سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ عید قربان را با بیماران خارجی جشن می گیرد

1 سپتامبر جشنواره سنتی اسلام - عید قربان به منظور کمک به بیش از 30 بیمار که از عمان، بحرین، عربستان سعودی، بنگلادش، پاکستان، جشنواره شاد و هماهنگ هستند، فعالیتی به نام "shared the belts و جاده "در بخش بین المللی در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ برگزار می شود.

عید قربان همچنین Corban نامیده می شود که جشنواره سنتی اسلام است. علاوه بر این، این جشنواره سنتی و مهم در ملیت یوحور، ملیت کازاک، ملیت توکیو، ملیت تاجیک، ملیت تاتار، ملیت خلق، ملیت هویی است.

"این اولین بار است که من عید قربان را در خارج از کشور داشتم، اما این دومین بار است که من برای درمان به این بیمارستان رفتم. من فکر کردم که من آن را به سادگی با خانواده ام جشن می گیرم، و آن را غیر منتظره بود که پزشکان و پرستاران آن را به طور مهمی آماده کرده و سلامت پزشکان و پرستاران را بسیار گرم کرد. »اشن، بیمار از بحرین، پزشکان و پرستاران به بحرین برای گذراندن عید قربان سال آینده و همچنین به شما صمیمانه استقبال می کنند.

رحمان، بیمار از عمان، گفت که اولین بار او با پزشکی چینی ملاقات کرد و با تیم بازپرسی بیمار مشورت کرد. و او می دانست که طب چینی برای بیماری خود مفید است و پس از 10 روز آماده شدن به شیدیا زووان می آید. فقط به بیمارستان منتقل می شود، Eidal-adha اتفاق می افتد. من احساس می کنم خیلی خوش شانس است که من با دکتر Chines ملاقات کردم زمانی که من در مورد وضعیت بیماری من ناامید شده است. علاوه بر این، من در اینجا Eidal-adha فراموش نشدنی هستم و من برکت را با خانواده ام در عمان به اشتراک می گذارم.

پس از آن، بیماران از عربستان سعودی، پاکستان و بنگلادش نیز احساسات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. علاوه بر این، پزشکان و پرستاران همه آرزو می کنند که همه بیماران بتوانند در اسرع وقت بهبودی پیدا کنند.

لیپن، مدیر بخش بین الملل در این رویداد، گفت: "ما هر تعطیلات و جشنواره را در خانه و خارج از کشور با بیماران صرف می کنیم تا بیمارانی که از خانه دور هستند اجازه ندهند عشق خانواده، که در حال حاضر یک عادت باشد". از بیمارانی که مسلمان نیستند، تعداد زیادی از بیماران وجود دارد که پس از مشورت با تیم متخصص کلیه در فعالیت خارج از تیم بازنشستگی، به پزشکی چینی آمده اند.

یاد گرفته شده است که با ایجاد محیط بین المللی خوب توسط ابتکار "کمربند و جاده"، مردم کشورهایی که در امتداد کمربند و جاده هستند، قابلیت اطمینان بیشتری در مورد طب چینی دارند. بیمارستان کیهانی شیجیاژوانگ به زودی به خارج می رسد و فرهنگ فرهنگ چینی را گسترش می دهد؛ علاوه بر این، تیم بازپس گیری بیمار در خارج از کشور، تقریبا 20 بار برگزار شده و پاسخ های عالی بین بیماران کلیوی دارد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/news-research/5689.html



:: برچسب‌ها: بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ عید قربان را با بیماران خارجی جشن می گیرد,


سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

درمان چینی برای نارسایی مزمن کلیوی بدون دیالیز

در حال حاضر دیالیز به نظر می رسد یک راه موثر برای کمک به بیماران از بروز برخی نشانه های مسمومیت و کاهش سرعت پیشرفت بیماری است، اما همچنین باعث می شود بیماران از طریق برخی از عوارض جانبی که بر زندگی آنها تأثیر می گذارد، برطرف شود. بنابراین بیماران مشتاق میدانند که درمان چینی برای نارسایی کلیه مزمن بدون دیالیز باشد.

درمان های چینی برای هزاران سال در درمان بیماری های مختلف استفاده شده است. به تازگی، درمان چینی به طور کامل توسط متخصصان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ به طور کامل توسعه یافته است. علاوه بر این، نشان داده شده است که در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و طول عمر امید به زندگی موثر است.

به عنوان مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی جدیدترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اگر چه درمان جدید در طیف گسترده ای از درمان بیماری کلیه است، اما در میان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بسیار شایع است. علاوه بر این، دلیل اینکه این درمان می تواند تاثیر بزرگی در بهبود عملکرد کلیه داشته باشد ممکن است در حقیقت این باشد که محیط زیست داخلی پاکیزه در ابتدا ارائه شده است. قبل از اتخاذ تدابیر طبیعی برای ترمیم کلیه بیمار، درمان با سم زدایی از سموم و همچنین مواد زائد پاک استفاده می شود. تنها این روش می تواند درمان طبیعی خود را به بهترین نحو انجام دهد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است و داروی فوق العاده ای حاوی این درمان است و علاوه بر این، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. در حالی که بیماران با این درمان فکر می کنند، اثرات را نمی توان به دست آورد. درمان های دیگر نیز در درمان نارسایی کلیه مورد نیاز است، که شامل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فیزیوتراپی می شود.

درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بدون انجام دیالیز ذکر شده است، آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5690.html



:: برچسب‌ها: درمان چینی برای نارسایی مزمن کلیوی بدون دیالیز,


سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

میزان موفقیت درمان کلیه برای بیماران PKD

همانطور که همه ما می دانیم بیماری کلیوی پلی کیستیک (PKD) یک اختلال ژنتیکی کلیه است، به این معنی است که آنها باید برای تمام عمر آن را تحمل کنند. بنابراین، آنها به شدت می دانند که آیا درمان برای آن وجود دارد و میزان موفقیت چیست.

در بیماری کلیوی کلیوی، بیماری کلیوی ژنتیکی است که در آن کیست های متعدد پر از مایع در داخل و خارج از کلیه ایجاد می شود. همانطور که بیمار رشد می کند، برخی ناراحتی ها و علائم بر بدن بیماران رخ می دهد و بدتر شدن آن، عملکرد کلیه را کاهش می دهد و به راحتی به نارسایی کلیه تبدیل می شود.

به عنوان یک حقیقت، میزان موفقیت به طور عمده بستگی به وضعیت بیماری شما دارد، از شما استقبال می شود وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیوی وضعیت دقیق بیماری شما را تجزیه و تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد. در واقع، بدون توجه به میزان موفقیت آن، شما باید هر گونه تلاش برای بهبود وضعیت بیماری خود و همچنین ممکن است. در این مورد، شما می توانید یک زندگی طولانی و پایدار زندگی کنید.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران به طور طبیعی کیست های کلیه کشیده شده است. با اتخاذ تدابیر، اگر بیماری آسیب کلیه کمتر از 50٪ باشد، وضعیت بیماری شما می تواند معکوس شود، در صورتی که آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50٪ باشد، ما نمی توانیم وضعیت بیماری را معکوس کنیم، اما ما بهترین های ما را امتحان کنید تا به کاهش سرعت پیشرفت بیماری کمک کنید و وضعیت بیماری خود را تثبیت کنید.

به عنوان مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است. در این درمان، گیاهان عظیم برای بیماران بر اساس شرایط بیماری خود انتخاب می شوند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آن، به وسیله دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی به صورت پودر تصفیه می شوند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. اگر مواد فعال در سلول های اپیتلیال از آزاد شدن، کیست کلیه می تواند متوقف شود. در عین حال، گردش خون می تواند فعال شود به طوری که برای ترویج دفع مایع کیست.

آیا هنوز در مورد میزان موفقیت در درمان PKD شک دارید؟ اگر چنین است، لطفا سوال و پیام خود را در زیر بنویسید. ما آماده هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5691.html



:: برچسب‌ها: میزان موفقیت درمان کلیه برای بیماران PKD,


سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

پزشکی چینی برای بیماران مبتلا به سندرم آلپورت برای بازگرداندن کلیه

پسر من دارای سندرم آلپورت است و یک روز پیوند کلیه دارد. آیا می توانید دارو را توصیه کنید که بافت کلیه را بازیابی کند؟ آیا چنین شک و تردیدی دارید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی خود را به WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 ارسال کنید تا جزئیات بیشتری کسب کنید.

سندرم آلپورت اغلب شامل مشکلات بیماری کلیوی است، علاوه بر این، بیماران همچنین از دست دادن شنوایی و مشکلات چشم نیز تجربه می کنند. به عنوان یک مسئله ژنتیکی، پیوند کلیه معمولا برای کمک به بیماران زندگی بهتر نیست. پس از پیوند کلیه، شما هنوز هم می توانید این مشکل را دوباره تجربه کنید.

در حال حاضر طب چینی در میان شیوع بیماری های کلیوی در حال گسترش است و نشان داده است که در کمک به بیماران زندگی بهتر زندگی می کند.

بسیاری از درمان ها بر اساس طب چینی ساخته شده اند که به بهبود عملکرد کلیه کمک می کند.

درمان طب سوزنی در درمانگاه بسیار موثر است تا به بیماران کمک کند تا مشکل چشم را کاهش دهند.

درمان با سم زدایی درمان برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن است. همانطور که عملکرد کلیه کاهش می یابد، باید مقدار زیادی از سموم و مواد زائد تولید شده را به خون خود اضافه کنید. با هدف کمک به بیماران در محیط داخلی تمیز و بهداشتی، سموم و مواد زائد مختلف باید از خون پاک شوند.

ایمونوتراپی این است که ایمنی خود را بهبود بخشد و اختلال ایمنی را با شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت از ایمنی، تنظیم کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، آزاد سازی التهاب و انعقاد خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی است.

درمان های دیگر موجود در درمان جامع و سیستماتیک عبارتند از حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی درمان. این درمان ها برای رفع کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه مفید است.

آیا شما در درمان این درمان با سندرم آلپورت علاقه مند هستید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس
kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/244.html



:: برچسب‌ها: پزشکی چینی برای بیماران مبتلا به سندرم آلپورت برای بازگرداندن کلیه,


سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

پیشنهادات برای عملکرد کلیه با عملکرد 15٪ کلیه با PKD

پسر من PKD دارد، عملکرد کلیوی آن تا 15 درصد کاهش می یابد. پیشنهادات شما برای بازگرداندن عملکرد شما و کاهش کیست ها چیست؟ اگر مشکلی دارید، لطفا وضعیت فعلی خود را به WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 ارسال کنید.

معمولا تصدیق می شود که کیست های کلیه به راحتی عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار می دهند و منجر به نارسایی کلیه می شود. همانطور که آسیب کلیه در عملکرد کلیه بدتر می شود، عملکرد کلیه کمتر و کمتر می شود. در عملکرد بالینی، 15٪ عملکرد کلیه اشاره دارد که شما در حال حاضر در مرحله 4 نارسایی کلیه است که به راحتی امید به زندگی شما را تهدید می کند. از آنجایی که شما فقط عملکرد کلیه 15٪ دارید، تقریبا غیرممکن است که آن را طبیعی کنید، اما این بدان معنا نیست که برای درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک با 15٪ عملکرد کلیه می توانیم انجام دهیم.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران درمان های سیستماتیک و جامع برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه را فراهم می کند.

اول از همه، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است. در این درمان، داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. از طریق راه اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده شود. با در نظر گرفتن این درمان، رشد کیست های کلیه می تواند با جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در سلول های اپیتلیال از بین برود، به علاوه، با افزایش گردش خون دیواره های کیست می توان سیال را افزایش داد.

علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، طب فشاری، برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه توصیه می شود.

اگر از 15٪ عملکرد کلیه با PKD رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2337.html



:: برچسب‌ها: پیشنهادات برای عملکرد کلیه با عملکرد 15٪ کلیه با PKD,


سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

درمان طب چینی نارسایی مزمن کلیوی بدون دیالیز

دیالیز به نظر می رسد یک راه موثر برای کمک به بیماران از بروز علائم مسمومیت و تسریع در پیشرفت بیماری است، اما همچنین به بیماران اجازه می دهد برخی از اثرات نامطلوب زندگی خود را تجربه کنند. بنابراین، بیمار بسیار مشتاق است بداند که طب سنتی چینی درمان نارسایی مزمن کلیوی و بدون دیالیز.

