، هندوانه بیشتر و بیشتر محبوب است. همانطور که همه ما می دانیم، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با ادم امکان پذیر نیست به غذا خوردن هندوانه، در حالی که برای مرحله 4 نارسایی کلیه بدون ادم ، می تواند آنها هندوانه می خورند؟

هر چند هندوانه حاوی ویتامین های غنی، همچنین محصولات مدر خوب است، اما این میوه سرشار از پتاسیم است . در حالی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی توصیه می شود محدود کردن مصرف پتاسیم ، چرا که کلیه نرمال عملکرد حفظ تعادل پتاسیم در بدن ما است. هنگامی که کلیه ها آسیب دیده است، آن را نمی توان به طور معمول کار می کنند، بنابراین برخی از مواد معدنی در بدن ، و همچنین پتاسیم انباشته خواهد شد. اما اگر سطح پتاسیم در بدن ما بیش از حد بالا است ، می تواند افزایش پتاسیم است که به عنوان غلظت پتاسیم سرم بیشتر از حدود 3.5 5.5mEq / L در بزرگسالان تعریف شود. هنگامی که سطح پتاسیم بالاتر از 7mEq / L ، که می تواند بیماری سیستم عصبی است . چه بدتر است، اگر سطح پتاسیم بیش از 8.5mEq / L ، که می تواند به فلج تنفسی یا ایست قلبی منجر شود و به سرعت می تواند کشنده باشد. بنابراین، بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه می تواند هندوانه بخورند.

است یک نقطه وجود دارد ، هندوانه سرشار از آب است که حساب برای 91 درصد از وزن کل است . اگر چه شما در مرحله 4 نارسایی کلیه بدون ادم می باشد ، کلیه ها به شدت آسیب دیده است، و آن را از دست می دهد عملکرد تعادل آب ، در نتیجه خوردن هندوانه است به احتمال زیاد منجر به احتباس آب . به نظر از این ، آن را نیز مجاز به خوردن هندوانه برای بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه .

در نتیجه، بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه بدون ادم می تواند هندوانه خوردن، در غیر این صورت ، می تواند بیماری شما را تشدید کنند و حتی زندگی شما را تهدید می کند. علاوه بر این، به منظور زندگی بهتر ، بهتر است درمان های موثر را دریافت کرده بود. در اینجا شما توصیه می کنیم برخی از درمان های طبیعی درمان نارسایی کلیه ، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ، تصفیه خون ، سلول های بنیادی و غیره. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ها ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال، و ما شما را به جزئیات این معرفی .



:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون ادم : آیا می توانم هندوانه I خوردن,


یک شنبه 4 خرداد 1393
ن : lafee

آیا امیدی برای من در نارسایی کلیه وجود دارد به جز برای دیالیز

آیا امیدی برای من در نارسایی کلیه وجود دارد به جز برای دیالیز

نارسایی کلیه بسیار خطرناک است ، در حال حاضر ، شایعترین درمان دیالیز است، بنابراین ، یک امید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد به جز دیالیز ؟

در نارسایی کلیه، تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داده است . همانطور که همه ما می دانیم ، کلیه یکی از اندام های مهم بدن ما است ، در نتیجه ، یک بار عملکرد کلیه از دست داده ، بیماران ممکن است ناراحتی، مانند ، خارش پوست ، ادم آشکار ، فشار خون بالا ، خستگی و غیره احساس . چرا که کلیه ها شکست خورده نمی تواند به درستی کار می کنند و زباله های عظیم، سم نمی تواند خارج از بدن تخلیه می شود.

برای برخی از درجات ، دیالیز می تواند جایگزین کلیه ها برای حذف مواد ناخواسته کنید. در واقع، دیالیز فقط یک نجات دهنده زندگی در زمان کوتاه است، چرا که عملکرد کلیه می تواند از ریشه نمی شود بهبود یافته است. دیالیز طولانی مدت خواهد ضعف، احساس خستگی شود و یا حتی منجر به تهوع و استفراغ . بدتر از آن، یک بار دیالیز متوقف شده است ، وضعیت بیماریرا تبدیل به جدی تر ، از سم هنوز هم نمی تواند از بدن خارج شوند.