درمان چینی برای درمان بیماری های مختلف برای هزاران سال استفاده شده است. به تازگی، متخصصان کلیوی بیمارستان کلیه شیدیاژوآن در درمان طب چینی بر اساس توسعه بسیاری از درمان طبیعی. علاوه بر این، این ها اثربخشی منحصر به فرد خود را در کمک به بهبود عملکرد کلیه و افزایش طول عمر نشان داده اند.

به عنوان مثال، نفوذ درمان پزشکی میکرو سنتی چینی آخرین درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. اگر چه درمان جدید در طیف گسترده ای از درمان ها است، اما اکنون بسیار رایج است. علاوه بر این، این درمان می تواند نقش مهمی در بهبود عملکرد کلیه ممکن است به علت محیط داخلی سالم باشد. قبل از استفاده از داروهای طبیعی برای بهبود کلیه های بیمار، از سم زدایی درمان برای حذف سموم و مواد زائد استفاده کنید. تنها راه برای درمان طبیعی بهترین است.

درمان میکرو سنتی چینی پزشکی نفوذ درمانی یک درمان موضعی است، در این درمان همچنین شامل بسیاری از گیاهان، علاوه بر این، از پودر گیاهان استخراج شده به دو کیسه، در پشت خود را حدود 40-50 دقیقه جمع آوری این با اتصال دستگاه اسمزی و دو قرص، ماده فعال در داروهای گیاهی به کلیه نفوذ می کند و در عین حال اکسیژن کافی برای رسیدن به کلیه ها و بهبود کلیه وجود خواهد داشت. اما تنها به این روش متکی نیست، زمانی که بیمار یک زندگی سالم داشته باشد، بعضی از درمان های دیگر مانند حمام درمانی، حمام پا، درمان فومیرینگ، درمان طب سوزنی، درمان با اسپری نیز برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مورد استفاده قرار می گیرد.

به طوری که درمان بیماران برای جلوگیری از دیالیز ذکر شده است، و اگر شما می خواهم بیشتر بدانم، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و یا پیام زیر را ترک کنید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1514.html



:: برچسب‌ها: درمان طب چینی نارسایی مزمن کلیوی بدون دیالیز,


دو شنبه 13 شهريور 1396
ن : lafee

چگونه ممکن است به بیماران کمک کند از دیالیز جلوگیری شود

هنگامی که برخی از علائم بر روی بدن شما ایجاد می شود که زندگی روزمره شما را مختل می کند، برای بیماران توصیه می شود دیالیز به آنها کمک کند تا بهتر زندگی کنند. با این حال، بیمار اغلب از عوارض جانبی آن رنج می برد گاهی اوقات و عوارض جانبی باعث نمی شود که بیماران بخواهند جلسه دیالیز دیگری داشته باشند. در حالی که چگونه ممکن است به بیماران کمک کند از دیالیز جلوگیری کنند؟

معمولا، بیمار برای بیمار پیشنهاد می کند که مشکل را به طور فوری حل کند، در بعضی موارد، می تواند زندگی شما را نجات دهد، بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به انجام دیالیز، اگر از علائم زندگی شما تهدید می شوید. با این حال، دیالیز درمان نیست که به شما کمک کند عمر امید زندگی شما را به طور اساسی افزایش دهید. به همین دلیل، بیشتر و بیشتر بیماران مشتاق هستند که از دیالیز خلاص شوند. اگر همچنین می خواهید دیالیز را اجتناب کنید و متوقف شوید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیه وضعیت بیماری شما را با دقت تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد.

اگر می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که بهبود عملکرد کلیه. تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، دیالیز می تواند به طور طبیعی و به تدریج اجتناب شود. خوشبختانه، درمان های طبیعی در بیماری کلیه شیجیاژوانگ اثبات شده است که در کمک به بهبود عملکرد کلیه بیماران بسیار موثر است.

در بیماران دیالیزی، پسماندهای فوق العاده ای و سموم موجود در این درمان وجود دارد که نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین پاک کردن محصولات مختلف سموم و ضایعات نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار دارد. برای این منظور، درمان های حذف توکسین ها در اینجا برای کمک به بیماران برای تمیز کردن محیط داخلی سلامت توسعه داده شده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر شده اند. از طریق راه اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

علاوه بر این، سایر درمان هایی که برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز استفاده می شود عبارتند از حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی گرم، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فشاری. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد این که چگونه این درمان ها به بیماران کمک می کنند از دیالیز جلوگیری کنند؟ اگر چنین است لطفا یک پیام را در زیر بنویسید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5686.html



:: برچسب‌ها: چگونه ممکن است به بیماران کمک کند از دیالیز جلوگیری شود,


دو شنبه 13 شهريور 1396
ن : lafee

نحوه درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با درد معده

به نظر می رسد نشانه ای است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک از درد معده رنج می برند. چرا این اتفاق می افتد و آیا می توانیم برای مقابله با آن چیزی را انجام دهیم؟ این مقاله توضیح می دهد که چگونه طب چینی به کاهش درد معده با بیماری کلیوی کلیوی کمک می کند.

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست کلیه در کلیه رشد می کند، علاوه بر این، بدون مدیریت مؤثر بزرگتر و بزرگتر می شوند. هنگامی که کیست ها به اندازه کافی بزرگ می شوند، آنها سلول ها و بافت های نرمال را سرکوب می کنند و به طور مداوم به عملکرد کلیه ها آسیب می رسانند، و همچنین بدتر می شوند، و همچنین دیگر اعضای بدن آسیب می رسانند.

شما ممکن است بدانید که چگونه درمان طبیعی با معده درد. به جای محدود کردن کیست های کلیه، این درمان ها تاکید بیشتری بر کاهش کیست های کلیه به طور طبیعی و بهبود عملکرد کلیه دارد.

به عنوان مثال، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به کمک به بهبود عملکرد کلیه بیماران می انجامد. این یک برنامه خارجی است و داروی گیاهی فوق العاده حاوی این درمان است و داروهای گیاهی برای بیماران با توجه به شرایط بیماری بیمار انتخاب شده اند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند به طور مستقیم در ضایعات کلیوی وارد شود. از یک طرف، این درمان می تواند یک عملکرد قابل توجه در کمک به بیماران توقف رشد کیست کلیه را با جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپیتلیالی از آزاد شدن به دست آورد. از سوی دیگر، با افزایش گردش خون سطح کیست های کلیه، می تواند دفع مایعات کیست را نیز افزایش دهد. همانطور که کیست های کلیوی کوچک می شوند، درد معده می تواند به طور طبیعی و بطور معنی داری تغییر کند.

آیا هنوز از درد معده رنج می برید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طبیعی با PKD با درد معده بدست آورید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و یا ضربه پیام را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5687.html



:: برچسب‌ها: نحوه درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با درد معده,


دو شنبه 13 شهريور 1396
ن : lafee

درمان جامع برای مرحله 4 نارسایی کلیه با دیابت

به طور کلی، دیابت به راحتی به نارسایی کلیه تبدیل می شود، علاوه بر نارسایی کلیه به راحتی بدون مداخله مؤثر به مرحله پیشرفته نارسایی کلیه تبدیل می شود. درمان طبیعی به عنوان درمان جامع از نارسایی کلیه در نظر گرفته شده است. این مقاله درمان کلی برای مرحله 4 نارسایی کلیه با دیابت را توضیح می دهد.

ژنرال، کار بدن این است که غذاهایی که هر روز غذا می خوریم هضم کنیم، که محصولات زائد و مواد مفید موجود در خون را تولید می کند. و کلیه مسئول فیلتر کردن خون است؛ در نتیجه، اندازه کوچک مواد مانند کراتینین و اوره خارج از بدن دفع می شود و سپس اندازه های بزرگ مواد مانند پروتئین و گلبول های قرمز برای انتقال از طریق کلیه بیش از حد بزرگ است. در حالی که مقدار زیادی قند خون در این سیستم آسیب می زند، که باعث آسیب رساندن کلیه ها و کلیه ها به کلیه می شود، در نتیجه عملکرد کلیه کمی کم است.

از آنجا که کلیه در معرض بلند مدت دیابت آسیب دیده است، شما نیاز به درمان جامع برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

به طور کلی، درمان هایی که انجام می دهید نمی توانند اثرات حذف سموم و مواد زائد مختلف را از بدن به دست آورند؛ در نتیجه، مواد سمی ذخیره شده در خون نه تنها باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شوند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با این حال، در اینجا، ما اتخاذ درمان های تخریب توکسین را برای کمک به بیماران به دفع سموم و مواد زائد مختلف از بدن منتقل می کنیم.

پس از ارائه محیط زیست سالم و بهداشتی، درمان طبیعی می تواند بهترین تاثیر را داشته باشد.

به عنوان مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود عملکرد کلیه است، که باعث افزایش گردش خون، گسترش عروق خونی، تجزیه ماتریکس خارج سلولی، آزاد سازی التهاب و انعقاد خون. علاوه بر این، سایر درمان هایی که در درمان نارسایی کلیه با دیابت استفاده می شود عبارتند از: حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، درمان با بخار، طب فیزیوتراپی.

این درمان ها برای بیماران برای بهبود کلیه های بیمار مفید است و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی درمان جامع برای نارسایی کلیه با دیابت را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5688.html



:: برچسب‌ها: درمان جامع برای مرحله 4 نارسایی کلیه با دیابت,


دو شنبه 13 شهريور 1396
ن : lafee

انتظارات زندگی برای عملکرد کلیه در 25٪

هنگامی که افراد مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده می شوند، آنها به میزان امید زندگی خود توجه زیادی دارند. هنگامی که عملکرد کلیه آنها کمتر و کمتر می شود، امید به زندگی آنها کوتاه تر و کوتاه تر می شود. در حالی که امید به زندگی برای عملکرد کلیه در 25٪ است.

25٪ عملکرد کلیه بدان معنی است که وضعیت بیماری شما در حال حاضر به مرحله 4 نارسایی کلیه پیشرفت کرده است و آن زمان است که شما نیاز دارید تا در اسرع وقت دریافت درمان به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر، در غیر این صورت، امید به زندگی شما به شدت تهدید می شود. در حال حاضر، شما نیاز به توجه زیادی به طول عمر امید به زندگی خود دارید.

بهبود عملکرد کلیه باعث می شود تا طول عمر شما افزایش یابد.

فرم بالا را ذکر کنید، باید بیشتر به بهبود عملکرد کلیه حمله کنید. با تلاش فوق العاده ای، تعدادی از درمان های طبیعی توسط تعدادی از کلیه ها برای بیماران برای کمک به بهبود عملکرد کلیه ایجاد شده اند. قبل از مصرف درمان برای بهبود عملکرد کلیه، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شود باید از بدن خارج شوند. در مورد این موضوع، درمان با سم زدایی برای تمیز کردن محیط زیست سالم و تمیز طراحی شده است.

درمان های طبیعی اینجا بهترین راه برای کمک به بیماران در بهبود عملکرد کلیه است. تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود یابد، امید به زندگی طبیعی می تواند به طور طبیعی و به تدریج بلند شود.

به عنوان مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای رفع بیماری کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی . در همان زمان، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه است.

با ارتقاء عملکرد کلیه، امید به زندگی شما در نهایت طولانی خواهد شد. اگر هنوز از امید به زندگی با 25٪ عملکرد کلیه شک دارید، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2336.html



:: برچسب‌ها: انتظارات زندگی برای عملکرد کلیه در 25٪,


دو شنبه 13 شهريور 1396
ن : lafee

برخی از داروهای گیاهی برای از بین بردن دیالیز

برخی از داروهای گیاهی برای از بین بردن دیالیز دیالیز به طور معمول برای کمک به بیماران، پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن استفاده می شود. اما، درمان دیالیز است که به شما در زندگی بهتر کمک می کند؟ این واقعا نیست برعکس، بیماران مضطرب از دیالیز دور می شوند. به طور کلی، داروهای گیاهی می توانند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه داشته باشند، که می تواند برای بیماران از دیالیز دور بماند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان بیماری های کلیوی درمان می کند. با استفاده از داروهای گیاهی عظیم و تجهیزات پیشرفته، این درمان می تواند به بهبود عملکرد کلیه کمک کند.

در اینجا، ما عمدتا درمان های جامع و جامع را برای کمک به بیماران برای رسیدن به عملکرد می پذیریم. علاوه بر این، درمان های طبیعی در اینجا می تواند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. درمان با سم زدایی اتخاذ شده است تا مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن را از بین ببرد، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند بلکه کارایی سایر روش های درمان را تا حدی افزایش می دهد.

علاوه بر این، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی . در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل دهد. در این مورد، سلول های کلیه و بافت بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود. همانطور که عملکرد کلیه بهبود می یابد، دیالیز می تواند به طور طبیعی و به تدریج اجتناب شود.

مهمتر از همه، این درمان به طور جداگانه مورد استفاده قرار نمی گیرد، این ترکیب با سایر درمان های طبیعی شامل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، طب سوزنی، طب فیزیوتراپی است.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/243.html



:: برچسب‌ها: برخی از داروهای گیاهی برای از بین بردن دیالیز,


دو شنبه 13 شهريور 1396
ن : lafee

چگونه برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری کنیم

هنگامی که بدن شما دارای برخی علائم است، زندگی روزمره شما را مختل خواهد کرد و دیالیز بیمار را برای کمک به بیماران بهتر می کند. با این حال، بیماران اغلب گاهی از واکنش های جانبی خود رنج می برند و این عوارض جانبی باعث نمی شود که بیماران دیالیز دیگری را انجام دهند. بنابراین بیماران می خواهند بدانند چگونه برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری کنند؟

به طور کلی توصیه می شود که دیالیز بیمار یک راه حل اضطراری برای این مشکل باشد، در برخی موارد می تواند زندگی شما را نجات دهد، بنابراین توصیه می شود اگر از علائم تهدید کننده زندگی رنج می برید، لطفا دیالیز را در اسرع وقت دریافت کنید. با این حال، دیالیز درمان نیست برای کمک به شما اساسا امید به زندگی شما را افزایش دهد. در نتیجه، بیشتر و بیشتر بیماران مشتاق رهایی از دیالیز هستند. اگر همچنین می خواهید دیالیز را اجتناب کنید و متوقف شوید، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیه دقیقا وضعیت شما را تجزیه و تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد.

اگر می خواهید از دیالیز اجتناب کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که عملکرد کلیوی را بهبود ببخشید. تا زمانی که بهبود عملکرد کلیوی، دیالیز می تواند به تدریج اجتناب شود. خوشبختانه، درمان طبيعي بيماري هاي كليوي در Shijiazhuang ثابت شده است كه به بيماران كمك مي كند تا كليه ها را بهبود بخشد.

در بیماران دیالیز، این درمان حاوی مقدار زیادی از سموم است، علاوه بر این، طب گیاهی که در درمان وجود دارد، نه تنها در سلول های کلیه و بافت باعث آسیب بیشتر، بلکه درمان دیگر را نیز کاهش می دهد. بنابراین حذف سموم و مواد زائد مختلف نقش مهمی در بهبود کلیه های بیمار دارد. برای این منظور، بیمارستان کلیه Shijiazhuang یک درمان سم زدایی برای کمک به بیماران برای پاکسازی محیط داخلی سالم ایجاد کرد.

نفوذ میکروسکوپی پزشکی سنتی چینی به نفوذ درمانی یک درمان موضعی است، در این درمان شامل تعداد زیادی از گیاهان، علاوه بر این، گیاهان به پودر تصفیه شده برای بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو بسته، ماده فعال در گیاهان به طور مستقیم به کلیه نفوذ می کند. از طریق گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، ضد انعقاد ضد التهابی، تخریب ماتریکس خارج سلولی.

علاوه بر این، سایر درمان هایی که برای کمک به بیماران از دیالیز اجتناب می کنند عبارتند از: حمام های دارویی، حمام پا، مطبوعات گرم مطبوعات، درمان خون، طب سوزنی، درمان با ماساژ. آیا شما علاقه مند به این درمانگران هستید؟ آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه این درمان ها به بیماران کمک می کند از دیالیز جلوگیری کنند؟ اگر چنین است، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/0903/1513.html



:: برچسب‌ها: چگونه برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری کنیم,


یک شنبه 12 شهريور 1396
ن : lafee

هر روش جایگزین برای تعمیر کلیه بدون دیالیز

نارسایی کلیه به این معنی است که کلیه شما کم کم آسیب دیده است. هنگامی که کلیه به طور کامل آسیب دیده و برای حفظ زندگی خود نیاز به دیالیز دارند. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که هر روش جایگزین برای بهبود کلیه بدون دیالیز. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

همانطور که کلیه ها در حال حاضر آسیب دیده اند، یک سری از درمان جامع و سیستماتیک برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه. با این حال، دیالیز فقط جایگزینی از کلیه است تا مقدار مشخصی از مواد سمی و مواد زائد را تخلیه کند تا علائم بالینی را از بین ببرد و اجتناب از عوارض باشد، درمان برای بهبود کلیه بیمار نیست. برعکس، دیالیز، برخی از موارد عملکرد کلیه شما را بدتر می کند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان بیماری های کلیوی درمان می کند. به جای کاهش علائم بالینی به طور موقت، این درمان عمدتا برای بهبود عملکرد کلیه کار می کند.

این تصویب این درمان ها به یک محیط بهداشتی و داخلی نیاز دارد، بنابراین سموم و مواد زائد مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از بین بروند. درمان با سم زدایی تصویب شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. به عنوان یک نتیجه، سلول های کلیه و بافت بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج تعمیر شود.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر شده است. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

علاوه بر این، سایر روش های درمان مانند حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان جامد، طب سوزنی نیز برای درمان کلیه های بیمار استفاده می شود.

اگر سعی در رنج از علائم مختلف نارسایی کلیه دارید و نمی خواهید دیالیز را انجام دهید، می توانید با درمان های طبیعی برای مقابله با آن امتحان کنید، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5683.html



:: برچسب‌ها: هر روش جایگزین برای تعمیر کلیه بدون دیالیز,


یک شنبه 12 شهريور 1396
ن : lafee

پیوند کلیه بهترین گزینه برای بیماران FSGS نیست

اگرچه پیوند کلیه در بهبود کیفیت زندگی بیماران اثر مهمی دارد، اما بهترین گزینه برای بیماران FSGS تا آنجا که من می بینم نیست. از آنجایی که FSGS یک نوع اختلال ایمنی است، همیشه احتمال وجود دارد که کلیه های پیوند کلیه های شما را از بین ببرند. درمان های طبیعی در اینجا فرصتی دیگر برای بیماران FSGS ارائه می دهد.

بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوان، یکی از بزرگترین شفاخانه های حرفه ای در چین، برای چندین دهه خود را برای ارائه یک سری درمان های موثر اختصاص داده است. از زمان تأسیس آن، تعداد روزافزون بیمارانی که از این بیمار ترشح می کنند، از بسیاری از بیماران در اینجا درمان می شوند.

به منظور کمک به بیماران یک اثر قابل توجه، ما عمدتا مجموعه ای از درمان های جامع و سیستماتیک برای بهبود کلیه بیمار.

در بیشتر موارد، یکی از دلایلی که بیماران FSGS با پیوند کلیه دوباره و دوباره شکست خورده اند این است که توکسین ها و زباله های زیادی وجود دارد که در خون شما ایجاد می شود. علاوه بر این، کلیه جدید نمیتواند اثراتی را به همراه داشته باشد که با سموم و زبالههایی که در خون شما ایجاد می شود، بسیار زیاد است. با هدف کمک به پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف، درمان با سم زدایی مبتنی بر طب چینی است. این دستگاه با امکانات پیشرفته و داروهای گیاهی برای پاکسازی داخل کلیه استفاده می شود. علاوه بر این، دفع سموم و مواد زائد مختلف نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود.

علاوه بر این، یک محیط داخلی بهداشتی، سایر درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، ماساژ کپور، برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این درمان ها برای بهبود عملکرد کلیه با چهار ویژگی معمول از جمله گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، کاهش التهاب و انعقاد خون استفاده می شود.

با کمک این درمان ها، آسیب کلیه بهبود می یابد و به تدریج ثابت می شود. علاوه بر این، می توانید از پیوند کلیه به طور کامل جلوگیری کنید. در نتیجه، پیوند کلیه بهترین درمان برای بیماران FSGS نیست، شما می توانید با داروهای گیاهی امتحان کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5684.html



:: برچسب‌ها: پیوند کلیه بهترین گزینه برای بیماران FSGS نیست,


یک شنبه 12 شهريور 1396
ن : lafee

درصد موفقیت در کاهش کیست در PKD

امروزه برخی از بیماران ممکن است با PKD، بیماری با کیست های بی شماری بر روی کلیه، ناراحت شوند، زیرا این یک اختلال کلیوی ژنتیکی است و درمان مؤثر برای آن نیست. اگر چه مقابله با آن دشوار است، درمان طبیعی می تواند به شما کمک کند طبیعی و پایدار را کاهش دهد، در حالی که درصد موفقیت کیست های کوچک در PKD چیست؟ لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

در واقع، میزان موفقیت درصد موفقیت به طور عمده بستگی به وضعیت بیماری کلی شما دارد. از شما استقبال می شود که آخرین گزارش و وضعیت کلی بیماری را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. پزشک کلیوی وضعیت دقیق بیماری شما را تجزیه و تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد.

بیماری کلیوی پلی کیستیک نوعی بیماری بیماری است که در آن بسیاری از کیست های پر از مایع در کلیه ها، علاوه بر این، اندازه و تعداد کیست ها به تدریج افزایش می یابد، در نتیجه، کیست های بزرگ ظهور سلول های طبیعی و بافت ها به تدریج به طور طبیعی، تحت تاثیر قرار عملکرد کلیه به طور مستقیم.

شما ممکن است بدانید چگونه درمان های طبیعی به شما کمک می کند کیست کلیه را کم کنید. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بسیار موثر در کمک به بیماران کیست کلیه است.

این یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آن با پودر تصفیه شده، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس وارد داخل ضایعات کلیوی می شوند، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند باشد به طور مستقیم داخل کلیه تحویل داده می شود.

با کمک این درمان می توان رشد کیست های کلیه را از طریق جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در سلول های اپیتلیالی متوقف کرد، در عین حال می توان از طریق افزایش گردش خون دیواره کیست ها، دفع مایعات کیست را نیز افزایش داد. با استفاده از این درمان، کیست کلیه می تواند به طور طبیعی و به تدریج کاهش یابد.

اگر هنوز شک دارید که درصد کیست های کوچک در PKD کم است، لطفا پیام خود را در زیر بنویسید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5685.html



:: برچسب‌ها: درصد موفقیت در کاهش کیست در PKD,


یک شنبه 12 شهريور 1396
ن : lafee

چه درمان باید با کراتینین 3.5 شروع شود

من معتقدم که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا آشنا هستند. هنگامی که آن را به سطح کراتینین بالا می آید، نارسایی کلیه باید رخ دهد. هنگامی که بیماران از کراتینین 3.5 رنج می برند، چه درمان هایی لازم است برای اولین بار انجام شوند؟ مقاله آن را در جزئیات توضیح می دهد.

شما باید مشخص کنید که دلیل اینکه بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند این است که کلیه نمی توانند عملکرد خود را انجام دهند. در نتیجه، مقدار زیادی از سموم و مواد زائد مستعد ابتلا به ایجاد خون شما می باشد و سطح کراتینین را به طور مستقیم افزایش می دهد. بنابراین، هنگامی که از کراتینین 3.5 رنج می برید، آنچه لازم است ابتدا انجام دهید، این است که شما باید یک درمان برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه را پیدا کنید.

به منظور کمک به بیماران به طور کامل از نارسایی کلیه بهبود می یابد، یک سری از درمان های جامع و سیستماتیک در بیمارستان بیماری کلیه شیدیا ژووان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مورد استفاده قرار می گیرد. بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژووان یکی از بیمارستان های حرفه ای در چین است و اکثر بیماران از درمان های طبیعی لذت می برند. درمان های دیالیز و سایر بیماری های کلیوی متفاوت است، درمان ها بر رفع کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه تمرکز می کنند.