بنابراین ، وجود دارد امید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به جز دیالیز ؟

خوشبختانه، در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، تصفیه خون می تواند عملکرد کلیه با درمان خون بازگرداند. از آنجا که گردش خون می تواند اکسیژن را برای ارگان های مختلف از جمله کلیه ها ادامه می دهند. بنابراین، علت کاهش عملکرد کلیه به خون آلوده است . در تصفیه خون ، نه تنها مواد micromolecule ، مانند ، کراتینین ، BUN را می توان از بدن تخلیه می شود ، بلکه مولکول وسط خاص، و یا حتی امور ابر مولکول ها نیز می تواند از خون خارج شود. تا زمانی که عناصر سمی و مضر را می توان پاک ، صدمه به کلیه ها به علت هیپوکسی و ایسکمی رخ می دهد. به این ترتیب، آن امیدوار است به منظور بهبود کیفیت زندگی به جز دیالیز .

اگر شما هنوز هم توسط پریشان است، ناراحت که آیا امیدی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی وجود دارد به جز دیالیز، تماس با ما با ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com و یا زیر ترک یک پیام ، به یاد داشته باشید شما به تنهایی با این بیماری نیست، کارشناسان ما همیشه در اینجا به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: آیا امیدی برای من در نارسایی کلیه وجود دارد به جز برای دیالیز,


شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه خارش پوست رخ می دهد در کیست کلیه

چگونه خارش پوست رخ می دهد در کیست کلیه

خارش پوست علائم شایع کیست کلیوی است ، می تواند باعث اضطراب ، تحریک پذیری، حتی کیفیت زندگی تاثیر می گذارد. بنابراین، چگونه خارش پوست رخ می دهد ؟ من را دنبال کنید ، ما به شما پاسخ خواهد داد.

1 . معمولا، وقتی که کیست های کلیوی توسعه به نارسایی کلیه، مواد زائد و سموم فقط از بدن دیالیز حذف خواهند شد. و دیالیز می تواند سطح فسفر بالا باعث راحتی، افزایش عنصر فسفر خواهد به خارش پوست شود.

2 . علاوه بر این، در طول دیالیز، مواد مغذی بسیار با خون از دست خواهد داد ، باعث می شود که بدن نمی تواند به اندازه کافی نفت به مرطوب نگه پوست تولید نمی کند ، بنابراین خارش پوست به نظر می رسد .

چگونه برای جلوگیری از خارش پوست ؟

به طور کلی، کلاسور فسفات می تواند به وسواس از خارش پوست که در درجه کاهش دهد.

علاوه بر این، بیماران می توانند کرم های به نگه داشتن پوست هر روز مرطوب اعمال می شود.

به علاوه، مصرف برخی آنتی هیستامین ها نیز مفید است .

با این حال، همه این می تواند خارش پوست به طور کامل جلوگیری نمی کند. از آنجا که خارش پوست یکی از عوارض جانبی دیالیز است ، بنابراین به منظور جلوگیری از خارش پوست ، جلوگیری از دیالیز برای بیمار لازم است . و چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به کیست های کلیوی ؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت می تواند دیالیز اجتناب کنند. از آنجا که داروهای موثر در درمان شامل ده ها نوع از داروهای گیاهی . با کمک دستگاه اسمز ، داروهای درهم شکست را می توان به ضایعات نفوذ به طور مستقیم و به طور موثر.

در عین حال، دارو می تواند ترشح مایع کیستیک مهار ، کوچک شدن کیست ها و بهبود گردش خون از تمام بدن ، پس از آن می تواند عملکرد کلیه از ریشه را افزایش دهد. هنگامی که عملکرد کلیه افزایش یافته است ، بیماران مبتلا به کیست های کلیوی خواهد دیالیز نیاز ندارد. اگر بیماران مبتلا به کیست های کلیوی می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر ، خارش پوست اتفاق نخواهد افتاد. هر گونه شک و تردید ؟ اگر چنین است، با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com .

علاوه بر این، بیماران مبتلا به خارش پوست باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشد. اجتناب از غذاهای تند، سرد، و غیره ، چرا که این مواد غذایی ممکن است تحریک به پوست شود ، تشدید درجه خارش .