کراتینین 3.5 نیز به این معنی است که عملکرد کلیه شما به طور متوسط ​​آسیب دیده است، که اجازه می دهد بیش از حد بسیاری از سموم و زباله ها در خون شما ایجاد شود. بنابراین، کاملا ضروری است که اخراج از بین بردن این پسمان ها از بدن باشد، در غیر این صورت، آسیب بیشتر به عملکرد کلیه نه تنها ساخته می شود، بلکه کارایی سایر روش های درمان نیز کاهش می یابد. به منظور دستیابی به این هدف، درمان با سم زدایی از پاکیزگی محیط داخلی سلامت برای بیماران استفاده شده است.

ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی و کاپوپپتویی برای درمان کلیه بیمار و بهبود کلیه با استفاده از عملکردهای خود می توانند باعث افزایش رگ های خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی و ضد التهاب و انعقاد شوند.

تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، سطح کراتینین بالا می تواند به طور طبیعی و کامل کاهش یابد. اگر شما از کراتینین 3.5 رنج می برید، لطفا به محض این که درمان ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه دریافت کنید. از شما استقبال می شود تا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/242.html



:: برچسب‌ها: چه درمان باید با کراتینین 3, 5 شروع شود,


یک شنبه 12 شهريور 1396
ن : lafee

جدیدترین درمان برای نفریت لوپوس و نارسایی کلیه

نفریت لوپوس یک نوع از بیماری کلیه است و به راحتی به نارسایی کلیه تبدیل می شود. هنگامی که از نارسایی کلیه رنج می برید، سطح کراتینین ملزم به بالا بردن است، در نتیجه برخی از علائم بر روی بدن شما ظاهر می شود. امروزه طب چینی به عنوان جدیدترین درمان برای مقابله با نفریت لوپوس با نارسایی کلیوی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح می دهد.

اگر چه درمان استروئید معمولا برای کمک به بیماران از برخی علائم بالینی استفاده می شود، اما باعث می شود که بیماران علائم مسمومیت و عوارض مختلفی از جمله افزایش وزن، چهره ماه، کاهش ایمنی و حافظه را تجربه کنند. از آنجا که درمان استروئیدها نمی تواند به بیماران کمک کند مشکل اساسا حل شود، شما نیاز به درمان دیگری برای کمک به زندگی بهتر دارید.

طب چینی از چین باستان آغاز شده است و به نظر می رسد در کمک به بیماران از شر رنج های مختلف خلاص شود. علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی بر اساس وضعیت بیماری بیماران توسعه یافته است. از درمان های استروئیدی متفاوت است، این درمان های طبیعی، نفریت لوپوس را از ریشه درمان می کند.

همانطور که همه ما می دانیم، نفریت لوپوس به علت اختلال ایمنی رخ می دهد، بنابراین ایمونوتراپی برای کمک به بیماران برای تنظیم اختلال ایمنی و بهبود ایمنی به کار می رود. ایمونوتراپی نتیجه گیری تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، تحمل ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت از ایمنی است.

به عنوان اختلال ایمنی تنظیم شده است، سایر درمان های طبیعی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه مورد استفاده قرار می گیرد. ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، بخار سازی برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این درمان های طبیعی جهان را با چهار توابع معمولی از جمله گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، التهاب و انعقاد خون در خون و تحریک ماتریکس خارج سلولی، شگفت زده کرد.

با استفاده از این درمان ها، اختلال ایمنی می تواند تنظیم شود، ایمنی بهبود می یابد، علائم دیگر در بدن شما از جمله اشتهای کم، خارش پوست، گرفتگی عضلات و سردرد به طور کامل رفع می شوند. به طور قابل توجهی، عملکرد کلیه شما می تواند کمی با کمک این درمان بهبود یافته است.

آیا هنوز در مورد جدیدترین درمان برای نفریت لوپوس با نارسایی کلیوی شک دارید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/lupus-nefritis-treatment/2335.html



:: برچسب‌ها: جدیدترین درمان برای نفریت لوپوس و نارسایی کلیه,


شنبه 11 شهريور 1396
ن : lafee

چه مدت می تواند کسی با عملکرد کلیه در 26٪ بدون دیالیز زندگی کند

26٪ عملکرد کلیه اشاره دارد که وضعیت بیماری شما در حال حاضر به مرحله 4 نارسایی کلیه منتهی شده است که در آن برخی ناراحتی ها و نشانه های مسمومیت در بدن شما رخ می دهد. در نتیجه، امید به زندگی بیماران تهدید می شود. در حالی که، چه مدت می تواند یک فرد مبتلا به کلیه در 26٪ بدون دیالیز زندگی کند؟

چه مدت می تواند کسی با عملکرد کلیه در 26٪ بدون دیالیز زندگی کند اگرچه دیالیز باعث ناراحتی های بسیاری می شود، بسیار مفید است که به شما در حل فوری مشکل کمک زیادی می کند. بنابراین، هنگامی که لازم است شما باید دیالیز را برای صرفه جویی در زندگی خود انجام دهید. هنگامی که ممکن است، شما می توانید با درمان جایگزین برای بهبود عملکرد کلیه و امید به زندگی طولانی تر امتحان کنید. شما ممکن است تعجب کنید که چه درمان هایی برای بیماران برای زندگی با کیفیت بالا ضروری است.

در چین، درمان های طبیعی در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ به نظر می رسد که در بهبود عملکرد کلیه و افزایش امید به زندگی شما موثر باشد. از زمان تأسیس آن، تعداد بیشتری از بیماران از اینجا خارج شده اند. دلیل اصلی این که بسیاری از بیماران در اینجا بهبود خوبی دارند ممکن است در این حقیقت باشد که ما مجموعه ای از درمان های جامع و ایمن طبیعی را برای کمک به بیماران در زندگی با کیفیت بالا در نظر می گیریم.

اول از همه، زباله های فوق العاده ای و مواد سمی موجود در خون وجود دارد، علاوه بر این، انباشت سموم و زباله ها نه تنها موجب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. برای این منظور درمان های حذف توکسین ها برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل استفاده می شود.

از آنجا که یک محیط داخلی بهداشتی فراهم شده است، درمان طبیعی می تواند بهترین اثرات خود را داشته باشد.

1، حمام دارویی درمان برای بهبود عملکرد کلیه بیماران است. در طول فرایند این درمان، شما مقدار زیادی از عرق می گیرید، در نتیجه بسیاری از مواد سمی و زباله ها از بدن خارج می شود و مقدار زیادی از عرق می شود.

2، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند عملکرد کلیه را با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، آزاد سازی گردش خون، تنظیم فشار خون را بهبود بخشد.

آیا هنوز از 26٪ عملکرد کلیه رنج می برید؟ آیا می خواهید زندگی بدون انجام دیالیز داشته باشید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5680.html



:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند کسی با عملکرد کلیه در 26٪ بدون دیالیز زندگی کند,


شنبه 11 شهريور 1396
ن : lafee

آیا GFR 13 در مرحله 5 نارسایی کلیه است

در مرحله 5 نارسایی کلیه به این معنی است که میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش می یابد، در نتیجه، مقدار زیادی از مواد سمی و مواد زائد را نمی توان به طور مداوم از بدن خارج کرد. در حالی که GFR 13 در مرحله 5 شکستگی قلب است؟ آیا این سوال را دارید؟ اگر چنین است، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را وارد کنید.

GFR 13 بدین معنی است که میزان فیلترینگ گلومرولی به 13 درصد کاهش می یابد، که نشان می دهد وضعیت بیماری شما در حال حاضر در مرحله 5 نارسایی کلیه پیشرفت کرده است. در حال حاضر، بهتر است درصورت امکان درمانهای خود را دریافت کنید تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود، در غیر این صورت، وضعیت بیماری کلی می تواند به تدریج پیشرفت کند. اگرچه دیالیز و پیوند کلیه به طور موثر در کمک به بیماران موجب کاهش برخی نشانه های بالینی می شوند، اما باعث می شود بیماران عوارض جانبی زیادی داشته باشند. بدتر از همه، وضعیت بیماری شما را نمی توان از طریق دو روش کاملا کنترل کرد.

در این زمان، شما نیاز به درمان های سیستماتیک و جامع برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه. در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، مجموعه ای از درمان های طبیعی برای حذف کامل مواد سم زدایی و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ شده است و سپس عملکرد کلیه را بهبود می بخشد.

مرحله 5 نارسایی کلیه در حال حاضر در مرحله پایانی بیماری کلیوی است که در آن مقدار زیادی از سموم و زباله ها برای ساختن خون شما ضروری است. علاوه بر این، سموم و زباله های ذخیره شده در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف در بهبود کلیه بیمار نقش مهمی دارد. بر اساس این هدف، درمان با سم زدایی با داروهای گیاهی و همچنین امکانات پیشرفته ای جهت تخلیه سموم و اتلاف های مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ می شود.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی گرم، طب فشاری، درمان بخار، درمان طب سوزنی برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما با GFR 13 و مرحله 5 نارسایی کلیه هستید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-5/5682.html



:: برچسب‌ها: آیا GFR 13 در مرحله 5 نارسایی کلیه است,


شنبه 11 شهريور 1396
ن : lafee

درمان با سم زدایی درمان برای کمک به بیماران کلیوی کار می کند

در حال حاضر، درمان های حذف توکسین ها در گستره وسیعی از درمان های کلیوی به چشم می خورد. مردم بیشتر و بیشتر علاقه مند به درمان سم زدایی درمان نارسایی کلیه هستند. در حالیکه بیماران مشتاق میدانند که درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران کلیوی ضروری است. آیا شما در این روش علاقه مند هستید، اگر چنین است، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را به دانستن جزئیات بیشتر اضافه کنید.

نارسایی کلیه به کلیه منجر نمی شود تا به اندازه کافی مواد زائد و سم را خارج از بدن دفع کند، در نتیجه، مقدار زیادی از مواد سمی احتمال بیشتری برای تولید خون شما خواهد داشت. علاوه بر این، رسوب سموم و ضایعات نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. به عنوان یک نتیجه، بیماران نیاز به توجه زیادی دارند تا مواد سمی مختلف و مواد زائد را از بدن خارج کنند. درمان با سم زدایی درمان برای پاک کردن مواد مختلف سم و مواد زائد از بدن به تدریج است. این درمان با داروهای گیاهی طبیعی و تجهیزات پیشرفته ترکیب شده است. با این حال، به سادگی با تکیه بر این درمان، وضعیت بیماری شما نمی تواند بسیار بهبود یابد. درمان های دیگر ضروری است برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

حمام دارویی درمان است که شما را بسیار عرق می کند. پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به آب رفته است که بیماران حمام می دهند. در طول فرآیند این درمان، مقدار زیادی از عرق خواهید داشت، در نتیجه، مواد سمی و محصولات زاید موجود در خون از خون و مقدار زیادی از عرق و ادرار پاک می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، از طریق راه اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه می تواند در داخل کلیه تحویل شود، در نتیجه کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی ترمیم شود.

این درمان ها طی یک ماه انجام می شود، در طی آن وضعیت بیماری شما می تواند بسیار بهبود یابد و پس از آن بعضی علائم بالینی مانند اشتهای کم، کم خونی، سردرد و گرفتگی عضلانی به شدت بهبود می یابند.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتری در مورد نحوه درمان سم زدایی درمان نارسایی کلیه چیست؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/241.html



:: برچسب‌ها: درمان با سم زدایی درمان برای کمک به بیماران کلیوی کار می کند,


شنبه 11 شهريور 1396
ن : lafee

آیا بیماران می توانند از پیوند کلیه از طریق Osmotherapy چینی اجتناب کنند

اکثر افراد ممکن است بر این باورند که پیوند کلیه درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است و می توانند زندگی پایدار و سلامت را برای بقیه زندگی خود زندگی کنند. با این حال، بیماران آگاهی ضعیف پیوند کلیه را تجربه می کنند. بنابراین، آنها تعجب می کنند که آنها می توانند از پیوند کلیه از طریق osmotherapy چینی اجتناب کنند.

در واقع، سموتراپی چینی نیز Osmotherapy پزشکی میکرو چینی نامیده می شود، که اثر بسیار خوبی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و طولانی مدت عمر طولانی دارد. در این حالت پیوند کلیه می تواند با بهبود عملکرد کلیه جلوگیری کند.

به همین دلیل است که Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به شدت محبوبیت زیادی در جهان به دست می آورد، ممکن است در این واقعیت قرار بگیرد که این درمان عمدتا برای بهبود عملکرد کلیه کار می کند. علاوه بر این، به منظور اثر دقیق تر، این درمان می تواند همراه با سایر درمان های طبیعی از جمله درمان سم زدایی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، بخار سازی، طب فیزیوتراپی استفاده شود.