:: برچسب‌ها: چگونه خارش پوست رخ می دهد در کیست کلیه,


شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

یک روش طبیعی برای کاهش فشار خون بالا در نفروپاتی فشار خون وجود دارد

یک روش طبیعی برای کاهش فشار خون بالا در نفروپاتی فشار خون وجود دارد

به طور کلی، فشار خون بالا علت منجر به نفروپاتی فشار خون است . سپس ، چگونه برای از بین بردن فشار خون بالا به طور طبیعی ؟

فشار خون بالا یک بیماری شایع است ، آن است که یک بیماری آسان به درمان نیست. اگر بیماران دارای فشار خون بالا برای بیش از 5 سال ، ممکن است منجر به نفروپاتی فشار خون بالا . آسیب کلیوی ناشی از فشار خون بالا بسیار شدید است ، بیماران پروتئینوری ، سطح کراتینین بالا، ادم و دیگر نشانه های مربوط به تجربه می کنند. اگر بد کنترل شده ، این بیماری را به نارسایی کلیه ، که یکی از بیماری های خطرناک است که می تواند منجر به مرگ شود توسعه .

معمولا، درمان معمول برای فشار خون بالا است ACEI و ARB ، در بیشتر موارد، پزشکان ترکیب مسهل برای جلوگیری از عوارض جانبی . با این حال، حتی اگر ، اگر بیماران داروها برای مدت طولانی ، آن را به وضعیت جسمی مفید نیست ، از آن آسان است را به یک سری از عوارض .

پس از آن است ، وجود دارد یک راه طبیعی برای از بین بردن فشار خون بالا و بهبود کیفیت زندگی ؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، روش جدید ما به نام داغ فشرده درمان می تواند فشار خون بالا با بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. راه مشخص است خارج استفاده می شود و بر اساس گیاهان سنتی . و در عین حال، آن را می سازد استفاده کامل از فن آوری و تجهیزات مدرن است. در طول این دوره، با کمک دستگاه اسمز ، دارو را فعال می توان به acupoints Shenshu نفوذ به طور مستقیم، با گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب، ضد انعقاد، تجزیه کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از تشکیل ترومبوز، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته از ریشه . هنگامی که عملکرد کلیه افزایش یافته است ، فشار خون بالا را می توان به طور موثر ، رها شوند.

علاوه بر این، با توجه به تمام طب است از طبیعت ، می تواند هر گونه عوارض جانبی به فشار خون بالا به بدن بیماران مبتلا به نفروپاتی ' ایجاد نمی کند. بنابراین، آن راایمن، موثر ، راه طبیعی است که می تواند فشار خون بالا را از ریشه درمان است .



:: برچسب‌ها: یک روش طبیعی برای کاهش فشار خون بالا در نفروپاتی فشار خون وجود دارد,


شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

آیا امیدی برای من در نارسایی کلیه وجود دارد به جز برای دیالیز

آیا امیدی برای من در نارسایی کلیه وجود دارد به جز برای دیالیز

نارسایی کلیه بسیار خطرناک است ، در حال حاضر ، شایعترین درمان دیالیز است، بنابراین ، یک امید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد به جز دیالیز ؟

در نارسایی کلیه، تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داده است . همانطور که همه ما می دانیم ، کلیه یکی از اندام های مهم بدن ما است ، در نتیجه ، یک بار عملکرد کلیه از دست داده ، بیماران ممکن است ناراحتی، مانند ، خارش پوست ، ادم آشکار ، فشار خون بالا ، خستگی و غیره احساس . چرا که کلیه ها شکست خورده نمی تواند به درستی کار می کنند و زباله های عظیم، سم نمی تواند خارج از بدن تخلیه می شود.

برای برخی از درجات ، دیالیز می تواند جایگزین کلیه ها برای حذف مواد ناخواسته کنید. در واقع، دیالیز فقط یک نجات دهنده زندگی در زمان کوتاه است، چرا که عملکرد کلیه می تواند از ریشه نمی شود بهبود یافته است. دیالیز طولانی مدت خواهد ضعف، احساس خستگی شود و یا حتی منجر به تهوع و استفراغ . بدتر از آن، یک بار دیالیز متوقف شده است ، وضعیت بیماریرا تبدیل به جدی تر ، از سم هنوز هم نمی تواند از بدن خارج شوند.

بنابراین ، وجود دارد امید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به جز دیالیز ؟

خوشبختانه، در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، تصفیه خون می تواند عملکرد کلیه با درمان خون بازگرداند. از آنجا که گردش خون می تواند اکسیژن را برای ارگان های مختلف از جمله کلیه ها ادامه می دهند. بنابراین، علت کاهش عملکرد کلیه به خون آلوده است . در تصفیه خون ، نه تنها مواد micromolecule ، مانند ، کراتینین ، BUN را می توان از بدن تخلیه می شود ، بلکه مولکول وسط خاص، و یا حتی امور ابر مولکول ها نیز می تواند از خون خارج شود. تا زمانی که عناصر سمی و مضر را می توان پاک ، صدمه به کلیه ها به علت هیپوکسی و ایسکمی رخ می دهد. به این ترتیب، آن امیدوار است به منظور بهبود کیفیت زندگی به جز دیالیز .



:: برچسب‌ها: آیا امیدی برای من در نارسایی کلیه وجود دارد به جز برای دیالیز,


شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

چه خطر افزایش کراتینین در بدن است

چه خطر افزایش کراتینین در بدن است

در به طور معمول ، سطح کراتینین بالا است نشان دادن یک تابع کاهش کلیه، که بدان معنی است که در کل می تواند سموم و مواد زائد از بدن ترشح می شود به طور کامل و می تواند به بدن آسیب برساند. پس چه خطر افزایش کراتینین در بدن است ؟

اول، اختلالات سوخت و ساز . کراتینین بالا می تواند به برخی از علائم مانند هیپوناترمی منجر شود.

دوم، خون خود را تغییر دهید. از جمله کم خونی کلیوی .

سوم، اشکال آب . شامل برای افزایش مقدار از شب ادرار ، خستگی و ادم هر بدن، فشار خون بالا، ادم ریوی ، نارسایی قلبی، و غیره .

چهارم، بیماریهای استخوانی کلیوی . برخی بیماران با Allkryaytanin بالا درد استخوان، درد می آید بیماران .

علاوه بر این، برخی از بیماران تهوع یا استفراغ ، عفونت ، و غیره با تجربه، می تواند به کراتینین بالا آنها منجر شود. و روشن است که افزایش کراتینین Alahtar برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است ، بیماران باید Iejaw کراتینین بالا باشد. اگر بیماری کلیوی بیمار و دست کراتینین بالا ، شما می خواهید به آنها رسیدگی شود ، شما می توانید از روش زیر درمان را امتحان کنید ، ممکن است به شما کمک کند.

نرم افزار داغ درمان .

بسیاری از بیماران شناخته شده طب سنتی چینی ، و برنامه درمان گرم نمی دانند. و روش درمان جدید در سال های اخیر، داروهای چینی و گیاهان دقیقه است. و بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند وسوسه انگیز ، و این روش می تواند منجر به عوارض شوند . اگر بیمار هستید و بیماری کلیه دارند کراتینین بالا و متخصص ما نشان می دهد که شما می توانید این روش درمان را امتحان کنید. این روش درمان آسان است، اما Mufaulh خوب، یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه بسیار استفاده می شود . و روش درمان خارجی است ، بدن و دستگاه گوارش صدمه نمی زند ، آن را به برخی از عوارض، مانند استفراغ یا تهوع منجر نمی شود. E

آخرین چاره ، دوست عزیز من، من امیدوارم که Zatstvad از مقاله ، و من می خواهید که درمان این بیماری است. و می خواهم که از روش درمان، شما می توانید E- Aloktroyn ما در هر زمان ارسال، شکی نیست که دکتر می تواند به شما کمک کند وجود دارد. خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: چه خطر افزایش کراتینین در بدن است,


شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

داروها برای درمان کراتینین بالا

داروها برای درمان کراتینین بالا
 
 بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بسیاری از علائم مانند کراتینین بالا . بیماران به کاهش نسبت کراتینین Vered ، پس از آن بیماران می تواند Akhvdo مواد مخدر نسبت کراتینین ؟

برخی از بیماران را انتخاب کنید برای درمان مواد مخدر کراتینین بالا ، بیماران فکر می کردم که این داروها نسبت کراتینین کمتر Tatnh و فکر می کند مواد مخدر را ساده و راحت است. از آنجا که بعضی از بیماران نمی خواهید قبول درد، مانند درد ناشی از دیالیز یا پیوند کلیه .