درمان با سم زدایی می تواند عملکرد حذف سموم و مواد زائد مختلف را از بدن به طور کامل انجام دهد، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. ارائه یک محیط بهداشتی و تمیز داخلی باعث بهبود کارایی سایر درمان های طبیعی می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی. این یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان عظیم وجود دارد که در فرآیند دقیق مطابق با شرایط بیماری خاص بیماران انتخاب می شوند. علاوه بر این، داروهای گیاهی تصفیه شده به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. از طریق راه اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند که به خون کافی، اکسیژن و تغذیه درون کلیه کمک می کند. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به تدریج ترمیم شود.

طب سوزنی این شامل قرار دادن فنجان بر روی پوست برای ایجاد مکش. مکش را بهبود می بخشد با جریان خون و همچنین چی، کلمه چینی به معنای نیروی زندگی در بدن است.

درمان با کپسول گردش خون را به ناحیه ای که فنجان آنها قرار می گیرد افزایش می دهد. این می تواند تنش عضلانی را تحمل کند که می تواند جریان خون کلی را بهبود بخشد و سلول را بهبود بخشد.

طب سوزنی از یک سوزن به داخل بدن شما از طریق پوست استفاده می شود. در طول فرایند، احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. همچنین بیماران به درد و سردرد کمک می کنند.

از طریق این درمان های طبیعی، عملکرد کلیه شما می تواند مرحله و مرحله بهبود یابد و پیوند کلیه می تواند به طور طبیعی اجتناب شود. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2334.html



:: برچسب‌ها: آیا بیماران می توانند از پیوند کلیه از طریق Osmotherapy چینی اجتناب کنند,


شنبه 11 شهريور 1396
ن : lafee

عملکرد کلیه 26٪ از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند برای مدت زمان طولانی دیالیز استفاده شود

26٪ از عملکرد کلیه به این معنی است که وضعیت شما تا 4 برابر نارسایی کلیه پیشرفت کرده است، که بعضی از ناراحتی ها و نشانه های مسمومیت را نشان می دهد. بنابراین، امید به زندگی بیمار تهدید خواهد شد، و تا چه مدت می توان از عملکرد کلیه در 26٪ از بیماران با نفروپاتی استفاده کرد؟

اگر چه دیالیز باعث می شود شما احساس ناراحتی، اما در برخی موارد اضطراری می تواند به شما کمک کند برخی از مشکلات را حل کند. بنابراین، در صورت لزوم، شما نیاز به دیالیز برای نجات زندگی است. در صورت امکان، شما می توانید سعی کنید جایگزین درمان برای بهبود عملکرد کلیه و طولانی مدت عمر طولانی. شما ممکن است بخواهید بدانید که چه بیمار نیاز به درمان با کیفیت بالای زندگی دارد.

در چین، درمان های طبیعی در بیمارستان کلیه شیدیاژوانگ به نظر می رسد در بهبود عملکرد کلیوی و افزایش امید به زندگی شما بسیار موثر است. از زمان آغاز آن، بیماران بیشتر و بیشتر از اینجا خارج شده اند. دلیل اصلی بسیاری از بیماران برای بهبودی خوب است که ما از طیف گسترده ای از درمان های ایمن و طبیعی برای کمک به بیماران برای بهبود کیفیت زندگی خود استفاده می کنیم.

اول، پسماندهای بزرگ و مواد سمی در خون وجود دارد و انباشت سموم و مواد زائد نه تنها موجب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود بلکه باعث کاهش سایر اثرات درمانی نیز می شود. برای این منظور، سم زدایی درمان برای حذف انواع سموم، به طور کامل محصول را از بدن دفع می کند.

به عنوان یک نتیجه از ارائه یک محیط داخلی سالم، درمان های طبیعی می تواند بیشترین اثر را اعمال کند.

1، مایع بهبود عملکرد کلیه بیمار است. در این دوره درمان، شما مقدار زیادی عرق می کنید، نتیجه بسیاری از مواد سمی است و زباله ها از بدن دفع می شود و عرق زیادی می شود.

2، نفوذ درمان پزشکی میکرو سنتی چینی می تواند از طریق گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، آزادسازی گردش خون، تنظیم فشار خون برای بهبود عملکرد کلیه باشد.

آیا شما 26٪ از عملکرد کلیه دارید؟ آیا می خواهید یک زندگی بدون دیالیز داشته باشید؟ آیا می خواهید زندگی طولانی خود را افزایش دهید؟ لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1511.html



:: برچسب‌ها: عملکرد کلیه 26٪ از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند برای مدت زمان طولانی دیالیز استفاده شود,


دو شنبه 6 شهريور 1396
ن : lafee

کراتینین 3.5 با دیالیز قابل کنترل است

به طور کلی، کراتینین 3.5 بدین معنی است که شما در حال حاضر در مرحله 3 نارسایی کلیه هستید و اگر از علائم شدید مانند خستگی، تهوع و استفراغ، نارسایی قلب و ریه رنج می برید، برای کنترل سطح کراتینین بالا پیشنهاد می شود. در حالی که کراتینین 3.5 با دیالیز قابل کنترل است؟

دلیل اصلی اینکه چرا بیماران کراتینین 3.5 را تجربه می کنند این است که کلیه نمی توانند عملکرد خود را همانطور که باید انجام دهد و کلیه نمی توانند مواد زائد و سم را خارج از بدن درست کنند. با این حال، دیالیز فقط جایگزینی کلیه است تا برخی از قطعات زباله را تخلیه کند. پس از دیالیز، این زباله هنوز شانس ایجاد خون را دارد و شما را از سطح کراتینین حتی بالاتر می برد. در طول پروسه دیالیز، شما اغلب خطر زیادی برای تجربه عوارض جانبی مختلف، گرفتگی عضلانی و کم خونی دو عارضه معمول است. بدتر از همه، عملکرد کلیه شما همچنان در حال افزایش است زیرا شما در حال دیالیز هستید، در نتیجه سطح کراتینین شما بعد از دیالیز بالاتر و بالاتر خواهد بود.

از آنجا که دیالیز بهترین راه برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را کاهش نمی دهد و علائم بالینی را کاهش می دهد، آنها نیازی به یافتن راه دیگری برای کمک به زندگی بهتر خود ندارند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه فراهم می کند. این درمان ها برای کمک به بیماران فعال شدن کلیه ها بسیار موثر است. قبل از اتخاذ تدابیری برای بهبود عملکرد کلیه، محصولات زائد و سم های ذخیره شده در خون باید از بدن پاک شوند، زیرا آنها فقط باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه نمی شوند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. برای این منظور درمان سم زدایی برای تمیز کردن محیط داخلی طراحی شده است.

پس از آن، درمان های دیگر شامل Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، درمان با بخار، برای بهبود کلیه و بهبود عملکرد آن استفاده می شود.

آیا هنوز شک دارید که کراتینین 3.5 با دیالیز قابل کنترل است؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5667.html



:: برچسب‌ها: کراتینین 3, 5 با دیالیز قابل کنترل است,


دو شنبه 6 شهريور 1396
ن : lafee

میزان بقا برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چیست؟

نفریت لوپوس بدین معنی است که التهاب کلیه ناشی از لوپوس اریتماتیک سیستمیک است. SLE بیماری های خود ایمنی است. با سیستم لوپوس، سیستم ایمنی بدن بدن خود را هدف قرار می دهد. نفریت لوپوس هنگامی رخ می دهد که لوپوس کلیه را شامل می شود. در برخی موارد، زندگی شما را تهدید می کند، که موجب می شود بیماران تعجب کنند که میزان بقا برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چیست.

در واقع، میزان بقا به طور عمده بستگی به وضعیت بیماری فعلی شما دارد، اما هر چه میزان بقاء باشد، باید هر گونه تلاش برای بهبود عملکرد کلیه و به حداکثر رساندن امید به زندگی خود را در اسرع وقت.

در چین، توسعه پزشکی پزشکی بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ در چند دهه گذشته، مزایای غیر منتظره ای برای بیماران را به ارمغان آورده است. این درمان های طبیعی در سراسر جهان محبوبیت زیادی به دست می آورند، علاوه بر این محبوبیت نشان می دهد که بیماران آگاهی بیشتری نسبت به کیفیت زندگی و اهمیت داشتن سالم دارند. علاوه بر این، این درمان ها توانایی خود را برای بهبود عملکرد کلیه بیماران و تغییر زندگی بیماران نشان داد.

درمان های پیشرفته توسط تعدادی از متخصصان کلیوی شامل درمان های حذف توکسین، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، طب سوزنی، پزشکی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

هیچ انکار نمی کند که مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما وجود دارد. بنابراین، حذف سموم و ضایعات مختلف نقش مهمی در کمک به بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد. درمان سم زدایی حذف شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن.

بنابراین، برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد آن، سایر درمان های پزشکی مورد نیاز است. این درمان ها می تواند کمک به رگ های خونی، ترویج گردش خون، رهایی التهاب و انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی باشد.

با کمک این درمان ها، اگر بیماری آسیب به عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد، وضعیت بیماری می تواند معکوس شود و ما بهترین های خود را برای کمک به زندگی پایدار و عادی در صورتی که آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50 باشد، تلاش خواهیم کرد. درصد

آیا هنوز هم شک دارید که خشم بیماران لوپوس در بقا وجود دارد؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/causes-others/5668.html



:: برچسب‌ها: میزان بقا برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چیست؟,


دو شنبه 6 شهريور 1396
ن : lafee

ادم یکی از علائم FSGS است

اسکلروز گلومروولیک بخش مرکزی یک وضعیت بیماری است که در آن چند گلومرولی آسیب دیده است و تنها بخشی از گلومرولی درگیر آن است. هنگامی که آسیب بر گلومرول ظاهر می شود، تغییرات و ناراحتی در بدن شما وجود دارد. به تازگی، بیماران تعجب می کنند که ادم یکی از علائم FSGS است.

دلیل اصلی این که بیماران از ادم رنج می برند این است که کلیه نمی توانند عملکرد خود را همانطور که باید انجام دهد را تحقق بخشد، در نتیجه، مانع فیلتر کردن و مانع الکترولیتی به میزان زیادی آسیب می رسند، اختلال مانع الکترولیتی و مانع فیلتر شدن، پروتئین و گلبول های قرمز خون را نمی توان در خون نگه داشت و آب به بافت های بدن نشت می کند، در نتیجه ادم و پروتئینوری ظاهر می شود.

استروئیدها به طور موقت برای کنترل ادم و پروتئینوری مورد استفاده قرار می گیرند که باعث می شود بیماران عوارض جانبی متعددی از قبیل ماه، نوسان خلق و خوشی، افسردگی و حافظه داشته باشند. بدتر از آن، استروئید ها نمی توانند با ریشه از ریشه برخورد کنند، پس از متوقف شدن، شما بیشتر احتمال دارد که ادم را دوباره تجربه کنید.

در حال حاضر، ما نیاز به توجه بیشتر به کاهش ادم عمدتا، که برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند.

1، ایمونوتراپی برای تنظیم اختلال ایمنی و بهبود ایمنی استفاده می شود. ایمونوتراپی شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است.

2، درمان با سم زدایی، پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف است که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه مفید است. در عین حال، بهره وری از سایر روش های درمان نیز بهبود یافته است.

3، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، بخار سازی برای بهبود کلیه های بیمار با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، آزاد سازی التهاب و انعقاد خون استفاده می شود.

با استفاده از این درمان، ادم می تواند به طور طبیعی کاهش یابد.

آیا شما از ادم رنج می برید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5669.html



:: برچسب‌ها: ادم یکی از علائم FSGS است,


دو شنبه 6 شهريور 1396
ن : lafee

آیا مرحله 5 ایمونوتراپی می تواند آسیب کلیه را تحمل کند

مرحله 5 ناراحتی کلیه نیز به نام مرحله 5 نارسایی کلیه، به طور کلی صحبت، آسیب کلیه را می توان به 5 مرحله تقسیم شده است، مرحله 5 آسیب کلیه بدترین آسیب در عملکرد کلیه است. در مرحله 5 آسیب کلیه، بیماران احتمال بیشتری دارند علائم مسمومیت و عوارض مختلفی را تجربه کنند که امید به زندگی را به شدت تهدید می کنند. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که ایمونوتراپی می تواند مرحله 5 آسیب کلیه را درمان کند.