. در واقع، برخی از داروها می تواند به عنوان آنجا که می کاهش نسبت کراتینین . و این داروها کمک به بیماران برای دفع مواد زائد و سموم و رفع التهاب ، اما آن را به یک تابع Alganbeh . و می تواند به عوارض بسیاری از جمله استفراغ و یا Allgthian منجر شود. و این عوارض بر سلامت . و دلیل آن است که دو طرفه ، می تواند بیمار به درمان کمک می کند ، در عین حال ، آن را نیز برای بدن مضر . بیماران باید در روش کراتینین بالا از درمان که اثر آخرت انتخاب با آنان است . و بیماران را می توان Egerbualaj سنتی چینی پزشکی.

به عنوان مثال، سوزن چینی. و بیماران می توانند آن را به افزایش کراتینین استفاده کنید. و چون آن را کمک می کند تا بیمار به دفع کراتینین بالا از زباله است و با داروهای پزشکی متصل شده ، نسبت کراتینین Vijvd امکان پذیر است. و او هیچ درد . و دارای سابقه طولانی است.

علاوه بر این، O عزیز صدیقی ، شما می توانید یک برنامه داغ از درمان را امتحان کنید.

اول، این روش درمان و اتساع عروق خونی . می تواند بیماران را به جریان خون کمک کند.

دوم ، و می تواند فیبروز کلی جلوگیری از ، و مقدار Aaziz خون در کلیه، و چند علف هرز ، می توان آن را به بدن Algveh عرضه می شود. و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رخ می دهد عوارض بسیاری از جمله کم خونی . Onla کل است که می تواند بهترین کار ، آن را به یک ماده مفید است، که این مورد نشان داد . می توان روش درمانی برای بهبود وضعیت ، اما همچنین می تواند قابلیت های کلی بالا می برد.

دوست عزیزم ، شما هر گونه مشکلات در مورد بیماری های کلیوی ، و یا شما را به Almsaah نیاز دارید ، شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال، و شکی نیست که دکتر را هر تلاش برای کمک به شما وجود دارد. و من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفت و من تو را آرزو می کنم که درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: داروها برای درمان کراتینین بالا,


شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

می تواند به شما کمک به بیماران دیالیز برای درمان کل آتروفی

می تواند به شما کمک به بیماران دیالیز برای درمان کل آتروفی
 
 اگر شما آتروفی بیمار هستند، به طور کلی، اگر شما می خواهید به دانستن پاسخ اگر شما می توانید تحت درمان دیالیز برای درمان کل آتروفی کمک کند ، ترجیح می دهند به عنوان خوانده شده .

آتروفی از کل نشانه های آشکار برای بیماری مزمن کلیه است ، بیشتر بیماران مبتلا به آن در حال حاضر . Vered تمام بیماران پرداخته شود . پس چگونه بیماران دیستروفی درمان به طور کلی ؟ دیالیز می توان ؟

مشخص شده است که دیالیز یک روش درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی Almalov است . و اگر چه دیالیز که روش های جایگزین فقط از درمان است، آن را کمک می کند تا بیماران را به دفع سموم و مواد زائد به اندازه شما . و می تواند به دفع اوره و کراتینین از بدن می تواند فشار خون را پایین بیاورد ، می تواند وضعیت بیماری را بهبود بخشد و می تواند آتروفی کل مناسب. اما دیالیز دارای عوارض جانبی بسیاری . آیا می توانم به عوارض بسیاری از جمله سردرد و یا حالت تهوع و یا استفراغ منجر شود. این عوارض شدید ، بهداشت Tatherfa است . دوست عزیز من ، اگر تنها در کشور خود بوددیالیز وجود دارد و نمی خواهند به کلان شویی ، شما می توانید به چین آمده است. از آنجا که آنها روش بسیاری از درمان ها، که می تواند به شما کمک کند.

به عنوان مثال، درمان آلودگی و درمان از حمام خون . مواد و روش درمان نمی تواند سموم Tafrzo و مواد زائد از بدن ، بلکه به بیماران کمک میکند تا فعالیت کل گشت. این روش ها و درمان های شما را به برخی از اقدام بدون مواد مخدر ، به منظور Tafrzo سموم و مواد زائد از بدن ، سپس آن را به سمت تابع نیست. و گیاهان ، و در این روش مواد مفید ، این روش ها به کمک بیماران مبتلا به آتروفی بازگشت کل در قابلیت های کلی . این بهبود وضعیت این بیماری و بیماری کلیه درمان می شود.

آخرین چاره ، دوست عزیز من، اگر شما بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستند و ارائه دیالیز کلیه در حال حاضر، و سعی کنید برای تغییر روش درمان آنها و یا هر گونه مشکل در مورد بیماری کلیه ، و می تواند با یک دکتر در اینترنت در هر زمان مشورت ، پاسخ شما و به شما کمک کند ، من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفت و من تو را آرزو می کنم که درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: می تواند به شما کمک به بیماران دیالیز برای درمان کل آتروفی,


شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

چرا در طول دیالیز را نشان می دهد کاهش در فشار خون

چرا در طول دیالیز را نشان می دهد کاهش در فشار خون
 
مشخص است که دیالیز تا به برخی از عوارض ، که فشار خون کم است در طول دیالیز دو برابر شد.

و بسیاری از بیماران مبتلا به آن در حال حاضر ، چرا که بسیاری از بیماران شویی در مجموع ، به منظور بهبود بیماری کلیوی و چرا نشان می دهد Ankh فشار خون در طول دیالیز پشت سر هم ؟ چگونه به درمان او را بیمار ؟

چرا نشان می دهد در فشار خون در طول دیالیز کاهش می دهد ؟

اول ، ماده نیش به معنی دیالیز، مانند سدیم یا کلسیم ، و اگر آن را به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی Iqmon دانه شویی را انتخاب ، بر این مواد در خواص دارویی وجود دارد ، می تواند به کاهش فشار خون منجر شود.

دوم، برخی از علائم . و بسیاری از بیماران از بیماری کلیه عوارض ، مانند بسیاری از کم خونی رنج می برند. است که می تواند به کاهش فشار خون در طول دیالیز شود. بیماران باید عوارض Iejaw به سرعت ، اگر شما می خواهید بدانید روش درمان عوارض ، شما می توانید با یک دکتر در اینترنت در هر زمان مشورت ، شکی نیست که دکتر به شما بگویم به صورت رایگان وجود دارد.

سوم، عدم حجم خون . برخی از بیماری های کلیوی بیماران شویی زمان کل و دوباره زمان، منجر به خشکی آب بیش از حد، می توان آن را به حجم خون را کاهش می دهد و در بعضی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به خوردن غذاهای خاص در مقابل دیالیز، و معده را هضم این غذاها توزیع خون در سیستم گوارش ضروری است ، و کمبود سرب است حجم خون نیز ممکن است.

رفت و آمد مکرر گذشته، برخی از مواد مخدر. و بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند Atnaulo برخی از داروهای غربی ، بیماران به خصوص نفروپاتی و فشار خون بالا شود . از آنجا که بیماران مبتلا به نفروپاتی و فشار خون بالا نیاز به عدم فشار خون و این داروها می تواند به بیماران مبتلا به کمبود فشار خون کمک کند. اما بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ارائه دیالیز کلیه ، در همان زمان ، از این داروها منجر به پایین ترین فشار خون . Onla تا به خوبیبیماران مبتلا به بیماری کلیوی شویی و سبک کلی به انتخاب خود می تواند درمان های دیگر . درمان از جمله برنامه گرم است. می تواند کمک به بیماران بهبود عوارض دیالیز و بیماری کلیه ، مانند بهبود استفراغ و حالت تهوع.