در مرحله 5 آسیب کلیه، تعداد زیادی سلول و بافت بیمار و یا حتی سلول های مرده و بافت وجود خواهد داشت، بیشتر سلول ها و بافت های مرده وجود دارد و سپس سلول ها و بافت های بیمار در کلیه وجود دارد. آنچه که ما می توانیم انجام دهیم این است که سلول های بیمار را ترمیم کنیم اما هیچ چیز نمی تواند با سلول های مرده انجام شود. بنابراین مرحله 5 ناراحتی کلیه نمی تواند درمان شود.

ایمونوتراپی یکی از درمان های کلاسیک در بیمارستان ما است که عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد. ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. با استفاده از این درمان، ایمنی شما می تواند قابل ملاحظه بهبود یابد و سپس اختلال ایمنی نیز می تواند تنظیم شود.

با این حال، به سادگی با تکیه بر این درمان نمی تواند مشکل را حل کند، شما هنوز هم نیاز به درمان برای تمیز کردن محیط داخلی بهداشت و درمان برای تعمیر سلول های کلیه و بافت بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

به منظور کمک به بیماران بهداشت محیط و محیط داخلی تمیز، درمان سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن، که نه تنها مانع از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، در عین حال، همچنین بهبود می یابد بهره وری از درمان های دیگر.

در محیطی سالم و سالم، درمان طبیعی می تواند بهترین تاثیرات را به دست آورد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود عملکرد کلیه است، که در آن گیاهان فوق العاده خواهد شد مطابق با بیماری خاص بیمار استفاده می شود. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آن به پودر پالایش می شوند، علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

با کمک این درمانها، ما بهترین های خود را برای کمک به زندگی پایدار خود خواهیم آموخت. اگر شما همچنین از مرحله 5 نارسایی کلیه رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/236.html



:: برچسب‌ها: آیا مرحله 5 ایمونوتراپی می تواند آسیب کلیه را تحمل کند,


دو شنبه 6 شهريور 1396
ن : lafee

اطلاعات در مورد انتظارات زندگی بدون دیالیز در مرحله 5

مرحله 5 نارسایی کلیه به عنوان پیشرفته ترین مرحله بیماری کلیه در میان مراحل بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است. در مرحله 5 نارسایی کلیه، امید به زندگی بیماران به شدت تهدید می شود. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که در مرحله 5 امید به زندگی بدون دیالیز چیست.

با این حال، بدون پاسخ دقیق برای امید به زندگی بدون در مرحله 5 هیچ پاسخ دقیقی وجود ندارد، زیرا بستگی به عوامل متعددی از جمله سن شما، وضعیت بیماری، وضعیت بیماری کلی دارد. وضعیت بیمار از یک به یک متفاوت است، اما شما باید همه چیز را امتحان کنید تا طول عمر خود را تا زمانی که ممکن است طولانی تر کنید.

دلیل اینکه اکثر مردم نمیخواهند دیالیز را انجام دهند ممکن است در واقع این باشد که دیالیز درمان برای کمک به بهبود عملکرد کلیه نیست، در نتیجه، امید به زندگی شما نمیتواند طولانی شود. شما باید به دنبال مجموعه ای از درمان های سیستماتیک و جامع برای کمک به بهبود آسیب کلیه شما.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران برای بهبود آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه اعمال شده است.

قبل از اتخاذ تدابیری برای تعمیر کلیه بیمار، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند، باید به طور کامل از بدن خارج شوند، زیرا تخمیر سموم و مواد زائد موجود در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود بلکه باعث کاهش کارآیی از درمان های دیگر. برای این منظور درمان سم زدایی برای کمک به بیماران برای پاکسازی محیط داخلی سلامت توسعه داده شده است.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و درمان های دیگر از جمله حمام دارویی، طب سوزنی درمان، Cupping درمان برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن است. در این درمان، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل کلیه نفوذ می کنند. در نتیجه، سلول های کلیه و بافت های بیمار می توانند توسط خون، اکسیژن و تغذیه کافی که در داخل کلیه همراه با مواد فعال تحویل می شود، توسط کبد بهبود یابد.

با در نظر گرفتن این درمان ها، امید به زندگی شما به طرز چشمگیری طولانی می شود و پس از آن شما می توانید یک زندگی بدون دیالیز زندگی می کنند. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2329.html



:: برچسب‌ها: اطلاعات در مورد انتظارات زندگی بدون دیالیز در مرحله 5,


دو شنبه 6 شهريور 1396
ن : lafee

دیالیز می تواند کراتینین 3.5 را کاهش دهد

کراتینین 3.5 بدان معنی است که شما در حال حاضر در نارسایی کلیه مرحله 3، اگر شما را از خستگی، تهوع، استفراغ، قلب و نارسایی ریه و سایر علائم جدی رنج می برند، شما معمولا دیالیز برای کنترل سطح کراتینین بالا توصیه می شود. و دیالیز می تواند کراتینین 3.5 را کاهش دهد؟

دلیل اصلی این که بیماران کراتینین 3.5 را تجربه می کنند این است که کلیه ها نمی توانند عملکرد خود را به دست آورند، کلیه ها نمی توانند به طور کامل مواد زائد و سموم تخلیه کنند. با این حال، دیالیز تنها جایگزین کلیه ها برای تخلیه بخشی از زباله ها می شود. بعد از دیالیز، این زباله هنوز هم امکان انباشت خون را دارد و سطح کراتینین را بالاتر می برد. در طول پروسه دیالیز، شما ممکن است انواع مختلفی از واکنش های جانبی، عضلات و کم خونی در هر دو مورد رایج است. حتی بدتر از آن، عملکرد کلیه شما با دیالیز زودرس، به طوری که سطح کراتینین دیالیز بالاتر و بالاتر می رود.

از آنجایی که دیالیز بهترین راه برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا نیست و از بین بردن علائم بالینی بهترین راه برای کمک به آنها در زندگی بهتر است.

در چین، بیمارستان کلیه Shijiazhuang برای بیماران با مجموعه ای از درمان های طبیعی برای درمان بیماری کلیه برای کمک به بیماران شروع به عملکرد کلیه. قبل از مصرف درمان برای بهبود عملکرد کلیه، زباله ها و سموم تولید شده در خون باید از بدن خارج شوند، زیرا آنها نه تنها سبب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شوند، بلکه باعث کاهش سایر روش های درمانی نیز می شود. برای این منظور، درمان سم زدایی برای تمیز کردن محیط داخلی ایجاد شده است.

سپس استفاده از نفوذ درمانی پزشکی میکرو سنتی چینی، حمام پزشکی، حمام پا، درمان طب سوزنی، درمان فومیریت و سایر روش های درمان برای بهبود کلیه ها و بازگرداندن عملکرد آن است.

شما هنوز سوالی دارید، می تواند دیالیز کراتینین 3.5 را کاهش دهد؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/0827/1506.html



:: برچسب‌ها: دیالیز می تواند کراتینین 3, 5 را کاهش دهد,


یک شنبه 5 شهريور 1396
ن : lafee

آیا درمان های دیگری برای بیماران نارسایی کلی وجود دارد بدون دیالیز

به طور کلی، دیالیز درمان برای کمک به بیماران برخی از علائم بالینی است، اما به دلایل مختلف، بیماران مستعد توقف دیالیز هستند. آنها مشتاق میدانند که داروهای دیگری برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی وجود دارد به جز دیالیز.

خوشبختانه، در چین، گزینه دیگری برای نارسایی کلیه وجود دارد که بیماران نارسایی کلیه را درمان می کنند. داروهای چینی و داروها در درمان بیماری های مختلف و بیماری ها برای هزاران سال استفاده شده است. علاوه بر این، طب چینی محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورده است و محبوبیت چنین انگیزه ها نشان می دهد که بیماران در مورد بهبود کیفیت زندگی و اهمیت بهبود عملکرد کلیه بیشتر آگاه هستند.

مهمتر از همه، تعداد زیادی از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی مورد تحقیق و توسعه قرار گرفته است. این درمان ها توسط بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژووان ارائه شده است که شامل درمان های تخریب توکسین، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، درمان با بخار سازی، طب فشاری، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان فشرده سازی داغ، کار برای رفع بیماری کلیه و بهبود کلیه عملکرد.

در صورت نارسایی کلیه باید سموم و زباله های زیادی را در خون خود داشته باشید و انباشت سم ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود، بنابراین بیماران نیاز به توجه خاصی به پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن داشته باشید. براساس این هدف، از پاک کردن زباله ها و سموم خارج از بدن استفاده می شود. علاوه بر این، ایمونوتراپی برای شناخت محل آسیب کلیه و آسیب به عملکرد کلیه استفاده می شود که شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، تحمل ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی می شود. علاوه بر این، درمان های دیگر برای رفع سلول ها و بافت های بیمار در کلیه با استفاده از چهار فرآیند متداول مانند رگ های خونی، ارتقاء گردش خون، ضد انعقاد و التهاب و تخریب ماتریکس خارج سلولی مورد استفاده قرار می گیرند.

درمان های طبیعی و داروها برای بیماران دیالیزی فهرست شده است، آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آنها بدانید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5664.html



:: برچسب‌ها: آیا درمان های دیگری برای بیماران نارسایی کلی وجود دارد بدون دیالیز,


یک شنبه 5 شهريور 1396
ن : lafee

اسموتراپی پزشکی میکرو چینی موثر بر بیماران نارسایی کلیه است

در چین، گزینه دیگری برای بیماران برای مقابله با نارسایی کلیه وجود دارد، یعنی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، که در طیف گسترده ای از درمان های نارسایی کلیه به چشم می آید. در حالیکه بیماران نیز بدانند چگونه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای درمان نارسایی کلیوی موثر است.

به عنوان یک واقعیت، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان خارجی است که طبیعی و راحت است. علاوه بر این، گیاهان عظیم موجود در این درمان وجود دارد و پس از آن داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. دو کیسه دارویی با دستگاه اسموتی متصل می شوند که به مواد فعال در داروهای گیاهی کمک می کند و به طور مستقیم به داخل کلیه نفوذ می کنند. همزمان، مقدار زیادی از خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده شود تا سلول های کلیه و بافت بیمار را تعمیر کند.

علاوه بر این، حقیقت این است که صرفا تکیه بر این درمان نمیتواند مشکل را به طور کامل حل کند، این درمان با درمانهای دیگر به منظور کمک به بیماران برای بهبود کیفیت زندگی آنها ترکیب شده است.

1 استفاده از این درمان نیاز به یک محیط داخلی بهداشتی دارد، در نتیجه، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون کاملا پاک شوند. برای این منظور، درمان های تخریب توکسین برای بیماران افتتاح می شود، که همچنین باعث بهبود کارایی سایر روش های درمانی می شود.

2، و سپس درمان طبيعي همراه با درمان هاي طبيعي ديگر از قبيل حمام دارويي، حمام پا، درمان بخار، درمان طب سوزني، درمان طب فشاري، درمان امولسيونيزه استفاده مي شود. امروزه این درمان ها در سراسر دنیا محبوبیت فراوانی دارند. علاوه بر این، محبوبیت چنین انگیزه های بهداشتی نشان می دهد مردم در حال افزایش آگاهی نسبت به کیفیت زندگی و اهمیت بهبود عملکرد کلیه هستند.

از تجربه بالینی سالهای بسیاری، این درمان ها ثابت شده است که در کمک به بیماران بهبود کیفیت زندگی موثر است.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5665.html



:: برچسب‌ها: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی موثر بر بیماران نارسایی کلیه است,


یک شنبه 5 شهريور 1396
ن : lafee

آیا بیماران دیابتی با بیماری کلیوی می توانند پیوند کلیه داشته باشند

دیابت با نارسایی کلیه به بیماری کلیوی ناشی از سال های دیابت کنترل نشده اشاره دارد. بیماری کلیه اغلب کیفیت زندگی و امید به زندگی بیماران را تهدید می کند. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که بیماران دیابتی مبتلا به بیماری کلیوی، پیوند کلیه دارند.