علاوه بر این، نه دلایل وجود دارد، مهم ترین چیز برای بیماران دیالیزی است که برای انتخاب روش درمان درمان بسیار عالی و موثر است. برنامه درمان داغ ، او می تواند بیماران کمک به دفع سموم و دفع مواد زائد و Alansdd تنها، اما افزایش می دهد قابلیت های کلی و بازیابی فعالیت کل ، مبتلا به بیماری کلیوی در ارتباط است. اگر می خواهید بدانید که در جزئیات، شما می توانید به ما ایمیل، نوشته شده است گزارش بررسی ارسال آن ، و پاسخ به شما و به سرعت به شما کمک کند . و من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفت و من تو را آرزو می کنم که درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: چرا در طول دیالیز را نشان می دهد کاهش در فشار خون,


شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

چه می توانم با استفراغ در طی دیالیز در نارسایی کلیه حاد

چه می توانم با استفراغ در طی دیالیز در نارسایی کلیه حاد

دیالیز ، انتخاب درمان بیماری های کلیوی شایع در بسیاری از کشورها . اما از بخت بد ، دیالیز فقط یک نجات دهنده زندگی و در زمان کوتاه ، و بیمار کلیوی بیمار خواهد بهبود یافته نمی شود . بدتر از آن، بیشتر بیماران در طی دیالیز استفراغ . پس چه می توانم با آن در نارسایی حاد کلیه انجام دهید؟

علل استفراغ در طی دیالیز

افت فشار خون و یا فشار خون پایین . در بیشتر موارد استفراغ احتمالا به دلیل فشار خون پایین ، که اغلب رخ می دهد که آب زیادی از خون در طول دیالیز حذف خواهند شد.

سندرم عدم تعادل . استفراغ می تواند تظاهر زودرس این مشکل است. این است که به دلیل انتقال آهسته تر از اوره از بافت مغزبه خون یا تغییرات سریع در الکترولیتهای سرم ، به خصوص در بیمار جدید ایجاد می شود.

مدیریت استفراغ در طی دیالیز

برای مقابله با استفراغ در طول دیالیز ، بیماران باید در اسرع وقت به دکتر خود تماس برای تایید علل دقیق از این مشکل است. اگر شما هنوز هم در مورد علت روشن نیست ، یک پیام را ترک زیر، ما ظرف دو روز کاری به شما پاسخ خواهد داد.

برای جلوگیری از استفراغ، بهتر است شما به یک درمان موثر به جای دیالیز دریافت کرده بود. در Shijiazhuang کلیه بیمارستان بیماری ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و تصفیه خون هر دو می تواند به نارسایی حاد کلیه را درمان کنند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان جدید که ایجاد شده توسط کارشناسان کلیه ما است. بر اساس طب سنتی چینی ( TCM ) ، آن را به گیاهان چینی و تجهیزات پیشرفته غربی در ترکیب با هم. با کمک دستگاه اسمز ، داروهای موثر می تواند به ضایعات کلیوی نفوذ . عملکرد کلیه خواهد شد به طور طبیعی بهبود یافته است. علائم استفراغ شما به طور طبیعی با کار کلیه بهتری رها شوند.

در طب ، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، همودیالیز ، تعویض پلاسما ، جذب ایمنی ، hemoperfusion ، hemofiltration و hemodiafiltration است از روش تصفیه خون بیشتر مورد استفاده و در حال حاضر اجازه دهید یک درک کلی در مورد آنها .



:: برچسب‌ها: چه می توانم با استفراغ در طی دیالیز در نارسایی کلیه حاد,


شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

آیا می توانم تعویض پلاسما در درمان نفریت لوپوس با مرحله 3 نارسایی کلیه

آیا می توانم تعویض پلاسما در درمان نفریت لوپوس با مرحله 3 نارسایی کلیه

نفریت لوپوس یک بیماری خود ایمنی ناشی از بیماری سیستمیک لوپوس اریتماتوز (SLE) ، که می تواند بسیاری از مناطق ، از جمله کلیه ها ما، پوست ، اعصاب، قلب و غیره تاثیر می گذارد. اگر از چپ به درستی درمان نشود، به طور مداوم بدتر خواهد شد و حتی زندگی ما را تهدید می کند. در حالی که ، تعویض پلاسما است که به عنوان یک درمان موثر برای نفریت لوپوس در نظر گرفته . بنابراین برخی از بیماران یک سوال است که می تواند ارز درمان نفریت لوپوس در مرحله 3 نارسایی کلیه پلاسما. بنابراین، در این مقاله نوشته شده است ، و ما امیدواریم که آن برای شما مفید واقع خواهد شد .

تعویض پلاسما یک روش تصفیه خون است ، استفاده شده است و برای روشن شدن دور مواد ماکرومولکولی از بدن بیمار . در طول درمان ، تعویض پلاسما می تواند خون بیمار را به بخش های مختلف را از هم جدا : سلول های قرمز، گلبولهای سفید ، پلاسما و پلاکت . بعدی ، پلاسما و یا عوامل بیماری زا در پلاسما را می توان از خون برداشته ، و پس از آن جایگزین پلاسما محل پلاسما اولیه را بر می گرداند. بنابراین، تعویض پلاسما می تواند یک محیط داخلی تمیز برای بیماران فراهم می کند. در حالی که ، نفریت لوپوس در مرحله 3 نارسایی کلیه بدان معنی است که بیش از 50 ٪ از گلومرولها خود را ضایعات می باشد. تعویض پلاسما می تواند برخی از مواد زائد ، عوامل التهابی بیماری زا و کمپلکسهای ایمنی از خون از بین بردن. این می تواند به صدمه به کلیه ها و دیگر ارگان های بدن و سیستم را کاهش دهد.

با این حال، هر چند تعویض پلاسما می تواند کمک به کلیه ها حذف سموم ابر مولکول ها ، می تواند کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه خود را . بنابراین، برخی از درمان های موثر و طبیعی را برای شما توصیه می شود. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است که بهترین درمان برای درمان بیماری کلیه است. این در بهبود عملکرد کلیه های بازسازی و ترمیم اختلال در بافت کلیه و سلول های هدف .



:: برچسب‌ها: آیا می توانم تعویض پلاسما در درمان نفریت لوپوس با مرحله 3 نارسایی کلیه,


شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

چه روشهای درمانی برای کودکان مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است

هر خانواده با یک کودک هر خوشحال است ، اما اگر فرزندان خود را با نارسایی کلیه تشخیص داده ، همه آنها را در درد و مشتاق به دانستن درمان ممکن است غرق خواهد شد. عشق پور پدر و مادر ، ما هر درک خلق و خوی شما . بنابراین ما نتیجه گیری از درمان های ممکن برای کودکان با نارسایی کلیه ، لطفا موارد زیر را مشاهده کنید. دیالیز با توجه به کلیه شدید آسیب دیده ، کلیه کودکان را نمی توان به طور معمول کار می کنند ، به طوری که متابولیت و برخی از سموم در خون و بدن آنها تجمع می یابد . بنابراین، دیالیز ممکن است یک درمان موثر برای بچه ها ، به عنوان آن می تواند مواد زائد را از بدن خود را به سرعت از بین بردن. با این حال آن را می توانید کلیه آسیب دیده را تعمیر نیست ، در نتیجه ، آن است که یک سیاست بلند مدت نیست. پیوند کلیه پیوند کلیه یک درمان خوب برای کودکان با نارسایی کلیه است، چرا که پیوند کلیهمی تواند از کلیه آسیب دیده به کار می برد. اما آن سخت است برای پیدا کردن منبع کلیوی، و نه همه کودکان با نارسایی کلیه مناسب برای دریافت پیوند کلیه می باشد. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy همچنین یکی از درمان برای کودکان نارسایی کلیه است . متفاوت از درمان های فوق، درمان طبیعی است که در طب سنتی چین بنا شده است . در این روش درمانی ، از خارج استفاده می شود، و با کمک دستگاه های اسمز موثر، داروهای فعال را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ و آمده را به بازی . این می تواند به کلیه ها آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه . در صورت امکان، این درمان می تواند به نارسایی کلیه کودکان خود را به عقب . رژیم غذایی درمان رژیم غذایی درمان نیز هر نقش مهمی در کند کردن پیشرفت از وضعیت بیماری فرزندان شما ایفا می کند. رژیم غذایی مناسب نه تنها می تواند نیازهای کودکان خود را در عرضه به رشد، بلکه به بهبود مفید می باشد. http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-disease-treatments/2038.html

:: برچسب‌ها: چه روشهای درمانی برای کودکان مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.