به طور کلی اعتقاد بر این است که پیوند کلیه درمان کامل برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است و کلیه جدید می توانند به انجام آنچه که کلیه بیمار نمی تواند انجام دهد، بنابراین کیفیت زندگی و امید به زندگی شما پس از پیوند کلیه بهبود می یابد. اما، هیچ انکار نمی کند که همیشه احتمال وجود دارد که کلیه های پیوند کلیه ها و بافت های خود را رد کنند، حتی اگر مقدار زیادی از داروها را رد کنید. علاوه بر این، بیشتر و بیشتر بیماران از ناراحتی پیوند کلیه آگاه هستند، آنها می دانند که وجود دارد هر گونه گیاهان طبیعی برای مقابله با دیابت با مشکلات بیماری کلیه.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژووان، پیشرفت های پزشکی چند ساله منافع غیر منتظره را برای بیماران به ارمغان آورده است. درمان طبیعی نشان دهنده توانایی آنها در تغییر زندگی بیماران است.

اول از همه، سموم و مواد ناخواسته موجود در خون باید از خون جدا شوند، در غیر این صورت، آنها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شوند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. به این ترتیب، درمان های حذف توکسین ها برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل طراحی شده است.

پس از آن، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی و درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، درمان با بخار، ماساژ برای درمان کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. در حقیقت، این درمان ها جهان را با تظاهرات معمول خود از رگ های خونی، ارتقاء گردش خون، ضد التهاب و ضد انعقاد، ماتریس خارج سلولی تخریب، شگفت زده کرد.

با کمک این درمان ها، برخی از علائم بالینی شامل خستگی، کم خونی، سردرد، گرفتگی عضلانی به طور طبیعی و به تدریج به مدت 15 روز تجدید می شوند. و سپس، عملکرد کلیه شما می تواند به طور طبیعی و به تدریج بهبود یافته است.

آیا هنوز میخواهید پیوند کلیه را برای درمان دیابت با نارسایی کلیه انجام دهید؟ گزینه های دیگر برای بیماران برای کمک به شما بهتر است اگر شما علاقه مند به آن هستید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetes/5666.html



:: برچسب‌ها: آیا بیماران دیابتی با بیماری کلیوی می توانند پیوند کلیه داشته باشند,


یک شنبه 5 شهريور 1396
ن : lafee

آیا می توانم کاری برای بهبود عملکرد کلیه با مرحله 3 CKD با GFR 42 انجام دهم

در مرحله بالینی، مرحله 3 CKD به این معنی است که عملکرد کلیه شما به میزان متوسط ​​کاهش یافته است. کاهش عملکرد کلیه نیز به معنی کاهش سطح GFR است. با کاهش عملکرد کلیه، کیفیت زندگی و امید به زندگی شما به طور جدی تهدید می شود. آیا می توان آنها را برای بهبود عملکرد کلیه با مرحله 3 CKD با GFR 42 انجام داد؟

به عنوان یک واقعیت، مرحله 3 CKD، مرحله کلیدی بیماری کلیوی است که به بیماران نیاز دارد تا در اسرع وقت درمان شوند. در صورت دریافت درمان به موقع، وضعیت بیماری ممکن است معکوس شود و اگر آنها بهترین زمان برای دریافت درمان را از دست بدهند، وضعیت بیماری به راحتی به مرحله 4 یا مرحله 5 نارسایی کلیه تبدیل خواهد شد.

خوشبختانه، بیمارستان بیماریهای کلیه شیدیاژوانگ، یکی از بزرگترین بیمارستان های حرفه ای در چین، بیماران را به درمان های طبیعی خود برای کمک به بهبود عملکرد کلیه بیماران کمک می کند.

درمان سم زدایی درمان برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل است که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، پاکسازی سموم و ضایعات مختلف برای ایجاد یک محیط سالم و پاکیزه برای بهبود کلیه بیمار مفید است.

ایمونوتراپی برای کمک به پزشک از محل آسیب در عملکرد کلیه استفاده می شود. ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. این درمان همچنین به تنظیم اختلال ایمنی و بهبود ایمنی کمک می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. گیاهان عظیم موجود در این درمان وجود دارد و سپس داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

این درمان ها در عرض یک ماه انجام می شود، در حالی که وضعیت بیماری کلی شما می تواند بهبود یابد، علاوه بر این، علائم دیگری از جمله خستگی، گرفتگی عضلات، سردرد، تهوع و استفراغ به طور قابل توجهی از ریشه ریشه می گیرند.

اگر شما از مرحله 3 CKD با GFR 42 رنج می برید و علاقه مند به درمان های طبیعی در زمینه بیماری هستید. لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/235.html



:: برچسب‌ها: آیا می توانم کاری برای بهبود عملکرد کلیه با مرحله 3 CKD با GFR 42 انجام دهم,


یک شنبه 5 شهريور 1396
ن : lafee

چه باید با PKD با بیماری کلیوی مرحله 3 انجام دهید

سر، من بیماری کلیوی کلیوی دارم و هر دو کلیه من با کیست پوشیده میشوند، بزرگترین آن در کلیه راست 12.7 سانتی متر و در کلیه چپ 11.0 سانتی متر است. در 23 ماه جاری، به من گفته شد که وضعیت مرحله 3 بیماری کلیوی متوسط ​​دارد. من می خواهم بدانم چه باید بکنم؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است که در آن کیست های بی شماری پر از مایع در کلیه است، به عنوان زمان، تعداد و اندازه کیست ها بزرگ می شود. در نتیجه، کیست بزرگ شده سلول ها و بافت های اطراف کلیه را سرکوب می کند، در نتیجه، نارسایی کلیه به نظر می رسد. بنابراین، کیست های کلیه باید در اسرع وقت کنترل شود، در غیر این صورت، کلیه توسط کیست های بزرگ آسیب دیده است.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه فراهم می کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، به عنوان معروف ترین درمان در بیمارستان ما، کمک به بیماران از 148 کشور برای زندگی یک زندگی سالم است. این درمان طبیعی و راحت است که برای بهبود کارایی آن از خارج استفاده می شود. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با کمک دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، همزمان خون کافی، اکسیژن و تغذیه می توانند در داخل کلیه تحویل شوند.

علاوه بر این، درمان های دیگر نیز شامل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فشاری، بخار سازی نیز برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

با کمک این درمان ها، رشد کیست ها می تواند متوقف شود، در صورتی که مواد فعال در سلول های اپیتلیال از آزاد شدن، دفع سیالات مایع نیز می تواند در صورت گردش خون دیواره کیست فعال شود.

آیا شما از مشکلی مشابه با ماده Worta رنج می برید؟ آیا شما علاقه مند به درمان های طبیعی کیست های کلیه هستید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2328.html



:: برچسب‌ها: چه باید با PKD با بیماری کلیوی مرحله 3 انجام دهید,


یک شنبه 5 شهريور 1396
ن : lafee

چگونه اثر درمان میکرو نفوذ بر روی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه چگونه است؟

به طور معمول، دیالیز و پیوند کلیه یک روش معمول درمان نارسایی کلیه است، اما در سرزمین اصلی چین، گزینه دیگری در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند درمان شود وجود دارد، که میکرو چینی درمان نفوذ پزشکی، درمان نارسایی کلیه در طیف گسترده ای از روش های درمانی در درمان این است بیماری کلیوی پیشرفت بزرگی بوده است. بیماران همچنین می خواهند بدانند که چگونه درمان عقلانی نارسایی کلیه پزشکی سنتی چینی است.

در واقع، نفوذ درمان پزشکی میکرو سنتی چینی درمان موضعی است، این درمان طبیعی و راحت است. علاوه بر این، در این درمان شامل بسیاری از گیاهان، گیاهی و خالص به پودر، برای افزایش بازدهی خود، از پودر و سپس به دو کیسه، که در منطقه کم پشت در حدود 40-50 دقیقه قرار داده شد جمع آوری شده. گروه های پلی اتیلن با اتصال دو دستگاه مایع نافذ، دارایی های گیاهی کمک کند و نفوذ به کلیه ها. در همان زمان، در کلیه نیز می توان مقدار زیادی خون، اکسیژن و مواد مغذی را برای تعمیر سلول های کلیه و بافت های بیمار حمل کرد.

علاوه بر این، این واقعیت است که این درمان به تنهایی می تواند مشکل به طور کامل حل نمی کند، این درمان با درمان های دیگر ترکیب برای کمک به بهبود کیفیت زندگی بیماران.

1، این درمان برنامه نیاز به یک محیط داخلی سالم، بنابراین، موجود در خون از سموم و مواد زائد باید به طور کامل از خون برداشته شده است. برای این منظور، پژوهش و استفاده از ضد عفونی درمانی می تواند سموم به طور کامل روشن در بدن، که همچنین باعث افزایش راندمان درمان های دیگر.

سپس، درمان نفوذ پذیری پزشکی میکرو سنتی چینی و دیگر درمان های طبیعی با هم، از جمله حمام های پزشکی، حمام پا، درمان خون، درمان طب سوزنی، درمان بواسیر، ایمونوتراپی استفاده می شود. امروزه این درمان ها در سراسر جهان در حال افزایش است. علاوه بر این، محبوبیت این روش درمان سالم نشان می دهد که مردم بیشتر از کیفیت زندگی آگاه هستند و برای بهبود عملکرد کلیوی مهم است.

از سال های تجربه بالینی، این درمان ها به بیماران کمک می کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.
آیا شما علاقه مند به این درمان هستید؟ آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه درمان طب طبیعی با بیماری های کلیوی مشکلی دارد؟ اگر بله، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1505.html



:: برچسب‌ها: چگونه اثر درمان میکرو نفوذ بر روی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه چگونه است؟,


شنبه 4 شهريور 1396
ن : lafee

آیا کلیه در حال کار تنها 20٪ است

به طور بالقوه، عملکرد کلیه 20٪ به شما نشان می دهد که شما در حال حاضر در مرحله 5 نارسایی کلیه قرار دارید که مرحله نهایی بیماری کلیوی است و پس از آن بیماران باید در اسرع وقت اقدامات فوری انجام دهند تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنند. در حالی که بیماران از این موضوع ناراحت هستند که اگر کلیه فقط 20 درصد کار کند، خطر وجود دارد.

به عنوان یک واقعیت، اگر کلیه شما صرفا 20٪ کار کند، خطر وجود دارد که امید به زندگی و کیفیت زندگی شما را تهدید می کند. به این ترتیب، برای جلوگیری از آسیب بیشتر، باید در صورت امکان اقدامات سریع انجام دهید.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران به درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه کمک می کند.

اول از همه، یک درمان برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ می شود که نه تنها مانع از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. با این هدف، درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن استفاده می شود.

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای کمک به بیماران تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است.

این یک برنامه کاربردی خارجی است و در این درمان گیاهی فوق العاده ای وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارآیی آنها به پودر اضافه می شوند و سپس پودر به دو کیسه دارویی که در ناحیه پایین کمر قرار می گیرند تقریبا 40- 50 دقیقه از طریق راه اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. و سپس، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود. با کمک این درمان، عملکرد کلیه بیمار بهبود می یابد به طوری که در نتیجه علائم مسمومیت مانند خستگی، کم خونی، تهوع و استفراغ می توانند به طور طبیعی منتشر شوند.

اگر شما از 20٪ عملکرد کلیه رنج می برید، پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به درمان نیاز دارید. لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5661.html



:: برچسب‌ها: آیا کلیه در حال کار تنها 20٪ است,


شنبه 4 شهريور 1396
ن : lafee

چگونه دیالیز را به طور طبیعی از بین ببریم

دیالیز درمان است برای کمک به بیماران برخی علائم بالینی را کاهش می دهد به طوری که سرعت پیشرفت بیماری را کاهش می دهد. اما دیالیز تنها جایگزینی کلیه برای پاک کردن برخی از زباله ها و سموم است و به دلایل مختلف، بیماران نیازمند مقاومت در مورد نحوه دریافت دیالیز به طور طبیعی هستند.

ابتدا لازم است روشن کنید که اولین مرحله برای از بین بردن دیالیز این است که کلیه بتوانند عملکرد خود را انجام دهند، یعنی کلیه بیمار را بهبود بخشیده و عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است. شما ممکن است بدانید که چه کاری باید انجام دهید برای بهبود عملکرد کلیه.

قبل از بهبود عملکرد کلیه، سلول های کلیه و بافت بیمار باید در ابتدا ترمیم شوند. در چین، بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژووان، چندین دهه گذشته پیشرفت های پزشکی در بیمارستان های بیماری های مزمن غیرمنتظره ای را برای بیماران به ارمغان آورده است. بیماران درمان شده در راستای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه هستند.

وجود دارد می تواند بسیاری از سموم و زباله ها را تشکیل بدن بیماران مبتلا به نارسایی کلیه. علاوه بر این، رسوب سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. دفع زباله ها و سموم برای بهبود کلیه بیمار مفید است. برای رسیدن به این هدف، درمان های سم زدایی از بین بردن سم زدایی برای از بین بردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل آغاز شده است.

پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف، محیط داخلی سلامت را برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان خارجی است که در خارج از کشور استفاده می شود و داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که در این درمان وجود دارد و داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها، از راه اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی به پودر تبدیل می شوند خارج و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنید. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

علاوه بر این، این درمان همراه با درمان های دیگر شامل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی استفاده می شود. این درمان ها طی یک ماه اجرا می شود، در حالی که وضعیت بیماری شما قابل توجه است. با بهبود عملکرد کلیه، زمان دیالیز در هر هفته کاهش می یابد و یا دیالیز می تواند متوقف شود، آیا شما علاقه مند به این درمان ها کمک می کند تا شما را از دریافت دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5662.html



:: برچسب‌ها: چگونه دیالیز را به طور طبیعی از بین ببریم,


شنبه 4 شهريور 1396
ن : lafee

سفیر بحرین در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ مراجعه کرد

دکتر عبدالله سفیر بحرین در چین و هاشم سید، دبیر اول، در 23 اوت سال 2017 از بیمارستان دیدن کرد و در مورد برنامه های بهبود کیفیت زندگی بیماران کلیوی برای هر دو کشور صحبت کرد.

بعد از ظهر، آنها در بیمارستان کلیه بیماری شیدیاژوانگ، یکی از بزرگترین بیمارستان های حرفه ای بیماری های کلیه در آسیا، وارد شدند. و مدیر عامل شرکت کاو، رییس بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ و مدیران ارشد و تعدادی از کارکنان از دروازه آنها استقبال کردند. و سپس آنها به اداره اجرایی رسیدند که در آن بسیاری از کارکنان و تأسیسات مسئول کمک به بیماران در سراسر جهان در حل مشکلات و پاسخ دادن به سوالات بیماران هستند. علاوه بر این، رهبران اینجا معرفی خاصی از کاربرد و عملکرد امکانات را ارائه می دهند. یک کامپیوتر می تواند کارکنان را کمک کند که بسیاری از سوالات مطرح شده توسط بسیاری از بیماران را حل کند. علاوه بر این، سفیر به شدت از تجهیزات و امکانات پیشرفته در اینجا سخن گفت. او همچنین خوشحال است که کارکنان در اینجا می توانند چنین محیط کار خوبی داشته باشند و بیماران می توانند در چنین بیمارستان هایی با تجهیزات فراوانی پیشرفته دریافت کنند.

علاوه بر این، آنها نیز یک بیمار از کشور عربی بازدید کردند. سفیر برای بیمار نامه ای به بیمار فرستاد و سؤال های متعددی درباره وضعیت او داد. بیمار گفت که وضعیت او در طول بستری شدن بهبود چشمگیری دارد و همچنین از پزشکان و پرستاران خود ابراز تاسف کرد.

علاوه بر این، او همچنین گزارش امکان سنجی از شهر سلامت در بحرین را دید که در مورد بیمارستان ما در حال ساخت یک مرکز پزشکی چینی برای مردم بحرین است که به آنها گزینه های بیشتری برای زندگی سالم می دهد. او همچنین امیدوار است که طب چینی بتواند به بیماران بیشتری در سراسر جهان کمک کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/news-research/5663.html



:: برچسب‌ها: سفیر بحرین در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ مراجعه کرد,


شنبه 4 شهريور 1396
ن : lafee

می تواند نارسایی کلیه توسط دیالیز معکوس شود

شکستگی کلیه یک وضعیت بیماری است که عملکرد کلیه کاهش می یابد و به اندازه کافی خوب نیست که شما را سالم نگه دارد. و دیالیز درمان برای کمک به شما علائم بالینی را آزاد می کند. به تازگی، بیماران مشتاق دانستن می توانند نارسایی کلیه را با دیالیز معکوس کنند.

برای صادق بودن، دیالیز درمان نیست که به شما کمک کند نارسایی کلیه را معکوس کنید. این فقط جایگزینی کلیه است تا مواد سمی مختلف و مواد زائد را خارج از بدن دفع کند، در نتیجه بیمار احساس بهبود می کند. اگر می خواهید نارسایی کلیه را معکوس کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کلیه بیمار را بهبود بخشیده و عملکرد کلیه را بهبود ببخشید.

خوشبختانه، تعدادی از کلیه ها در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ بیش از 3 دهه با هم کار کرده اند تا یک سری درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کلیه بیمار را تعمیر کنند.

علت اصلی این که چرا نارسایی کلیه قابل درمان نیست، ممکن است در حقیقت این باشد که زباله های فوق العاده ای و سموم موجود در خون شما وجود دارد. علاوه بر این، انباشت زباله ها و سموم نه تنها موجب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بدتر از آن، درمان هایی که انجام می دهید، اثراتی برای پاک کردن سموم و پسماندهای خارج از بدن، در نتیجه، با قرار دادن سموم و زباله در خون و اثربخشی دارو کمتر، عملکرد کلیه کمتر و کمتر می شود. برای کمک به بیماران اثرات مؤثرتر و دقیق تر به دست می آید، درمان های حذف توکسین ها به منظور کمک به بیماران برای درمان انواع مختلف مواد ناخواسته و سموم متنوع انجام می شود.

در یک محیط سالم و سالم، درمان طبیعی با تجهیزات پیشرفته برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. برای مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان خارجی است و پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی، عنصر اصلی این درمان، به دو کیسه دارویی تقسیم می شود. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که دو تا دوز دارو را در حدود 40 تا 50 دقیقه بگذارند. با استفاده از دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل کلیه نفوذ می کنند. در نتیجه کلیه بیمار به طور طبیعی ترمیم می شود و سپس عملکرد کلیه به تدریج بهبود می یابد.

آیا هنوز شک دارید که می تواند نارسایی کلیه توسط دیالیز بهبود یابد؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/234.html



:: برچسب‌ها: می تواند نارسایی کلیه توسط دیالیز معکوس شود,


شنبه 4 شهريور 1396
ن : lafee

پزشکی چینی برای عملکرد بهتر کلیه برای کاهش کراتینین 3

هنگامی که سطح کراتینین بالاتر از حد طبیعی است، بیشتر احتمال دارد که با عملکرد کلیه اشتباه باشد. به طور کلی، دیالیز برای کاهش سطح کراتینین بالا و کاهش بعضی علائم بالینی استفاده می شود، اما همچنین باعث می شود که بیماران عوارض جانبی بسیاری داشته باشند. به عنوان یک نتیجه، بیماران تعجب می کنند که چه چیزی دارو چینی برای عملکرد بهتر کلیه برای کاهش کراتینین 3 است.

در چین، مقدار زیادی از داروهای گیاهی مورد استفاده در درمان بیماری های مختلف وجود دارد. از تجربه بالینی سالهای بسیاری ثابت شده است که در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و طول عمر امید به زندگی را بسیار موثر است. علاوه بر این، بسیاری از درمان های طبیعی بر اساس داروهای گیاهی چینی افتتاح شده اند و این درمان ها در درمان نارسایی کلیه در بسیاری از سال ها به کار رفته است، که به بیماران از بیش از 148 کشور کمک می کند تا بهبودی چشمگیری داشته باشند.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ ما عمدتا درمان های جامع و سیستماتیک را برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه انجام می دهیم. علت اینکه درمان شما به طور کلی نمی تواند کراتینین بالا را اساسا کاهش دهد این است که سموم و زباله ها ابتدا از بدن خارج نمی شوند و درمان ها با هدف بهبود عملکرد کلیه انجام نمی شود. بنابراین، ما پیشنهاد می کنیم که ابتدا باید درمان ها را انجام دهید تا اولویت های مختلف سموم و مواد زائد را پاک کنید و سپس برای درمان کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه از درمان استفاده کنید. فقط این راه می تواند سطح کراتینین بالا را به طور طبیعی و اساسا کاهش دهد.

در اینجا، ما عمدتا درمان های سم زدایی را برای پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن و همچنین داروهای گیاهی و تکنیک های پیشرفته انجام می دهیم.

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی گرفته شده است برای بهبود و بهبود عملکرد کلیه. این درمان از خارج استفاده می شود که متفاوت از دیگر درمان های کلیوی است. علاوه بر این، داروهای گیاهی موجود در این درمان به پودر تصفیه شده است تا بتواند کارایی آن را افزایش دهد. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی تقسیم می شود که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. علاوه بر این، درمان های دیگری که در درمان بیماری های کلیوی مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فیزیوتراپی.

با کمک این درمان ها، کراتینین 3 به طور قابل توجهی همراه با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد.

آیا هنوز از کراتینین 3 رنج می برید؟ آیا می خواهید داروهای چینی را برای کاهش آن پیدا کنید؟ اگر چنین است، لطفا در اسرع وقت با ما تماس بگیرید، ما خوشحالیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2327.html



:: برچسب‌ها: پزشکی چینی برای عملکرد بهتر کلیه برای کاهش کراتینین 3,


شنبه 4 شهريور 1396
ن : lafee

چگونه به طور طبیعی از دیالیز خلاص شوید

دیالیز درمان است که می تواند به بیماران کمک کند تا بعضی علائم بالینی را برای تسکین پیشرفت بیماری کاهش دهد. با این حال، دیالیز تنها کلیه ها را برای حذف برخی از مواد زائد و سموم جایگزین می کند و به دلایل مختلف، بیمار به ویژه در مورد دانستن اینکه چگونه به طور طبیعی از دیالیز جلوگیری می کند، علاقه مند است.

اول از همه باید بدانید که ابتدا گام اول برای جلوگیری از دیالیز این است که کلیه ها عملکرد خود را بازی کنند، یعنی کلیه آسیب دیده را بازیابی و عملکرد کلیه را بازیابی کنند. شما ممکن است بدانید چگونه باید عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

قبل از بازسازی عملکرد کلیوی، ابتدا باید سلول های آسیب دیده کلیه و بافت ها را تعمیر کنید. در چین، بیمارستان کلیه Shijiazhuang در چند دهه گذشته توسعه پزشکی برای بیماران با منافع غیر منتظره. رژیم توسعه یافته برای تعمیر کلیه های بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیه طراحی شده است.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سموم و مواد زائد زیادی دارند. علاوه بر این، رسوب سموم و زباله نه تنها بیشتر باعث كاهش عملكرد كليه مي شود، بلكه باعث كاهش اثرات درماني ديگر نيز مي شود. دفع زباله ها و سموم به تعمیر کلیه های بیمار کمک می کند. به منظور دستیابی به این هدف، سم زدایی درمان به منظور حذف تمام سموم و مواد زائد توسعه داده شد.

حذف تمام سموم و زباله ها برای ایجاد یک محیط داخلی سالم برای تعمیر کلیه های بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیه. درمان اسمزی طب سنتی چینی یک درمان موضعی است، در این درمان شامل تعداد زیادی از گیاهان، گیاهان پودر تصفیه شده، بهبود بهره وری آن، با اتصال دستگاه نفوذ و دو کیسه های دارویی، مواد فعال گیاهی می آیند و سپس به طور مستقیم نفوذ در بیماری کلیه در همان زمان، شما همچنین می توانید به طور مستقیم در کلیه برای ارسال خون، اکسیژن و مواد مغذی به اندازه کافی، به طوری که سلول های کلیه آسیب دیده و بافت کلیه می تواند تعمیر شود.

علاوه بر این، این درمان همچنین با حمام های دارویی، حمام پا، درمان سوختگی و سایر روش های درمان طب سوزنی مورد استفاده قرار می گیرد. این درمان ها در عرض یک ماه اجرا می شود و وضعیت بیماری شما قابل توجه است. با بهبود عملکرد کلیوی، تعداد دفعات دیالیز در هفته کاهش خواهد یافت حتی اگر شما می توانید دیالیز را متوقف کنید، آیا شما علاقه مند به کمک به شما در درمان دیالیز؟

اگر بله، لطفا وضعیت فعلی خود را به: kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/0825/1504.html



:: برچسب‌ها: چگونه به طور طبیعی از دیالیز خلاص شوید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.